Страница 1 от 3

MR-2 Въпрос относно спирачната система и спортното окачване

Публикувано на: 06 Юли 2008 13:26
от Staff_Ko
Значи, искам и ще си купя спирачни апарат с дискове за моят MR-2 на една от фирмите :K-Sport, D2 ili Brembo. Обаче при MR-2 SW20 задните спирачни дискове са по-големи от предните и задницата спира преди предницата, което е логично заради разпределението на тежестта при MR-2. Така, въпросът ми е: трябва ли като купувам апарати с дискове ПАК да запазя несъответствието между предницата и задницата, т.е. да си купя примерно 13" апарати с дискове за отзад и 12" апарати с дискове за отпред...Помпата или големината на дисковете определят къде ще спира първо колата - отзад или отпред???

П.С. Моят MR-2 НЯМА ABS система...Благодаря Ви предварително...

Публикувано на: 06 Юли 2008 15:31
от jamie
Абсурд е К-Спорт, Д2 (които са един и същи КИТАЙСКИ БОКЛУК) да се слага в едно изречение с Брембо.

Щом си решил че колата не спира и трябват спирачки - купи с подобно разпределение. Купи в добавка и
http://www.speedwaymotors.com/p/1977,9_ ... Valve.html

После карай и настройвай по свой вкус.

Публикувано на: 06 Юли 2008 16:09
от mitoko
Skunk 2 мен лично много ми аресват ... rolleyes.gif

MR-2

Публикувано на: 06 Юли 2008 21:02
от Staff_Ko
Първо, искам да благодаря на всеки изразил каквото и да е мнение по тази тема...;)
"jamie", мерси за линка човек, не знаех че има и такива настройващи се джаджи за спирачната система...Значи, Coilovers задължително че са на D2, но за спирачките - и аз съм на твоето мнение - Brembo. Само споменах за другите варианти. Инъче сега съм със спирачни дискове CTF, но мисля да минавам на изцяло нова спирачна система...
Така, значи е ясно че пак ще запазя пропорцията - ще си купя по-големи спорачни дискове с апарати за отзад с един инч по-големи от тези за отпред...То мисля че ще е достатъчно.
А да отговоря и на другото мнение, Skunk2Racink също до колкото знам са Китайски...и май не са много хубави неща за цената която струват.

Staff_Ko

Публикувано на: 07 Юли 2008 00:47
от agent dust
ти тази МР2 бигачка ли ще я правиш? ако е така - давай по-бързо че имаме нужда някой класен бегач да почне да тупа ондите и рената че ни изядоха душата smile.gif от тази кола става чудесна машина за писта - що не почнеш да идваш на кръговете по италянско за подкрепа smile.gif

MR2

Публикувано на: 07 Юли 2008 02:09
от Staff_Ko
am priqtel...te planovete se sa golemi nali znae6...Ama v BG osnovniqt resurs - LEVa vse ne mi dostiga...
Po princip plana e JDM 3S-GTE 255 h.p., Blitz Air Intake, Quaife LSD Diff, Exedy Saedinitel, D2 Coilovers, Power Flex tamponi, Brembo spira4ki i O.Z. Crono HD MB 17" djanti...
Ta, za da ti otgovorq na vaprosa, ako sa6to kato men smqta6 4e goreizbroenite modove 6te q napravqt "bega4ka" zna4i - DA....
Samo deto sam ot 6umen...i tova italianskoto, ne6to ne go znam de e...???
Apak za Hondite, hm, nai-golemiqt mi aver kara CRX sas swap s B18C5......i atmosferna Toyota tam malko nqma 6ans...

