Страница 1 от 1

трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-98г.

Публикувано на: 07 Дек 2008 16:46
от shterev
Някой може ли да каже защо авенсис 2.0td-98г. като загрее пали с повече въртене/не винаги/.Сутрин пали на четвърт.Карах я в Тойота казаха че всичко е окей.Иначе двигателят ускорява и няма проблем

Публикувано на: 07 Дек 2008 22:11
от Bass_Man
Щото най-вероятно е за смяна на верига/ремък . Ама може и така да кара доста . Но най-вероятно колата не ти е на 150 000 км ако така пише .

Публикувано на: 07 Дек 2008 22:16
от miLen4o
Колега и аз имах същия проблем обаче на Карина пак 2.0 ТД то нали е един и същ доколкото знам и мойта беше така и 2 години така я карах и нищо и нямаше!Да не те тревожи това

Re: трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-

Публикувано на: 08 Дек 2008 08:40
от denso
shterev написа:Някой може ли да каже защо авенсис 2.0td-98г. като загрее пали с повече въртене/не винаги/.Сутрин пали на четвърт.Карах я в Тойота казаха че всичко е окей.Иначе двигателят ускорява и няма проблем
Подгряваш ли ? На теория трябва да подгряваш всяко палене без значение дали е топъл или студен двигателя. Ако го правиш и пак имаш проблем най вероятно помпата ти е за стенд ( но тогава както казаха преждеговорищите може да караш със години)

Публикувано на: 08 Дек 2008 11:09
от перилто
аз да се включа по темата и аз сам с карина 2 ТД проблема пр мен ми бе6е стартера смениха му втулките смазаха го и сега вси4ко е наред и това само за 35 лв ако симтомте са 4е като загрее по4ва да варти по 4 5 пати докато запали а сутрин е само докато барне6 ключа може и от това да е а 35 лв са нищо в сарвнение от това каквото 6те ти вземат за стенд пак и тая профилактика на стартер4ето не е зли6на ни6о не губи6

Публикувано на: 08 Дек 2008 11:11
от Bass_Man
BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.

Публикувано на: 08 Дек 2008 16:44
от Kiki
Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!? wacko.gif

Публикувано на: 08 Дек 2008 18:50
от shterev
Kiki написа:
Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!? wacko.gif

Публикувано на: 09 Дек 2008 01:10
от Bass_Man
Kiki написа:
Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!? wacko.gif
Ами , че ти на колко мислиш , че се сменя верига , помпа , сегменти и тн неща ?
И със сигурност не е на 200 000 км. ако има проблем с някое от гореизброените !

Публикувано на: 09 Дек 2008 08:55
от martod
Bass_Man написа: Ами , че ти на колко мислиш , че се сменя верига , помпа , сегменти и тн неща ?
И със сигурност не е на 200 000 км. ако има проблем с някое от гореизброените !
Колега ! То при новите коли, на 30-40 000 км. се появяват проблеми, а какво остава за 10 годишна кола.....Хубавото в случая е че помпата не е за ремонт, а трябва да се врътне малко в посока закъснение......Когато е с повече аванс, пали много по лесно на студено, но при топъл мотор, се получава това забавяне, за което говори колегата.....Другият вариант е втулки на стартера-както го подсети и друг колега.......

Публикувано на: 09 Дек 2008 22:03
от Bass_Man
martod написа:Колега ! То при новите коли, на 30-40 000 км. се появяват проблеми, а какво остава за 10 годишна кола.....Хубавото в случая е че помпата не е за ремонт, а трябва да се врътне малко в посока закъснение......Когато е с повече аванс, пали много по лесно на студено, но при топъл мотор, се получава това забавяне, за което говори колегата.....Другият вариант е втулки на стартера-както го подсети и друг колега.......
Колега ! На старата кола и остава да е вечна щото вземеш ли си нова си фитка biggrin.gif .
Да ходи колегата някъде да я гледат . А пък може и така да си кара . Както си реши .

Публикувано на: 14 Дек 2008 16:31
от djofi_m
колега и моята е така, ама аз не се вживявам, представяш ли си да отидеш при някой калпазанин и да ти бъзика помпата само затради това. между другото гледам, че си пуснал темата сега когато времето позахладня, ако сега са се поувеличили оборотите през кото не ще да запали, провери си акумолатора най вероятно е за зареждане, щото миналата година ми се случи такова нещо. сутрината на -18 запали на четвърт, а вечерта на +5 изобщо не можа да завърти двигатела. сутрин пускаме парно, подгряване сега вече и фарове, и като сложиш подгревни свещи и стартер, консумацията е голяма а когато се предвижваш на къси разстояния не може да се възстанови акумолатора. :thumbsup: