Страница 1 от 2
Помагайте, CELICA 4WD
Публикувано на: 29 Ное 2005 19:34
от DANIEL
На скоростната кутия стои тази ръчка, в средно и едното крайно положение е 4х4, а в другото крайно е само предно, някой има ли инфо какво точно е това, според мен двете положения на 4х4 имат разлика в блокажите, щото я пробвах при трите варианта, ама де да знам

Публикувано на: 30 Ное 2005 01:06
от ALTEZZA
moje da e 4wd low i 4wd high, no znam li, na SUV-tata e taka

Публикувано на: 30 Ное 2005 06:05
от LordDigital
Хах странна Джаджа (на пръв поглед)
Обсъждахме по телефона със колегата Алтезов 10-15мин за какво може да е ,и не можахме да стигнем до извод. Извади тои прашясалите учебници от Toyota University (без маитап има такъв) ,обаче и там не пишеше - та във изблик на енергия са разходи до сервиза и бръкна във базата на Дилара за да извади следната информация:
Демек таз ръчка НЕ СА ПИПА.
След като го прочетох това са сетих ,че може би наи-бързия Опел във Българиа (Вектра Косуарт ,4х4 Виско като на AllTrack-а) ,е само със предно точно заради базъкни със същата ръчка ,бил я блокирал човека и на заден ход строшил раздатката!
Иначе със него след кратко обсъждане във местната кръчма решихме ,че приложението на джаджата е възможно да бъде когато човек кара на макадан и може да си позволи да блокира централния ,изключчването на задния мост също - явно обаче начина по които е имлементирано го прави рисково за раздатката.
Публикувано на: 30 Ное 2005 09:31
от DANIEL
И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
Публикувано на: 30 Ное 2005 15:11
от punkara
DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
da, na purvata skica!
Публикувано на: 30 Ное 2005 18:14
от Japanese_fever
DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
To kato gledam si li4i, 4e e bilo na purvata dupka otgore nadolu. Ima otpe4atuk ot bolta na plo4kata.
Samo, 4e az ne razbrah na purva poziciq na skicata
viscous mode kolata e 4WD nali.
A, ako nekoj put zakusa v golqm snqg ne e li po-dobre da premesti na
viscous free mode?!?
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
Публикувано на: 30 Ное 2005 18:17
от b_d
Japanese_fever написа:DANIEL написа:И вкрайна сметка не е здравословно да го карам само на предно, така ли,
и кое е нормалното положение, което е показано на първата скица ли
To kato gledam si li4i, 4e e bilo na purvata dupka otgore nadolu. Ima otpe4atuk ot bolta na plo4kata.
Samo, 4e az ne razbrah na purva poziciq na skicata
viscous mode kolata e 4WD nali.
A, ako nekoj put zakusa v golqm snqg ne e li po-dobre da premesti na
viscous free mode?!?
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
Ако закъса в голям сняг по-добре да вика трактора отколкото да ляга под колата. Хехехе
Тва е бегачка - не джипка
Публикувано на: 30 Ное 2005 21:50
от DANIEL
Japanese_fever написа:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
до колкото знам това се използва ако се счупи нещо назад
сега се появи нов проблем, немога да го върна в първоначално положение, а преди да почна да го човъркам беше там
Публикувано на: 30 Ное 2005 21:54
от Japanese
DANIEL написа:Japanese_fever написа:
FF mode ne znam kude moje da se priloji? Vie kak mislite?
до колкото знам това се използва ако се счупи нещо назад
сега се появи нов проблем, немога да го върна в първоначално положение, а преди да почна да го човъркам беше там
Losho!
Nedej mnogo da bara6 dokato ne polu4i6 kvalificirana pomo6t(info) q ot ALTEZZA-ta, q ot nqkoj drug!!!
Spored tova, koeto pro4etoh, PO-DOBRE NE KARAI kolata v tova polojenie, dokato ne go premesti6 v purvona4alno polojenie!

Публикувано на: 30 Ное 2005 21:58
от Japanese
bad_dog написа:
Ако закъса в голям сняг по-добре да вика трактора отколкото да ляга под колата. Хехехе
Тва е бегачка - не джипка
Znam be! NAli taq kola gi razbiva6e po ralitata v na4aloto na 90-te. laugh.gif Misulta mi be6e kude mogat da se prilojat tezi opcii na difernciala v normal driving conditions?!

Публикувано на: 30 Ное 2005 22:03
от Japanese
Kakvo zna4 slednoto:
Viscous Mode - ..., and makes the center differential free.
differential free=differential open ili ne?!?

Публикувано на: 30 Ное 2005 23:13
от agent dust
ми променя се работата на виското - от виско ЛСД става опън дифф - това са някакви сервизни режими(ако се качва колата с Пътна Помощ примерно и се закачват само двете колела - виското не трябва да работи в такъв случай)
Публикувано на: 30 Ное 2005 23:28
от Japanese_fever
maggkrabar написа:ми променя се работата на виското - от виско ЛСД става опън дифф - това са някакви сервизни режими(ако се качва колата с Пътна Помощ примерно и се закачват само двете колела - виското не трябва да работи в такъв случай)
Iasno. Az si misleh, 4e za razli4na nastilka se promenq rabotata na diferenciala. Pa nali e rally car, to ima ralita na asfalt, na makadam, na kal, na snqg, puk to bilo za putna pomo6t!?!

biggrin.gif
Публикувано на: 30 Ное 2005 23:31
от agent dust
не съм сигурен, просто изказвам предположение
Публикувано на: 01 Дек 2005 00:01
от DANIEL