Страница 1 от 4
Защо по слабо ми свети левия фар на Авенсиса
Публикувано на: 13 Окт 2008 21:13
от tonitem
Здравейте,фенове на Тойота!! От няколко дни ми прави впечатление, по слабото светене на левия фар-по точно на късите светлини. Някакви мнения по въпроса? Колата е Авенсис 2004 г., някъде прочетох, че по принцип моделите след 2003 г. имат слаби светлини. Слагането на биксенон решение ли е на въпроса? Предварително благодаря за отговорите.
Re: Защо по слабо ми свети левия фар на Авенсиса
Публикувано на: 13 Окт 2008 22:59
от Kiki
tonitem написа:Здравейте,фенове на Тойота!! От няколко дни ми прави впечатление, по слабото светене на левия фар-по точно на късите светлини. Някакви мнения по въпроса? Колата е Авенсис 2004 г., някъде прочетох, че по принцип моделите след 2003 г. имат слаби светлини. Слагането на биксенон решение ли е на въпроса? Предварително благодаря за отговорите.
По слабото светене на късите може да се дължи на самата крушка. По принцип халогенните крушки след продължителна употреба се окисляват и започват да светят по-слабо. А колкото до ксеноните, мога да ти кажа, че аз на съжия автомобил сложих ксенони и се родих. Сега светлините са съвсем други. На Авенсиса късите и дългите не са на една крушка.Аз сложих само на късите.Дългите си светят добре.
Публикувано на: 13 Окт 2008 23:06
от Me4oKyX
най-вероятно ти е заминала крушката... По принцип, за най-добро светене крушките имат живот 6-8 месеца, като дори да свети, както в твоя случай, много по-слабо отколкото може. А колкото до ксенона - колегата ти го е казал точно - все едно си карал на свещи до преди това

Публикувано на: 14 Окт 2008 00:47
от Vesko
Мечо, колегата каза че мойте светят много близо. А са си с автоматично регилране... е може и фабрично да са си зле
ПП: ксенони са
Публикувано на: 14 Окт 2008 01:43
от Me4oKyX
Vesko написа:Мечо, колегата каза че мойте светят много близо. А са си с автоматично регилране... е може и фабрично да са си зле
ПП: ксенони са
Няма автоматично регулиране, има автоматично НИВЕЛИРАНЕ

90% от всички нови коли са кривогледи. трябва да отидеш в един Сервиз, да ти ги настроят на ръка спрямо стенда и след това, пак ще си ти работи автоматичното нивелиране. Но няма фарове, които да се регулират сами/автоматично

Публикувано на: 14 Окт 2008 09:06
от Vesko
Извинявам се за грешката
Публикувано на: 14 Окт 2008 10:09
от Troshko
Публикувано на: 14 Окт 2008 13:00
от ceko26
Най-вероятно се е счупила стойката на крушката и се е опряла в рефлектора и го е прогорила.Това е фабричен дефект и е с удължена гаранция.
Публикувано на: 14 Окт 2008 19:46
от tonitem
Мечо, по рано те питах за ксеноните, имам ти телефона, още малко ми трябва да събера кинтите и идвам до Пловдив!Решил съм го вече.
Публикувано на: 14 Окт 2008 20:50
от jingo
tonitem написа:Мечо, по рано те питах за ксеноните, имам ти телефона, още малко ми трябва да събера кинтите и идвам до Пловдив!Решил съм го вече.
Няма да сбъркаш ! Ама хич !

Публикувано на: 14 Окт 2008 21:57
от slavi7
това автоматично регулиране/нивелиране явно много подлъгва хората
Независимо дали са с автоматично или ръчно регулиране всички фарове имат допълнителни врътки на самия фар от където се настройват. Автоматичното нивелиране е в рамките на това, което може да се регулира и ръчно при нексеноновите фарове. Пръво ги регулираш от врътките и после оставяш автоматичното ниво да си върши фаровете
и не мисля че е необходим сервиз за това
що се отнася до ксенон на рефлекторен фар без лупа и още повече на крушки Н4 - много кофти работа е това. Биксенона е илюзия, а заслепяването на насрещните коли е гарантирано.
Публикувано на: 14 Окт 2008 23:36
от Me4oKyX
slavi7 написа:....що се отнася до ксенон на рефлекторен фар без лупа и още повече на крушки Н4 - много кофти работа е това. Биксенона е илюзия, а заслепяването на насрещните коли е гарантирано.
Прав си донякъде, защото поне 90% са евтинийки и нямат общо с истината, освен, че вадят очите на насрещния laugh.gif На рефлекторен фар, ако сложиш кофти крушки се вижда повече от ясно колко е зле, а и само вадиш очите на хората.... Ако крушката е както трябва, заслепяването е минимално, като не броя коли със стари крушки, нерегулирани фарове или Опел Калибра - те нямат общо със светенето като цяло.... Но за съжаление, няма контрол за тези работи, а и много малко хора си правят реглаж на фаровете независимо със или без ксенон са. А ако фара е лупа, крушката дори да е крива, няма да вади очите, което е плюс, но пък осветеността е доста по-малка от рефлекотрния фар с ксенон, като Волва-та и някои Субарута

Та като цяло - регулирайте си фаровете и сменяйте крушките по-често, за да карате по-спокойно

Публикувано на: 15 Окт 2008 00:22
от Vesko
slavi7 написа:това автоматично регулиране/нивелиране явно много подлъгва хората
Независимо дали са с автоматично или ръчно регулиране всички фарове имат допълнителни врътки на самия фар от където се настройват. Автоматичното нивелиране е в рамките на това, което може да се регулира и ръчно при нексеноновите фарове. Пръво ги регулираш от врътките и после оставяш автоматичното ниво да си върши фаровете
и не мисля че е необходим сервиз за това
що се отнася до ксенон на рефлекторен фар без лупа и още повече на крушки Н4 - много кофти работа е това. Биксенона е илюзия, а заслепяването на насрещните коли е гарантирано.
Сигурен съм че има начини за регулиране, само не съм съгласен че си копуваш кола нова от магазина и бягаш до сервиза да ти регулират фаровете или го правиш сам. Ако има ПТП и сервиза не си сварши работа да, но дори и след ПТП би трябвало да ти върнат колата с нормално регулирани фарове и да не се налага да си го правиш сам или да ходиш по гаражчета

Публикувано на: 15 Окт 2008 01:21
от Me4oKyX
Не вярваш, но е факт - на двете Короли са им криви фаровете, на Версото също, на Рав-а също криви, на Авенсисите също бяха криви и съм ги регулирал и тях, на Круйзера също бяха криви.... Като от всичките, само на моята Корола съм сменял единия фар.... Дали ще са ниски, дали ще искат наляво-надясно реглаж е все тая.... Но са криви, въпреки, че светят пак добре.... Отиди на един стенд или ела да те закарам - ако има за какво, ще ги оправят, ако няма нужда - ще ти кажат

Поне тия момчета при които ходя, не си правят труда, само и само да ти вземат 3-5лв...

Публикувано на: 15 Окт 2008 17:21
от slavi7
не съм купувал нови коли за съжаление и всички коли са били с недобре регулирани фарове. Днес регулирах фаровете на ТЛК- с ключ №8 става без проблеми от врътката към двигателя е за височина. Външната явно е за няляво/надясно.
Между другото какви са ксеноновите фарове за ТЛК 120? с лупа или без? май не съм виждал