Страница 1 от 3

карбонов кардан...

Публикувано на: 26 Май 2008 23:46
от rudolf
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 22583&rd=1

ей такова животно не бях виждал---до 600 коня 6 кила..

Публикувано на: 26 Май 2008 23:55
от ico_one
Е те тва е вече луда работа wacko.gif

Публикувано на: 27 Май 2008 00:14
от Bass_Man
Аве ти ся ако за всяко нещо деъто не си виждал ако пускаш тема то ще стане ехееееееее ......................... biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif :whistle:

ПС:
Пусни една анкета за или против карбоновите кардани laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 27 Май 2008 00:32
от Nedkow
Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение smile.gif

Публикувано на: 27 Май 2008 01:22
от rudolf
Bass_Man написа:Аве ти ся ако за всяко нещо деъто не си виждал ако пускаш тема то ще стане ехееееееее ......................... biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif :whistle:

ПС:
Пусни една анкета за или против карбоновите кардани laugh.gif laugh.gif laugh.gif
ми няма подобно инфо в форума,,,дай някакво по пикантно инфо по темата като по виждал tongue.gif

Публикувано на: 27 Май 2008 01:52
от ugabuga
sando na suparata ne e li s takav?

Публикувано на: 27 Май 2008 06:04
от LordDigital
ugabuga написа:sando na suparata ne e li s takav?
Не сам ,оти е 700 кинта. Моя е от Алуминиеви сплави.

Карбон е заводски на SkyLine-to на сестрата примерно. Далаверите са му следните:

Дори и на пръв поглед само неколко килограма по-лек ,това е въртяща маса въпреки че моите инжинерингови теориии ,че общо взето ротациннотата му инерциа е сравнително ниска заради близко-освиа център на тежеста ,да дайнота са показвали че се виждат разлики видимо във проценти на конете...

Ако алуминиава са строши ,и нема добре измъдрен протекшън (driveshaft safety loops) може да стане много грубо... Карбоновия няма навика да пробива във купето и да прави магарии.

Публикувано на: 27 Май 2008 06:06
от LordDigital
Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение smile.gif
Супровите кардани ,тежат да си e*e майката + МногоПластови добичета ,със много гума + висящ лагер който почти гаранция е отишал във пенсия ...

Публикувано на: 27 Май 2008 08:31
от diver
Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение smile.gif
И по-малко олекотяване на въртящ се елемент е от значение. Голямо при това!

Публикувано на: 27 Май 2008 09:11
от poli

Публикувано на: 27 Май 2008 13:09
от rudolf
пичове,,не знаех че такова нещо съществува,,,изобщо не ми е хрумвало че да търся инфо,,,явно аз съм бил назад с познанията:)


не по темата:
на ае86 е кардан от две част с оше едно каре и въртящ лагер..,,,,но може би имам възможност да сложа монолитен-една част..
при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??

и аз мисля като лорда че радиуса и килограмите са неделими част при определяне на загуби при въртящите се инерциони част..

Публикувано на: 27 Май 2008 19:40
от diver
rudolf написа:...при атмосверна малолитражка-4аге ще има ли смислен ефект- ако теглата са им сходни??.....
Теглата изобщо не са сходни а личния ми опит от олекотен няколкостотин грама маховик показва осезаема разлика. Сега требе набивам кинти в по-важни неща, но ако артисат 1000$ ще взема и такова карданче.

Публикувано на: 27 Май 2008 23:11
от jamie
Сал се маховика ти е олекотен в зони на диаметър 200мм поне, кардана е 50-60мм макс дебел целия. А файдата расте на квадрат с диаметъра....

Публикувано на: 27 Май 2008 23:44
от diver
jamie написа:Сал се маховика ти е олекотен в зони на диаметър 200мм поне, кардана е 50-60мм макс дебел целия. А файдата расте на квадрат с диаметъра....
Така е, ма говорим за разлики при кардана от рода на 1/2...та от кардан 10 кила, от спирачни дискове 20, джанти 20 и разликата си иде...и тез кила ще се усетят повече от 100 отнети некъде от по купето....

Публикувано на: 28 Май 2008 00:01
от Nedkow
diver написа:
Nedkow написа:Абе това олекотяване е интересно, ама си представям как при рязко тръгване превключвам ама не помръдвадвам biggrin.gif
Абе той кардана не тежи чак толкова 2-4.кила не смятам, че ще са от значение smile.gif
И по-малко олекотяване на въртящ се елемент е от значение. Голямо при това!
Нали се сещаш, че кардана е на опора и икилограми стози диаметър не са от значение за момента wink.gif