sskk87 написа:Попаднаха ми дросели,но незнам с каква електроника да ги командвам.

Май бяха на 38 или 40мм би трябвало да стават на селика 156к.с.
Интересува ме също каква трябва да е големината на кутията на въздушния филтър смисъл колко литра трябва да е?Какво друго още ще трябва да сменя-дюзи,бенз. помпа ? Изобщо тази операция дали ще оправдае нужните средства.Дали ще става за ежедневно каране-май разхода на гориво няма да го опрадае?
Приемам всякакви мнения и идеи!

аз не разбирам много, и може да греша...нито познавам този двигател.
най вероятно са от 600-750 кубиков японски мотоциклет след 1997ма. стават за развинтена малолитражка, но иначе ми малеят за 2000кубика проект,а е безмислено ако няма да увеличаваш обороти.
неоправдано е ако не си замислил нищо друго,от 1200лева минимум-за да ги подкараш,,,трабва ти програмируема електроника,широколентова ланда която да се разбира с електорниката,датчици -който да се разбират с електориниката,фланци за да ги закачиш-най общо..
може и с атмосверни филтри,и с твойта кутия,,и с каквато си измислиш и не спира въздуха повече от дроселите, по скоро трябва да те интересува дължината на целия интейк-съобразена с диаметъра
при мото-дроселите е много трудно да намериш информация за кубиците на дюзите.
дано си ги взел обурудвани напълно,,,
по евтино ще излезе да ги подариш на някой и да си купиш едни стрет валове,които са предвидени за стандартните повдигачи,сгъстяване и хранене, да подпреш едни 10 тина коня,,
разхода по горивото е какъвто си го настройш,,и ако не се стараеш да обогатяваш ненужно, би трябвало да е пропорционален с 6-10 коня който си мисля че имаш шанс да постигнешс едни 42-43мм дросели ако всичко е на 6
демек-продавай ги понай бързия начин
