Страница 1 от 7
НИКОГА ПОВЕЧЕ TOYOTA!
Публикувано на: 14 Авг 2008 21:31
от ogo
Ето за какво иде реч:
Нищо против марката.
Авенсиса ни служи вярно почти 3 години, докато един слънчев ден, точно преди 4 месеца един голфаджия (2-ка) не реши да влезе с колата си директно при мен.
Бяхме с една колежка по работа в провинция. Един джигит ни изненада от ляво и ни натресе челно в предната лява врата и калник. Голфаджията беше тотална щета. Ние благодарение на конструкцията и въздушните завеси се отървахме само с уплах.

И тук започна веселото.
От пътна помощ закараха колата в представителството на Тойота в София. Цял месец колата стоя на паркинга със счупен прозорец и се пълнеше със вода и прахуляк докато салона не заприлича на курник.
Вдигнахме скандал и я махнаха от там. Къде я закараха - неизвестно.
минаха още месец, два - ни вест ни кост (а лизинговите вноски текат).
Отива шефа да провери какво става.
ТЕЯ КРЕТЕНИ ОЩЕ НЕ СА ЗАПОЧНАЛИ ДА Я ПРАВЯТ!!!!
С цялата си наглост му заявяват, че имали коли дето седели при тях по 1 година!!!!!! тъй, че той за къде се е разбързал!
Представяте ли си каква наглост!
Както и да е. Заплашил ги той с нашите адвокати , ония казали "ок, почваме я" и какво си мислите? Сега месец по-късно колата още не е готова!
Не знам дали има друга държава, където да има такова безобразие!
Хайде, ние имаме и други коли, ама не мога да си представя ако човек си изкарва хляба от тая кола, за 4 месеца просто може да си удари черта на бизнеса.
Едно поне е сигурно. От сега нататък в нашата фирма Тойота няма да се кара, нито пък при нашите партньори!

Публикувано на: 14 Авг 2008 22:26
от style
само заради ТМ ауто се отказваш от най-качествената кола в света ли

Публикувано на: 14 Авг 2008 22:51
от jingo
Всъщтност от написаното се разбра,че колегата е претърпял злополука,а не че има против марката ! Друга тема е обслужването по разните му там АУТОТА ТМ и т.н....,но мисля,че не бива да се прави тотална оценка,някак си грубо ми звучи ! Нали е жив и здрав ,той сам го казва !

Публикувано на: 14 Авг 2008 22:56
от Uncle Dido
Не знам дали другаде е по-бързо обслужването, но че ТМ Ауто имат проблем е очевидно. Сега, като открият новия сервиз, мисля, че нещата ще се подобрят значително.
Публикувано на: 14 Авг 2008 23:10
от Kiki
Fido Dido написа:Не знам дали другаде е по-бързо обслужването, но че ТМ Ауто имат проблем е очевидно. Сега, като открият новия сервиз, мисля, че нещата ще се подобрят значително.
Това "сега"ще е най-малко след година-две!

Публикувано на: 14 Авг 2008 23:32
от Me4oKyX
Странно, но откакто съм регистриран във форума, всички плюят Тойота БГ, само за Пловдивските не сам чул лошо... Аз лично, като изключим малко надутите цени, съм много доволен от тях, пребоядисването ми го правят вече трети път за 3 дни, на различни коли. Части за смяна ако има, в най-лошия случай съм чакал за доставка 8 дни.... Ами то ако положението по другите градове е наистина толкова трагично, по-добре ги карайте колите до Пловдив

С това чакане дето си чакал до сега колега, да е докараш тука, да ти е оправят за един месец и да си ползваш колата пак със здраве.... В София наистина са големи тъпани, но марката си струва ако питаш мен
Винаги ще има утрепани "бизнесмени", но трябва да се рита силно срещу такива, за да се отучат! А аз се притеснявам, когато забавя нещо с 3-4 дни.......... Ама то явно затва има хора, дето живеят по 100 години, а аз на 23 вече имам бял косъм на тиквеницата ....

