Страница 1 от 2
celica GT 7gen(usa) i celica vvti 7gen (eu)?
Публикувано на: 24 Май 2008 22:50
от kokuwow
здравейте форума е супер от кога турся не6то подобно

.Търся ehxaust system i cold air intake за моята селика (vvti 143hp 2000g).в много американски сайтове ми излизат GT i GTS.Та въпроса ми е ако поръ4ам GT 6те паснат ли на моя модел и огромна ли е разликата мейду моя модел и този GT в USA.предварително благодаря и има ли магазини в бг за тези не6та от сорта на :Greddy,HKS,APEXi,MAGNAFLOW,.В испания съм и все о6те не сре6нах тези марки.Предлагат ми на ROAR за 450evro 5години гаранция плюс това е и легално двоумя се.
Публикувано на: 24 Май 2008 23:42
от ugabuga
kakav ti e motora?
GT = 1zz-fe
GT-S = 2zz-ge
ako e okolo 140-150 konia znachi e sushtia kato na GT.
Публикувано на: 25 Май 2008 00:26
от Georgimitrovich
mislq 4e pri 7 generaciq nqma razlika v modelite v eu i usa. 6tom e 143konq sigurno e GT. GT-S mislq 4e be6e nqkude okolo 180konq.
1zz-fe
Публикувано на: 25 Май 2008 14:48
от kokuwow
Да такъв ми е мотора 1zz-fe.Скоро я взех и не6то не съм впе4етлен о4аквах пове4е:).Та искам да и вдигна малко от магаретата:).Сега не сум пипвал ни6то по нея.Мога ли да я направя да ре4ем поне 170hp(bez chip).как така тези японци са направили от 1.8 мотор 143коня сугурно е доста форсиран двигателя:)Не съм много запознат пи6ете ако има не6то за този двигател да се внимава да се подърja и така

мерси!!
Публикувано на: 25 Май 2008 17:34
от ugabuga
E da si beshe vzel GT-S versiata koiato e 180 konia.
Na toia motor za da usetish neshto se slaga supercharger ili turbo kit. Tva e.
m/u drugoto 1zzfe po dobre se turbiniral ot 2zzge
Публикувано на: 25 Май 2008 19:19
от kokuwow
да но GT-S бе6е по скъп с 4000evro,а аз нямах толкова :(ина4е бих го взел ест.това supercharger не ми е ясно много за турбо кит знам какво е

Какво представлява supercharger-a и трудно ли се монтира скъпо ли е такива не6та ме интересуват

Добре когато слоjа injen filtur i HKS ehxaust system,няма ли да вдигна малко коне 5 10hp ?за филтрите 4етох и останах с впе4 4е не вдигат коне,а променят ли звука на мотора смисил по добре ли "rumji" така да се изразя?
Re: 1zz-fe
Публикувано на: 26 Май 2008 00:03
от LEXUS
kokuwow написа:как така тези японци са направили от 1.8 мотор 143коня сугурно е доста форсиран двигателя:)
Е няма що колко е форсиран,при положение,че от същия 1.8 изкарват 192 коня laugh.gif при това атмосферен ,а той дали е форсиран? biggrin.gif
Re: 1zz-fe
Публикувано на: 26 Май 2008 00:18
от chaval
LEXUS написа:kokuwow написа:как така тези японци са направили от 1.8 мотор 143коня сугурно е доста форсиран двигателя:)
Е няма що колко е форсиран,при положение,че от същия 1.8 изкарват 192 коня laugh.gif при това атмосферен ,а той дали е форсиран? biggrin.gif
Даа даа и аз не знам, само знам как аз го форсирам всеки ден

Публикувано на: 26 Май 2008 06:16
от ugabuga
tva e iasno ama sega za da ia kachish do kam 180 pak shte dadesh tolkova
kokuwow написа:да но GT-S бе6е по скъп с 4000evro,а аз нямах толкова :(ина4е бих го взел ест.това supercharger не ми е ясно много за турбо кит знам какво е

Какво представлява supercharger-a и трудно ли се монтира скъпо ли е такива не6та ме интересуват

Добре когато слоjа injen filtur i HKS ehxaust system,няма ли да вдигна малко коне 5 10hp ?за филтрите 4етох и останах с впе4 4е не вдигат коне,а променят ли звука на мотора смисил по добре ли "rumji" така да се изразя?
Публикувано на: 26 Май 2008 08:53
от maisho
kokuwow написа:да но GT-S бе6е по скъп с 4000evro,а аз нямах толкова :(ина4е бих го взел ест.това supercharger не ми е ясно много за турбо кит знам какво е

Какво представлява supercharger-a и трудно ли се монтира скъпо ли е такива не6та ме интересуват

Добре когато слоjа injen filtur i HKS ehxaust system,няма ли да вдигна малко коне 5 10hp ?за филтрите 4етох и останах с впе4 4е не вдигат коне,а променят ли звука на мотора смисил по добре ли "rumji" така да се изразя?
За филтъра си прав, не вдига конете дори и с 0.00001hp ама за звука не мога да ти кажа със сигурност, но си мисля че поне в нещо трябва да има разлика иначе за какво мамка му ти е тоя филтър. За това според мен променя звука.
Публикувано на: 27 Май 2008 16:51
от K-A-N-U
maisho написа: За филтъра си прав, не вдига конете дори и с 0.00001hp ама за звука не мога да ти кажа със сигурност, но си мисля че поне в нещо трябва да има разлика иначе за какво мамка му ти е тоя филтър. За това според мен променя звука.
Aide be! Koi ti kaza 4e ne vdoga kone???? Q vij malko Dyno chart-a na K&N to4no na 2000 TOYOTA Celica GT 1.8L L4 F/I - All Automotive Typhoon Kit (SR)
http://www.kandn.com/dynocharts/69-8520.jpg
i
http://www.kandn.com/dynocharts/69-8522.jpg
Публикувано на: 27 Май 2008 17:09
от Georgimitrovich
K-A-N-U prav si kato gledam grafikite to4no za tozi mogel diga ne6to kato 1% i 4ak na 6500 se poqvqva nqkva razlika ot 6 konq. Spored teb tova mom4e 6te moje li da gi useti biggrin.gif

Публикувано на: 27 Май 2008 19:48
от K-A-N-U
Kolega ako trqbva da sme to4ni, 5-6 konq na 143 hp dvigatel sa okolo 4% povi6enie na mo6tnostta. Tova toi dali 6te gi useti ili ne si e drug vapros koito znam kak 6te zavyr6i.....nqma da gi useti. No te sa si tam i kato ima6 kombinaciq ot razli4ni malki upgrade-4eta i si proli4ava kato se drypne6 s nqkoi drug koito ima sy6tata kola stock.
Публикувано на: 27 Май 2008 19:49
от diver
Georgimitrovich написа: Spored teb tova mom4e 6te moje li da gi useti biggrin.gif

Като звук се усеща biggrin.gif Като вървене едва ли. Мисля че далавсрета при хубавите филтри е в прането...Демек даваш еднократно кинти, но после пестиш при смените. Поне личният ми опит това показва.
Публикувано на: 27 Май 2008 20:06
от poli
diver написа:Georgimitrovich написа: Spored teb tova mom4e 6te moje li da gi useti biggrin.gif

Като звук се усеща biggrin.gif Като вървене едва ли. Мисля че далавсрета при хубавите филтри е в прането...Демек даваш еднократно кинти, но после пестиш при смените. Поне личният ми опит това показва.
E...има си разходи и след това,нали трябва да се копуват препарати?
Има един филтър без разходи след покупката му,и това е Blitz.