Здравейте колеги!smile.gif
Наскоро се появи много странен проблем.На трета скорост след 6000 оборота колата не иска да варви.Все едно "удря" прексва4а,но най-интересното е 4е го прави само на трета скорост,на 1 и 2 нямам никакви проблеми.Колата си ускорява нормално даже след 4000 оборота си се осе6та как трагва пове4е.
Като евентуални проблеми изклю4вам съединител,свещи,ваздушен филтар и запушени дюзи.Единствено остава да е горивен филтар,НО защо се полу4ава единствено на 3 скорост.
На 4-та скорост не мога да я пробвам,поради смешния факт 4е в града ни няма толкова далга права. biggrin.gif biggrin.gif
селика-липса на мощност
не разбирам и нямам представа проблем ли е и от какво,,ти си знаеш колата,,
п.с.-имал съм проблем с подобни чуденки,,,,но за карборатор,оказа се че на първа и 2ра няма време кога да намалее бензина защото бързо се изцеждат и обикновено двигателя не е толко и дълго натоварен,,
та за инжекцион кат каза филтър ,се сещам и за помпа и регулатор
п.с.-имал съм проблем с подобни чуденки,,,,но за карборатор,оказа се че на първа и 2ра няма време кога да намалее бензина защото бързо се изцеждат и обикновено двигателя не е толко и дълго натоварен,,
та за инжекцион кат каза филтър ,се сещам и за помпа и регулатор
Сигурно докат е студен и гъст има повече повер, отколкото кат се загрее и разреди.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifrudolf написа:не разбирам и нямам представа проблем ли е и от какво,,ти си знаеш колата,,
п.с.-имал съм проблем с подобни чуденки,,,,но за карборатор,оказа се че на първа и 2ра няма време кога да намалее бензина защото бързо се изцеждат и обикновено двигателя не е толко и дълго натоварен,,
та за инжекцион кат каза филтър ,се сещам и за помпа и регулатор

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], pminev и 8 госта