Публикувано на: 07 Юли 2008 02:56
от agent dust
тя колата по принцип си е бигачка smile.gif само трябва да и пуснеш "тока". не давай пари за Blitz air intake, по-добре за тези пари си купи маховик - 3, 3.5кг. спортен филтър и хубава генерация ще ти свършат чудесна работа

италянското има кръгове в Калояново, Кюстемдил, Плевен, Варна - там ти е мястото като гледам smile.gif

Re: MR-2

Публикувано на: 07 Юли 2008 11:09
от jamie
Staff_Ko написа:Значи, Coilovers задължително че са на D2
Не знам какво си се вкопчил в Д2, ако държиш на НО НЕЙМ амортисьори и гаражна изработка койловери - може. ТЕИН имат серии на нормални цени, огледай се натам.

MR-2

Публикувано на: 07 Юли 2008 13:21
от Staff_Ko
Значи, аз лесно бих си променил мнението за дадена марка, но просто все още нямам опит с тунинга и незнам кое става и кое не...дай доказателства, ако ще и мнение или проблеми до които е стигнал някой който познаваш....и готово.

Публикувано на: 07 Юли 2008 14:17
от jamie
Въпроса е защо си си съставил мнение за някоя марка при условие че е млада, няма много отзиви за нея все още, отчетливо КИТАЙСКА е, не се използват качествени компоненти.

Публикувано на: 08 Юли 2008 00:44
от agent dust
да, наистина Тейн е много добро за цената си. тествал съм ги лично и са чудесни. ние слагаме само Тейн Флекс, те са с достатъчно твърди пружини. продават се и моторчета с контролер - и може много лесно да си сменяш сетъпа за градско или за магистрала

MR-2

Публикувано на: 08 Юли 2008 22:05
от Staff_Ko
Mi dobree, mersi za savetite...6te razgledam v Neta i kato mu doide vremeto 6te vidim.........

Re: MR-2

Публикувано на: 09 Юли 2008 01:16
от rudolf
Staff_Ko написа:Mi dobree, mersi za savetite...6te razgledam v Neta i kato mu doide vremeto 6te vidim.........
ebay, не е целия нет,иначе и аз преди да се питам много харесвах д2 на картинка...

щях да те питам какви са ти оплакваията от сегашните спирачки,ако колата не е 3сгте и не се качва на писта?

лично аз бих пробвал да редуцирам теглото и да трансферирам на предната ос ,колкото се може повече тегло. тя сега с 3с-гте ли е?

Публикувано на: 09 Юли 2008 07:18
от LordDigital
Само да вметна ,че тука един познат нашенец известен като Самбата е бил 2 години шампион във класа си на АутоКрос със МР2 атмосферка. teinFlex ,тампони и друго общо взето стокариика. верно ,че е маи се е родил на картинг ма все пак - колата има огромен потенциал ,ако не изискваше сваляне на двигател за смяна на алтернатор щях да си взема една такава wink.gif

Публикувано на: 09 Юли 2008 08:59
от poli
Браво за ентусиазма колега и ти пожелавам по-скоро да завършиш проекта си.
Бих искал малко да коментирам въпроса за окачването.
Първо да кажа че подкрепям предложението на колегите за едно хубаво окачване на TEIN и като модел Type Flex.Проблема е че в България няма дилър пък камоли представител който да ти поеме гаранцията.Казвам това защото и те дават проблеми.Аз имам птодадени такива 15тина комплекта,но имах един проблем със стеблата на един комплект,пращах ги в Гърция и от там в Англия(защото дори и в Гърция не могат да ги отварят) и после обратно,което отне три месеца и съответно плащане на ремонта и транспорта,макар и да бяха гаранционни се плати ремонта и транспорта,защото и те като другите окачвания гаранцията им е ограничена и се поема само ако са протекли.
Та от една страна е добре да си вземеш нещо от тук за да можеш да направиш рекламация в случей на проблем.
Окачването K-sport,имам продадени също около 15 комплекта и имам два проблема,по-скоро три с мен на протекли амортесьори които бяха заменени с нови.Качеството на компонентите вътре не мога да говоря защото не разбирам толкова,но от външна гледна точка изглеждат дори по-добри от TEIN (казва изглеждат).
Спирачки K-sport -просто смятам че са много добри за цената си.