селика 94-та
селика 94-та
Колеги интересува ме има ли възможност за развитие на целика 1.6 , 115 коня. Понеже ще я пребоядисвам и ме интересува дали мога да похарча още парички за турбо с колкото евентуално ще и се дигне мощноста ( и приблизително колко ще излезне като цена)
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif добра рецепта бих казал...alex0378 написа:Колкото и мощна да вземеш слет кат я покараш малко ще искаш по мощна,мойта е 156 и вече искам с турбо ,но да ти кажа ли една фатка имам и форд дизелак карам го един ден и посла тойотата ми се струва ,че ще изхвръкне

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Re: селика 94-та
За турбоконверсия 5к е възможно най-най-оптимистичния минимум, който за съжаление, не познавам някой да е постигнал.Spaski87 написа:Колеги интересува ме има ли възможност за развитие на целика 1.6 , 115 коня. Понеже ще я пребоядисвам и ме интересува дали мога да похарча още парички за турбо с колкото евентуално ще и се дигне мощноста ( и приблизително колко ще излезне като цена)

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
тази концепция ми е позната карах голф диселак и селикатаalex0378 написа:Колкото и мощна да вземеш слет кат я покараш малко ще искаш по мощна,мойта е 156 и вече искам с турбо ,но да ти кажа ли една фатка имам и форд дизелак карам го един ден и посла тойотата ми се струва ,че ще изхвръкне


аз пък чувства ефекта наобратно---по бързата ми се струва нормална всеки път,,но след нея-гледам на другата-дали съм пуснал ръчната,,дали работят всички цилиндри,,,ей такива работи докат свикнаSpaski87 написа:тази концепция ми е позната карах голф диселак и селикатаalex0378 написа:Колкото и мощна да вземеш слет кат я покараш малко ще искаш по мощна,мойта е 156 и вече искам с турбо ,но да ти кажа ли една фатка имам и форд дизелак карам го един ден и посла тойотата ми се струва ,че ще изхвръкнеголфа ми се стуваше, че не варви след като се кача от селиката
Така след мятата кат не бях карал тибурончето 2-3 дена слезох да видя дали не съм се качил на някоя чужда кола... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif а преди това ми се струваше че върви горкото....та както и онзи ден си говорихме субективно е усещането....rudolf написа:аз пък чувства ефекта наобратно---по бързата ми се струва нормална всеки път,,но след нея-гледам на другата-дали съм пуснал ръчната,,дали работят всички цилиндри,,,ей такива работи докат свикнаSpaski87 написа:тази концепция ми е позната карах голф диселак и селикатаalex0378 написа:Колкото и мощна да вземеш слет кат я покараш малко ще искаш по мощна,мойта е 156 и вече искам с турбо ,но да ти кажа ли една фатка имам и форд дизелак карам го един ден и посла тойотата ми се струва ,че ще изхвръкнеголфа ми се стуваше, че не варви след като се кача от селиката

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
субективно,но раликата в вървежа на две коли я усещам в пъти повече като карам по слабата,,а не по силната,,,,diver написа:rudolf написа:аз пък чувства ефекта наобратно---по бързата ми се струва нормална всеки път,,но след нея-гледам на другата-дали съм пуснал ръчната,,дали работят всички цилиндри,,,ей такива работи докат свикнаSpaski87 написа:
тази концепция ми е позната карах голф диселак и селикатаголфа ми се стуваше, че не варви след като се кача от селиката
Така след мятата кат не бях карал тибурончето 2-3 дена слезох да видя дали не съм се качил на някоя чужда кола... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif а преди това ми се струваше че върви горкото....та както и онзи ден си говорихме субективно е усещането....
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта