Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!
Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!
Значи нека опишем проблема:.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.
Къде може да е проблема?
1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.
Къде може да е проблема?
1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.
tova kakto go opisvash, za missfire li stava vapros(niakoi ot cilindrite da ne pali)? ako e taka, parvo triabva da se vidi ot koi cilindar idva(osven ako ne e ot vsichkite de). pochni da vadish kabelite na svestite edin po edin, i vij ako s niakoie se promenia pak s drugi ne, ako moje taka da razberesh ot koi cilindar e. naliagane na benzina mojesh li da izmerish? a kompresia na cilindrite?
drugoto koeto mi hrumva e(ne sam siguren kak e, prosto predpolojenie), vazmojno li e sensora det dava informacia na ECU-to(btw, ti s ECU li si ili e karborator) za vhodiastia vazdoh da ne raboti(po skoro v sluchaia na izgorelite gazove-O2 senosr). ne znam kak e pri teb, no znam che pri po novite koli ECUto pri leko karane(podarjane na skorost, cruising) chete kolichestvoto vazduh ot A/F(O2) sensor, pak pri nabirane ili studena kola e ot MAF sensor. pak kazvam, prosto predpolojenie
drugoto koeto mi hrumva e(ne sam siguren kak e, prosto predpolojenie), vazmojno li e sensora det dava informacia na ECU-to(btw, ti s ECU li si ili e karborator) za vhodiastia vazdoh da ne raboti(po skoro v sluchaia na izgorelite gazove-O2 senosr). ne znam kak e pri teb, no znam che pri po novite koli ECUto pri leko karane(podarjane na skorost, cruising) chete kolichestvoto vazduh ot A/F(O2) sensor, pak pri nabirane ili studena kola e ot MAF sensor. pak kazvam, prosto predpolojenie

->
Всички свещи палят. Двигателя е пушка - няма тропане, чукане, дига обороти добре (до 8500), харчи малко. АМА ДРАЗНИ С ТОВА. Не ми се вярва да е налягане на бензин, защото проблема не е при натискане на газта, а обратното по-скоро.ALTEZZA написа:tova kakto go opisvash, za missfire li stava vapros(niakoi ot cilindrite da ne pali)? ako e taka, parvo triabva da se vidi ot koi cilindar idva(osven ako ne e ot vsichkite de). pochni da vadish kabelite na svestite edin po edin, i vij ako s niakoie se promenia pak s drugi ne, ako moje taka da razberesh ot koi cilindar e. naliagane na benzina mojesh li da izmerish? a kompresia na cilindrite?
Двигателя е 4AGE от AE92 '91:ALTEZZA написа: drugoto koeto mi hrumva e(ne sam siguren kak e, prosto predpolojenie), vazmojno li e sensora det dava informacia na ECU-to(btw, ti s ECU li si ili e karborator) za vhodiastia vazdoh da ne raboti(po skoro v sluchaia na izgorelite gazove-O2 senosr). ne znam kak e pri teb, no znam che pri po novite koli ECUto pri leko karane(podarjane na skorost, cruising) chete kolichestvoto vazduh ot A/F(O2) sensor, pak pri nabirane ili studena kola e ot MAF sensor. pak kazvam, prosto predpolojenie
с MAP сензор, без 02 сензор. МАП сензора изглежда да работи, защото като му откача маркуча веднага имам промяна. Явно трябва да замеря данните на TPS и MAP сензорите и да видя дали бачкат ОК.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Re: Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!
Звучи ми точно като моя проблем със Fuel Cut-a. На моя TPS имах специално отделна магистрала която компютъра следи (дали си натиснал газ)за да управлява Fuel Cut алгоритъма - които алгоритъм прави горе-долу това което ти описваш ,Fuel Cut и Restore на някакви оброти разлика.bad_dog написа:Значи нека опишем проблема:.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.
Къде може да е проблема?
1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.
Наи-лесно пробваи със друг ТПС.

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
аз имах подобен проблем с една омега 2.0i - след като смених всичко, и я тестваха с компютър няколко пъти - проблемът остана - се отказах да ходя на диагностики. питах един майстор, описах му какво прави - той стисна един от маркучите на входящият въздух, и оборотите паднаха. след няколко подобни стискания всичко се оправи - оказа се, че просто един от маркучите е остарял и вътре в него е имало някакво парче, което е действало като тапа на ниски обороти.
да не е нещо с въздуха или някой остарял маркуч?
да не е нещо с въздуха или някой остарял маркуч?
status: за БАН
Нови маркучи. Няма утечки.maggkrabar написа:аз имах подобен проблем с една омега 2.0i - след като смених всичко, и я тестваха с компютър няколко пъти - проблемът остана - се отказах да ходя на диагностики. питах един майстор, описах му какво прави - той стисна един от маркучите на входящият въздух, и оборотите паднаха. след няколко подобни стискания всичко се оправи - оказа се, че просто един от маркучите е остарял и вътре в него е имало някакво парче, което е действало като тапа на ниски обороти.
да не е нещо с въздуха или някой остарял маркуч?
Re: Дразнещ проблем - МРАЗЯ ГОООООО!!!!!
Много е възможно това да е проблема. Тъй като нямам друг ТПС с дензо контакт ще меря какво дава.LordDigital написа:Звучи ми точно като моя проблем със Fuel Cut-a. На моя TPS имах специално отделна магистрала която компютъра следи (дали си натиснал газ)за да управлява Fuel Cut алгоритъма - които алгоритъм прави горе-долу това което ти описваш ,Fuel Cut и Restore на някакви оброти разлика.bad_dog написа:Значи нека опишем проблема:.
Паля колата. Изчаквам я да загрее. Има леко претрисане, но нищо фрапиращо.
Давам газ - форсира се добре.
Давам газ на 1/4 и здарържам (може да е на 1/3 ако е натоварена и в движение - т.е. точната позиция на педала е без значение) и оборотите си таковат таковата. Отиват на 2500, падат на 1500, пак на 2500, пак на 1500 и така.
Къде може да е проблема?
1. Кабелите вадях хубави искри.
2. Инжекторите са почистени.
3. За да елиминирам възможностите изключих датчика за детонации, и VISV-тата.
Наи-лесно пробваи със друг ТПС.
TPS-tovete na ranniyat ae92 i kusniyat SA RAZLICHNI! po-skoro tozi ot AE86 mai e sushtiyat s tozi na kusniyat ae86!
Bad Dog, ti vkliuchi li kabela za "speed sensing"? vuzmozno e ot tam da idva problema! ako pazish oshte tabloto ot ae92, izkarai zicata za speed sensing, i ya zabuchi na neinoto mesto na tabloto na ae92 i viz dali shte se promenyat neshtata!
tozi problem e vuzmozno da idva i ot toka (zapalitelnata sistema), toest ot toka kum komutatora-bobinata, ili pogledni kabela za signala kum oborotomera, i viz dali vsichko tam e 100% nared!
uspehi,
punky
Bad Dog, ti vkliuchi li kabela za "speed sensing"? vuzmozno e ot tam da idva problema! ako pazish oshte tabloto ot ae92, izkarai zicata za speed sensing, i ya zabuchi na neinoto mesto na tabloto na ae92 i viz dali shte se promenyat neshtata!
tozi problem e vuzmozno da idva i ot toka (zapalitelnata sistema), toest ot toka kum komutatora-bobinata, ili pogledni kabela za signala kum oborotomera, i viz dali vsichko tam e 100% nared!
uspehi,
punky

моя доста прилича на този на снимката на хеки. За разлика от този на АЕ86, който е с "Бош" конектор - с метална скоба. Ще го пробвам от Хекиpunkara написа:TPS-tovete na ranniyat ae92 i kusniyat SA RAZLICHNI! po-skoro tozi ot AE86 mai e sushtiyat s tozi na kusniyat ae86!
Ае86 има SPD pin на ECUто и тази жица е бодната в АЕ92 SPD дупката. Не мисля, че е това проблема, но ако сензора е ОК и това ще се провери.punkara написа: Bad Dog, ti vkliuchi li kabela za "speed sensing"? vuzmozno e ot tam da idva problema! ako pazish oshte tabloto ot ae92, izkarai zicata za speed sensing, i ya zabuchi na neinoto mesto na tabloto na ae92 i viz dali shte se promenyat neshtata!
tozi problem e vuzmozno da idva i ot toka (zapalitelnata sistema), toest ot toka kum komutatora-bobinata, ili pogledni kabela za signala kum oborotomera, i viz dali vsichko tam e 100% nared!
uspehi,
punky
Токовете изглежда да са супер. Имам хубави искри и всички цилиндри работят.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта