Най-големия EMS няма ли възможност за сензори за почукване ?
Stanдalone е нещото на , което рано или късно ще му дойде времето . А като ще купувам разни пиджибеци и тн неща за по 300-800 $ + разни периферийй по тях и тн . Що да не дам 3000 лв за standalone и да си реша проблема генерално ???
Обаче въпроса е дали ще мога да си го реша ???
А какъв е проблема ?
Ами проблема е максимално ефективното и гъвкаво управление на маторя . Което на момента не е наложително но до годинка да сме живи и здрави ще стане .
И аз гледах , че има някакви халтеци около 2000$ те също са алтернатива .
А и лошото куче ми вдъхна надежда за мегата . Ама ще трябва да се премислят хубаво нещата , че няма много пари за проби пък камо ли за грешки biggrin.gif .
А пък ако не ще постискаме зъби , ще поядеме боб и леща ( както казва един мой познат ) и ще сбереме за MoTec-ите biggrin.gif .
Никога няма да забравя случая , когато едни видни наши тунингисти съсипаха един уникален автомобил ( аз съм ги проклел за което ) . Става въпрос за един доста жалък опит да се прави турбо кола от едно уникално запазено и абсолютно оригинално , черно ,BMW ,E30 ,M3 ,EVO 3 . За тези дето не знят атмосфврка , 4 цилиндъра , винтилка , 2,5 литра 234 коня от завода . С уникални раздувки , спойлери , джанти и седлаки . Просто капчица , разписана на калника коя бройка е и всичко останало . Кола пълен уникат . И те решиха , че трябва да я правят турбо ...................................
Това и беше на колата общо взето . Та и бяха взели един халтек обаче нищо друго . И бяха вързали един комутатор от Ауди към него ( бог знае защо точно от Ауди ) и въртяха на стартер чакайки го да се обучи , да разпознае кой е първи цилиндър и да започне да дава искра ?!?!?!
Разбира се това така и не се случи . Както и от това BMW вече не става нищо ...................................
Още колко историй мога да ви разкажа ............ Пък после що съм предубеден към майсторите те били толкова свестни .............. .... Ама такива разбирачи имало , ама майстори от клас . Като ти пипнат колата и после никой не можа да я оправи .
