
питане за шлайф на дискове
питане за шлайф на дискове
Колеги, говорих с един юнак /дюкяна му е на Стамболийски и К. Величков в София/, който твърди, че шлайфал спирачни дискове без да ги сваля от колата
. Вие чували ли сте за такава процедура, че на мене нещо бездипломна работа ми се вижда, на накаква самодейност ми прилича??

Re: питане за шлайф на дискове
ima takiva mashini det starjat diskovete do kat sa na kolata. daje kogato pravim spirachki pod garancia, Toyota iziskva s tochno takava mashina da starjem diskovete, no tia e prekaleno slojna i bavna che da ia polzvame i si pravim oglushki.the_rider написа:Колеги, говорих с един юнак /дюкяна му е на Стамболийски и К. Величков в София/, който твърди, че шлайфал спирачни дискове без да ги сваля от колата. Вие чували ли сте за такава процедура, че на мене нещо бездипломна работа ми се вижда, на накаква самодейност ми прилича??
http://www.hunter.com/PUB/product/lathe ... 20machine'
->
kva reklama, kvi 5 leva?PAKETA_1 написа: Алтеза - всичко е реклама...
poprincip kat se rejat diskovete napravo na kolata se vodi che e po dobre zastoto taka uj se rejat po pravi, vse pak gi rejesh v poziciata v koiato i rabotiat, inache kat gi svalish i gi slojish na struga e vazmojno da ima malko otklonenie, no nie vinagi gi rejem na struga i problemi niamame. da instalirash taz mashina da reje napravo na kolata si e mnogo igrachka.
Последно промяна от ALTEZZA на 01 Дек 2005 00:07, променено общо 1 път.
->
na povecheto modeli diskovete im idvat s 2mm po debeli ot dopustimia im minimum, ako do sega nikoga ne sa riazani ne vijdam nikakava prichina da se kupuvat novi. triabva da se zameriat i da se vidi kolko moje da se reje ot tiah, sasto taka zavisi i kolko rajda ima de, ako e prekaleno mnogo togava riazane si e gubene na vreme.bad_dog написа:Защо се занимаваш с такива неща. Купи си и нови дискове да ти е мирна главата. Спирачки са това все пак.
->
Новия диск е рязан на високотехнологични стругове с ЦПУ, а не на С11 от 1964г. Там позиционирането на детайла се прави много по- точно. А като се режат на колата може да се изправи и кривина която идва не от диска, а от главината например. Така, че има логика. При мен дисковете са в много добро състояние и вибрации се усещат като спирам с повече от 120-130 км. така че и криваната явно е съвсем малка. Притеснява ме само, че ми обявиха цена от 30 кинта, а както казва алтезата това е сложна операция, та се притеснявам до колко ще е изпълнена правилно за тая цена. Все пак мисля да опитам, дано не ги прецака нещо, пък ако ги прецака...нови винаги мога да купя налиPAKETA_1 написа:Aлтеза - аз го прочетох това че се режат в натурална среда ама я си помисли - като си купиш нов диск той къде е рязан? За тва ти викам че е реклама

rider, shtom imash vibracii pri spirane, znachi sa krivi diskovete, znachi tryabva da gi smenish! vmesto da davash 60lv za gluposti, idi na www.ebay.de tam novi diskove za tvoyata kola struvat smeshni pari!the_rider написа:Новия диск е рязан на високотехнологични стругове с ЦПУ, а не на С11 от 1964г. Там позиционирането на детайла се прави много по- точно. А като се режат на колата може да се изправи и кривина която идва не от диска, а от главината например. Така, че има логика. При мен дисковете са в много добро състояние и вибрации се усещат като спирам с повече от 120-130 км. така че и криваната явно е съвсем малка. Притеснява ме само, че ми обявиха цена от 30 кинта, а както казва алтезата това е сложна операция, та се притеснявам до колко ще е изпълнена правилно за тая цена. Все пак мисля да опитам, дано не ги прецака нещо, пък ако ги прецака...нови винаги мога да купя налиPAKETA_1 написа:Aлтеза - аз го прочетох това че се режат в натурална среда ама я си помисли - като си купиш нов диск той къде е рязан? За тва ти викам че е реклама
ima i neshto drugo, cesto puti krivinata pri diska se obrazuva i dolu pri bazata, koeto nema izpravyane!
edin suvet: polzvai po-meki nakladki, po-chesto gi smenyash, no po-dobre spirat i ne krivyat diskovete! na toyota originalnite nakladki imat razlichno ferodo, vupreki che moze da sa na vid edni i sushti, vazno e da izberesh tezi s nai-mekoto ferodo!

obiknovenno procedurata v USA e da se smeniat napravo chastite, a ne da se opitvash da se pravi, pak v BG poslednoto nesto koeto se pravi e da se kupiat novi chasti, obiknoveno se polzvat kakvi li ne drugi metodi da se opravi starata chast, no gledam che nesto nestata se obarnahapunkara написа: rider, shtom imash vibracii pri spirane, znachi sa krivi diskovete, znachi tryabva da gi smenish! vmesto da davash 60lv za gluposti, idi na www.ebay.de tam novi diskove za tvoyata kola struvat smeshni pari!
ima i neshto drugo, cesto puti krivinata pri diska se obrazuva i dolu pri bazata, koeto nema izpravyane!
edin suvet: polzvai po-meki nakladki, po-chesto gi smenyash, no po-dobre spirat i ne krivyat diskovete! na toyota originalnite nakladki imat razlichno ferodo, vupreki che moze da sa na vid edni i sushti, vazno e da izberesh tezi s nai-mekoto ferodo!

inache procedurata da se rejat diskovete napravo na kolata ne e chak tolkova slojna, prosto e po-slojna ot tova da svalish diska i da go slojish na struga, no pak ne e koi znae kolko filosofia, no az lichno vinagi gi reja na struga, drugata mashina daje ne sam siguren kade e i kak da ia polzvam(ne mi e triabvalo).
do kolkoto pri riazane ne se nadmine minimuma na debelinata na diskovete, a sasto taka te niamat nikakvi defekti(kato puknatini, rajdi ili drugi netipichni za Toyota diskovete) ne vijdam kakav e problema da se narejat, moite predni sa riazani veche 2 pati, kato parvia pat beshe zaradi malka vibracia.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта