LSD vs блокаж на задния диф при Хайлукс
Публикувано на: 14 Авг 2008 16:10
Въпрос към по-запознатите с 4х4 предаването - Да вземем за пример новия Хайлукс - блокажа предполагам заключва дифа и предава еднакъв момемнт към двете колела 50/50, поради което следва да си използва само при доволно хлъзгав път,при ЛСД-о как стоят нещата -кога сработва - когато вече едното колело е пробоксувало достатъчно, за да се позарови или по-навреме.
В този ред на мисли при вкл 4х4 и заключен заден диф - в най-лошия случай оставам с едно предно колело без предаване на движение към него, ако другите три забуксуват, а при ЛСД-о ?
В този ред на мисли при вкл 4х4 и заключен заден диф - в най-лошия случай оставам с едно предно колело без предаване на движение към него, ако другите три забуксуват, а при ЛСД-о ?