Два въпроса за Е11

Super Sprint
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Дек 2008 13:46

Два въпроса за Е11

Мнение от Super Sprint » 24 Дек 2008 14:01

Първо здравейте и искам да се извиня ако въпросите са ми тъпи ,но 2 часа ровя с търсачката и не открих отговора им затова ще се радвам някой да помогне smile.gif

Колата е Корола Е11 97' година ,първия ми въпрос е крушките на фаровете Н4 ли са ? питам за да знам като си купувам ксенон :whistle:

Втория ми въпрос е каква може да е причината да не ми работи регулирането на фаровете , няма изгорял бушон ,а при местене на копчето вътре в купето не се получава нищо не се и чува никакъв шум от фаровете sad.gif

Благодаря ви предварително за отговорите и Весели празници cool.gif

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 24 Дек 2008 17:37

При мен фаровете също не се регулираха.Разглобих регулатора на фаровете и се оказа,че се е откъртила пластината на потенциометъра държаща се на пластмасови нитчета.Със слабо нагрят поялник и след това малко моментно лепило за укрепване реших проблема.

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Два въпроса за Е11

Мнение от DMDimitrov » 24 Дек 2008 19:48

Super Sprint написа:първия ми въпрос е крушките на фаровете Н4 ли са ?
Да. Къси и дълги са на една крушка и щом искаш xenon, то трябва да е Bi-xenon... в противен случай оставаш без дълги. smile.gif
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Super Sprint
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Дек 2008 13:46

Мнение от Super Sprint » 25 Дек 2008 01:44

да за Биксенон става въпрос,с електромагнитен плъзгач smile.gif
а за регулирането на фаровете предполагате че може да е от самата врътка за регулиране.........тез дни ще я разглобя да видим :whistle:

Super Sprint
Мнения: 4
Регистриран на: 24 Дек 2008 13:46

Мнение от Super Sprint » 24 Яну 2009 14:26

Проблема се оказа наистина във врътката за регулиране,разглобих я ,залепих счупената пластина и сега си работи реглажа smile.gif
Сложих и ксенона обаче се появи един проблем ,като минеш на дълги и не светва вътре контролната лампа за дълги,най-вероятно защото с ксенона буксата за десния фар остава свободна ,като сложа там обикновенна крушка само за проба и си свети вътре mad.gif .Някой има ли идея как може да се излъже колата че има там крушка и да си работи вътрре индикацията unsure.gif

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 24 Яну 2009 14:49

При мен се получи същото след като сложих ксенон но си карам така. Мисля си че ако се сложи някжо съпротивление там може и да стане работата, но не сум го пробжал и не съм го замервал кое каде ходи и кво прави
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 24 Яну 2009 19:26

не може ли да се сложи няква супер слаба лампичка, или диод или нещо което да си прави веригата и да си консумира малко, така и индикацията ще свети unsure.gif
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта