Страница 1 от 1
Шлайфане на цилиндрова глава
Публикувано на: 06 Май 2008 17:20
от sskk87
Pozdravi!
predstoi mi smqna na gumi4kite na klapanite i ottuk mi izniknaha slednite vaprosi:
1)cqlata glava li se maha za da se smenqt gumi4kite ili samo kapaka?
2)ako se naloji da se svalq glavata mi se iska i da i udarq i edno 6laifane,no ne mi e qsno s kolko trebva da se namali?
3)pri polojenie 4e se 6laifa 6te e nujno li drug termostat(po studen)?
4)kakav 6te e otricatelniq efekt na tazi "operaciq"
Публикувано на: 06 Май 2008 18:48
от jamie
1. Може и само капака - клапаните се подпират (малко сложно иде за повечето "майстори".
2. Да, профилактично. Около 0.06мм е.
3. Не.
4. Няма.
Публикувано на: 07 Май 2008 18:12
от sskk87
celta mi ot 6laifaneto e povi6avane na kompresiqta a ottam i mo6tnosta na dvigatelq,zatova pitam kolko trebva da se otneme ot glavata.predpolagam 4e s 0.06mm nema da ima promqna-az si misleh ne6to ot roda na 1.5mm -ili tova e prekaleno?
ina4e posledno kato merih kompresiqta mi ot4ete 13.5 i na 4-te cilindara!
Публикувано на: 07 Май 2008 19:43
от Xeku
По-добре да вдигнеш компресията с други бутала, отколкото с подобно шлайфане. Трябва майстора да прецени ако се отнеме 1.5мм дали няма да опрат клапаните и всичко да се прецака!
Публикувано на: 08 Май 2008 10:08
от sskk87
e to 1,5mm e primerno kazano.a tezi drugi butala za koito kazva6-kakav vid ima6 vpredvid,otkade moga da gi namerq-ako ima6 nqkav link 6te e dobre da go dade6:)
imam i drug vapros-kogato se svali glavata moje li da se poznae dali maslenite segmenti sa za smqna i kak stava tova,koe trebva da gledam?
Celiqt tozi remont 6te se pravi 6tot mi gori dosta maslo: 1 litar na 1000km!!
Ina4e stava vapros za dvigatel 3S-GE(celika;156hp)
Публикувано на: 08 Май 2008 23:06
от Xeku
Ако буталата са изпъкнали, обемът на горивната камера се намалява и компресията е по-голяма.
Публикувано на: 09 Май 2008 01:25
от rudolf
sskk87 написа:celta mi ot 6laifaneto e povi6avane na kompresiqta a ottam i mo6tnosta na dvigatelq,zatova pitam kolko trebva da se otneme ot glavata.predpolagam 4e s 0.06mm nema da ima promqna-az si misleh ne6to ot roda na 1.5mm -ili tova e prekaleno?
ina4e posledno kato merih kompresiqta mi ot4ete 13.5 i na 4-te cilindara!
1.според мен имаш леки неясноти с понятията степенна сгъстяване и компресия...които са съвсем различни понятия..
2. 1.5 е екстремално и на кантар при повечето двигатели,,
3.само с сгъстяване -няма да постигнеш нещо много чувствително..а при 1.5 сигура-ще детонираш
4,-това което и аз научих наскоро--има голяма вероятност да си нарушиш формата на камерата-което да довежда до детонаций-при сгъстяване и октан-при който в изчислена камера-няма да детонира..
Публикувано на: 09 Май 2008 14:00
от sskk87
za tova 4e imam nqkoi neqsnotii si prav-az za tova i se opra6tam kum vas!v4era govorih s moq maistor i toi mi kaza 4e parvo 6te izmerim kakav avans ima mejdu butaloto i klapana i v posledsvtvie toi 6te go namali napolovina-tai kato moje nqkoga pak da mi se naloji 6laifane:)
ina4e za efekta ot tova-bqh se ka4il na edno pejo ,4iqto glava e pilena i da vi kaja kolata mn dovolno si varve6e za 1.6:)