Страница 1 от 2
Тойота Карина?
Публикувано на: 29 Май 2008 10:40
от Respect
Наточил съм се за японска кола, но от Тойотите само Карината покрива нагло високите ми претенции при не особено доброто финансово покритие на тези претенции biggrin.gif
Така че ще помоля някой да ме светне какви са проблемите на този модел, какво да избягвам и за какво да гледам. Ако темата е вече разисквана, пуснете линк към старата тема
Предварително благодаря на всички отзовали се! biggrin.gif
Публикувано на: 29 Май 2008 15:30
от jamie
Дали не пропускаш моделите Камри, Корона, Кресида ?
Публикувано на: 29 Май 2008 21:49
от gringo359
Камри '96 с 3-литровия 6 цил. мотор е разкош!По-новия модел не ме кефи толкоз.
Публикувано на: 29 Май 2008 21:57
от horeishio
jamie написа:Дали не пропускаш моделите Камри, Корона, Кресида ?
Тези са много редки като модели за БГ. Не че имат огромна разлика помежду си.
А Карината си е "трепач". Това е един от моделите, дет'се вика, на базата на който се възнесе славата на Тойота.
Успех при избора!

Публикувано на: 29 Май 2008 23:34
от jamie
E to Karinata tuk ne e bash Karina - ama karaj.
Kazvam mu da ne propuska i drugite - Kamri se namirat po-evtini ot Karina v BG !
Публикувано на: 30 Май 2008 09:28
от diver
jamie написа:E to Karinata tuk ne e bash Karina - ama karaj.
Kazvam mu da ne propuska i drugite - Kamri se namirat po-evtini ot Karina v BG !
Заеби ти....Напоследък има бая читави каринки на по 4-5000лв. Що ли не съм виждал читаво камри на подобни кинти?!
Публикувано на: 30 Май 2008 09:57
от Respect
jamie написа:Дали не пропускаш моделите Камри, Корона, Кресида ?
Ами аз гледам в мобилето до 5000 лв., по-голяма, с хубава визия, да не е суперстара, с климатик, 4 врати, АБС, серво и само Карината кандидатства за позицията "Моя кола"

А тя има ли някаква модификация, която да избягвам, бензин или дизел, някакви проблеми?
Публикувано на: 30 Май 2008 11:45
от jamie
Така е, има "дупка" при Камритата от '87 за 1500-2000 лева до '99 за 12000.
Казах че според мен си заслужава като модел - по-голяма и луксозна е, легендарно здрава, повечето двигатели се слагат и в Карина та не са рядкост.
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... f1=details
Ето тая е гот - макар и със слабия мотор. Ама според мен струва макс. 8 бона.
Публикувано на: 30 Май 2008 16:46
от diver
jamie написа:Така е, има "дупка" при Камритата от '87 за 1500-2000 лева до '99 за 12000.
Казах че според мен си заслужава като модел - по-голяма и луксозна е, легендарно здрава, повечето двигатели се слагат и в Карина та не са рядкост.
http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... f1=details
Ето тая е гот - макар и със слабия мотор. Ама според мен струва макс. 8 бона.
Бе камри/солара е супер ма тука или ги няма, или някой самозабравил се джамбаз им иска майка си и баща си...
Публикувано на: 30 Май 2008 16:48
от diver
Respect написа: А тя има ли някаква модификация, която да избягвам, бензин или дизел, някакви проблеми?
Няма! Лично аз бих предпочел бензинова, но нямам аргумент защо....
Публикувано на: 31 Май 2008 04:08
от Me4oKyX
Аз ще те аргументирам колега

На Карината слагаш газ без проблем, а ако сложиш газов инжекцион, направо ще се роди.... Те така горят прилично, а на газ стават абсолютни

Дизелака е по-тромав като че ли, а и трябва да въртиш доооста, че да имаш сметка от дизела

На минаваш ли 40000км, няма голям смисъл да взимаш дизел, освен ако не намериш някой на супер цена и да е запазен. Определено няма да сгрешиш, но гледай внимателно какво взимаш
Колкото до Камри/Солара - диверче, аз съм щастлив собственик(брат ми по-точно) на 2006-та Солара biggrin.gif А джамбаза я даде на 35000лв, колата е на 30000мили, реални са, просто е като нова biggrin.gif вярно, че като видя, че наистина ще я взимаме, реши да повдигне, ама след това се усети, че ако не на нас сега, ще чака за 1000лв повече още неясно колко време

Камрито е по-предпочитано, щото Соларата е малко или много по-индивидуална

Но има Камрита, при това сега излизат и на доста добри цени, но неясно защо, наистина няма от междинните модели на Камри. В Пловдив съм засичал по пътищата 5-6 ~93-97-ма година, като някои са наистина доста добре изглеждащи

Публикувано на: 31 Май 2008 16:29
от jamie
Сорка Мечо - ама ти тая сделка със Соларата за изгодна ли я броиш ?!