Публикувано на: 15 Авг 2008 01:18
от slowtraveler
Щом Авенсиса е издържал такъв сериозен удар само в шофьорската врата и другата кола е тотал - явно е здрава машина и се е представил достойно
Лошото е, че заради такива проблеми с местното обслужване страда марката....
Но и от друга страна - според мен не е добре да се робува на марка, защото при по-освободено мислене можеш да дадеш обратна информация на производителя, когато започне да се самозабравя....
Просто когато не робуваш на марка си по-обективен и не ти пречи да показваш и дребните дефекти, които иначе би премълчал

Публикувано на: 15 Авг 2008 01:47
от Me4oKyX
АЗ съм много голям фен на марката, ама си прав - не трябва да се вманиачаваш, че да им спестяваш дефектите

тия дни ще я карам мойта, че нещо тропа по рейката, ама чакам да се раздрънка още, че да усетят точно какво е. Няма да им го спестя грам дори! Аз закво е плащам чисто нова колата laugh.gif Даже и таблото над радиото ми ще ги накарам да ми оправят, както искат, но да не ми отзява както сега, щото ще го прасна някой ден

Но като цяло, само това са и грижите на колата и съм предоволен.... Как да не си взема пак, а и при положение, че в града ми представителите са доста по-сериозни явно спрямо другите места из българско

Публикувано на: 15 Авг 2008 02:30
от juri_galev
аз ви предлагам да направиме една тема за оплаквания ТМ ауто дано гледат от време на време този форум и вземат да се замислят.Ясно е тойоти има много не могат да смогнат ама поне да не лъжат хората.Преди няколко дена на един приател му срязали предните две гуми ан ауриса.Търсим ние резервни гуми че на другия ден в 9 трябва да е в Тм за смяна на предно стъкло.С 300 зора намерих резервна от друг аурис да закараме колата до Тм.Караме я и те ни обявяват че при превоза прозореца е счупен и трябва да чака.

Отделно иска да поръча същите гуми нямат.Само една имали в склада.Само се извиняват.

Публикувано на: 15 Авг 2008 03:06
от newmiro
и аз не съм чувал нищо лошо за варненския сервиз. досега съм доволен от него вече доста години. явно в софия тм ауто имат голям проблем с обслужването на клиенти.
Публикувано на: 15 Авг 2008 09:25
от Ael
Аз един път съм ходил само до сервиза в Пловдив и останах приятно изненадан. За час и половина ми свършиха работата ,даже ми предложиха да изпия едно кафенце при тях докато свършат работата. Обаче от друга страна оня ден си приказвам с един приятел от каското и той ми разправя че доста тяхни клиенти се оплаквали от Тиксим Пловдив. Явно не са ходили до ТМ Ауто laugh.gif
Публикувано на: 15 Авг 2008 09:55
от slowtraveler
Според мен винаги ще има недоволни от сервизите поради следните причини:
1. Там обикновено отиваш с проблем, който искаш да се реши на момента, с оригинални части и ако може по-евтино, което не винаги е осъществимо.
2. Допълнително си изнервен защото имаш проблем, поради което често възникват конфликти с персонала на сервиза
3. Заради 'еволюцията' на автомобилите и вследствие на това - липса на унификация на частите, сервиза рядко държат на склад точно най-необходимата ни част. (по мои наблюдения основните недоволства от официалните сервизи е точно липсата на части в наличност). Което според мен е поправимо, като най-малко сервиза може да предложи услугата 'ускорена поща' на клиент, който е на зор и иска да си плати куриерската услуга за да получи частта веднага.
4. Винаги очакваш дадено болтче да струва 2 лв, а пък то струва в сервиза 200лв.
Лично съм имал сериозни ремонти и в ТМ-Ауто и в Кар-ком.
На нито едно от двете места не съм имал проблем с услугата, въпреки, че и аз съм имал някои 'тежки' разговори с представителите на сервиза (май поради т.2 и 4 - грешна субективна преценка от моя страна) ...

Публикувано на: 15 Авг 2008 11:14
от trinity
Нямам никакво желание да се заяждам с колегата, който е пуснал темата, но след като изчетох 2 пъти поста му, не можах да разбера защо е написал
"НИКОГА ПОВЕЧЕ ТОЙОТА" при положение, че точно защото е бил с Авенсис с достатъчно много въздушни възглавници е жив, след като удара явно е от неговата страна. Можеше просто да изрази мнението си относно ТМ-Ауто.

Публикувано на: 15 Авг 2008 11:26
от the-rider
Ми щото нещата са вързани. Да си купиш нова Тойота означава да се абонираш за "услугите" на ТМ Ауто поне за 3 години напред.
Публикувано на: 15 Авг 2008 12:19
от Ael
Съгласен съм с Трин , можеше да е нещо от рода на "ТМ Ауто са ... ала бала ... " И наистина ако друготе представители са малко по адекватни от ТМ Ауто незнам какъв е проблема примерно колата да се купи от Тиксим Пазарджик (за които знам че имат най големия сервиз в страната). То пълно щастие няма така че все едно от двете трябва да куца.