Публикувано на: 31 Май 2008 17:34
от Me4oKyX
Ами спрямо цената, на която е купена от САЩ и колкото му е излезла крайно след митница - НЕ! Точно когато прекарваше Соларата през митница, аз бях там и то в същата митническа агенция

Знам точно колко му излезе след като плати всичко, но все пак тоя човек не го прави за слава, а и като сложиш нещата които е добавил, пак знам колко му е струвала. Казвам, че си е определено на далавера, спрямо другите алтернативи от тоя клас, които цените им са даааллееееечч по-високи

За това, което предлага цената си е доста добра. Можех и сам да си я поръчам от САЩ и щях да си спестя 5000лв има-няма, но времето, което ще ми коства, все едно съм излезнал на нулата

Публикувано на: 31 Май 2008 18:49
от diver
Me4oKyX написа:Ами спрямо цената, на която е купена от САЩ и колкото му е излезла крайно след митница - НЕ! Точно когато прекарваше Соларата през митница, аз бях там и то в същата митническа агенция

Знам точно колко му излезе след като плати всичко, но все пак тоя човек не го прави за слава, а и като сложиш нещата които е добавил, пак знам колко му е струвала. Казвам, че си е определено на далавера, спрямо другите алтернативи от тоя клас, които цените им са даааллееееечч по-високи

За това, което предлага цената си е доста добра. Можех и сам да си я поръчам от САЩ и щях да си спестя 5000лв има-няма, но времето, което ще ми коства, все едно съм излезнал на нулата

Далеч си от истината. Нова СОЛАРА струва < 20000$! с докарването мита и т.н. иде под 30000лв...
Публикувано на: 31 Май 2008 23:23
от PESHO OT MARS
Айде и аз малко да се изкажа. Карината е един добър избор ако разполагаш докъм 4-5к лева ако имаш 6+ минаваш на първия Авенсис. Аз лично карам старата карина на Дайвера и мога да споделя впечатления. Мотора е 4A-FE (1.6/16V) най-разпространения мошноста е някаде в интерала 105-115 к.с. и мога да кажа че колата е адски удобна и комфортна, стабилна и здрава. Мотора за това купе е малко немощен най-вече при потегляне се осеща, над 4000 об/мин дърпа не лошо. както казах удобна е ако разбирасе е изпълнение от GLi нагоре защото съм сядал в една дето беше с ебати грубия салон като на най-спартанския Голф2 (моя е плюшен), много от колите се предлагат с ел.пакет - ел. стъкла, ел.огледала и централно заключване. Имат си и климатици и серво така че нищо не липсва. Аз карам седан и мога да кажа че колата има отличен багажник голям и удобен. Препоръчвам бензина ако нямаш много драма с разхода си вземи с 3S-FE (2.0/16V) той е подходящ ако караш предимно извънградско защото е по еластичен. за в градско моя е по-добрата алтернатива (един колега в друга тема даде един много реалистичен разход за дизел 8,5 градско и 6,2 извънградско малкия дава точно 1 литър повече бензин 9,5 градско и 7,2-7,5 извънграда 130-140 км/ч). Не че дизела е лош но бензина си е по-добре както каза колегата този мотор няма драми с газ няма датчици (дебитомери) които да дадът фира при гърмеж например.
Има за икономичните типове и още един мотор 1.6/16V LeanBurn идентичен е като идеология с OPEL TwinPort (който е по-нов) по-цложен е заради една система и е по слаб 100 к.с. но и дава 1 литър под тези на класическия 1.6/16V.
Това е от мен накратко. Взимай няма да съжеляваш
П.С: единственото слабо място което открих са биалетите които за съжеление ако не са оригинални в зависимост от качеството се трошат за 1-3 години.