Страница 1 от 2
Идеи за подобряване на 7A-FE
Публикувано на: 11 Яну 2008 20:47
от Elboriso
Намрелил съм си испускателни колектори за 7A-FE + High flow катализатор и разпределителни валове. В един селика форум намерих една статия за настройки на 7A-FE там пишеше да настрои горивната смес и "timing advance 2-8 degrees" което не го знам точно какво е.
Бихте ли ми обяснили.

Публикувано на: 11 Яну 2008 21:08
от ugabuga
ami az bih go podobril kato mu lepna edna glava ot 4age za da stane 7age + steel rods i forged pistons ili 4agze pistons i turbo ili supercharger.
Tia raboti s timing-a i katalizatori, shte imat minimalen efekt.
Re: Идеи за подобряване на 7A-FE
Публикувано на: 11 Яну 2008 22:02
от LordDigital
Elboriso написа:Намрелил съм си испускателни колектори за 7A-FE + High flow катализатор и разпределителни валове. В един селика форум намерих една статия за настройки на 7A-FE там пишеше да настрои горивната смес и "timing advance 2-8 degrees" което не го знам точно какво е.
Бихте ли ми обяснили.

Timing Advance = Предварение.
Публикувано на: 12 Яну 2008 00:05
от b_d
ugabuga написа:ami az bih go podobril kato mu lepna edna glava ot 4age za da stane 7age + steel rods i forged pistons ili 4agze pistons i turbo ili supercharger.
Tia raboti s timing-a i katalizatori, shte imat minimalen efekt.
И ще ти излезе по-скъпо отколкото да си купиш GT4

Публикувано на: 12 Яну 2008 00:16
от Elboriso
Важна е идеята разполагам с това, и това ще правя. А за парата колкото толкова.

Публикувано на: 12 Яну 2008 00:43
от rudolf
Elboriso написа:Важна е идеята разполагам с това, и това ще правя. А за парата колкото толкова.

борисо -бъркаш...
1.пойнтересувай се какво точно целиш,,след това колко ще ти излезе,,и след това го съпостави с цената на готови решения със същите характеристики..
2ра стъпка--когато реалистично прецениш както искаш да направиш- повози се в подобна кола и виж-дали те удовлетворява,,,,
3 та стъпка....прецени колко още години ще искаш да притежаваш този автомобил и дали искаш да се жениш за него или ще преглътнеш равнодушно финансовата загуба при продажбата му..
Публикувано на: 12 Яну 2008 15:14
от Troshko
bad_dog написа:ugabuga написа:ami az bih go podobril kato mu lepna edna glava ot 4age za da stane 7age + steel rods i forged pistons ili 4agze pistons i turbo ili supercharger.
Tia raboti s timing-a i katalizatori, shte imat minimalen efekt.
И ще ти излезе по-скъпо отколкото да си купиш GT4

Аз точно това се опитвах да му намекна на събрание-то laugh.gif ,но той просто иска да си направи неговта кола конкретно !!!
Публикувано на: 12 Яну 2008 15:23
от rudolf
belchilov написа:bad_dog написа:ugabuga написа:ami az bih go podobril kato mu lepna edna glava ot 4age za da stane 7age + steel rods i forged pistons ili 4agze pistons i turbo ili supercharger.
Tia raboti s timing-a i katalizatori, shte imat minimalen efekt.
И ще ти излезе по-скъпо отколкото да си купиш GT4

Аз точно това се опитвах да му намекна на събрание-то laugh.gif ,но той просто иска да си направи неговта кола конкретно !!!
тоше -не му правиш услуга кат му намекваш,,направо си му го кажи
след редица тунинг инвестиций.. няма да постигне и вървежа на крайно занемарен и запушен 3с-ге.. еле на нормален,който го има стандартно в неговия модел тойота...
Публикувано на: 12 Яну 2008 15:53
от Elboriso
Май не сте ме разбрали, аз искам кола която да ми доставя удоволствие, и моята го прави, а че ще дам 3-4 хиляди за подобрения е просто да си начеша крастата. Нито ще се състезавам с нея за да е 100000000 коня, нито после ще чакам да ми възвърне инвестицията.

Публикувано на: 12 Яну 2008 16:51
от rudolf
Elboriso написа:Май не сте ме разбрали, аз искам кола която да ми доставя удоволствие, и моята го прави, а че ще дам 3-4 хиляди за подобрения е просто да си начеша крастата. Нито ще се състезавам с нея за да е 100000000 коня, нито после ще чакам да ми възвърне инвестицията.

охх написах ти поема,ма реших да не ти развалям хатъра,,и успех на начинанието,,каквито и цели да има
ще помагаме с теоритичната част,,,,ти ще си по финансовата,,,само намери някой майстор-кандидат милионер за техническата
Публикувано на: 12 Яну 2008 16:51
от jamie
Тогава мисли за 4АГЕ глава + модификации. Било то турбота или отделни карбуратори/ИТБ но с ограничение в обороти преко сили 7000 в минута.
И да, правилно си се ориентирал - под 3000 лева едва ли ще се получи завършено решение на нормално ниво като качество.
Публикувано на: 12 Яну 2008 17:06
от diver
jamie написа:И да, правилно си се ориентирал - под 3000 лева едва ли ще се получи завършено решение на нормално ниво като качество.
Оптимист....
Публикувано на: 12 Яну 2008 18:24
от ugabuga
verno napravo zabravih za 3sgte-to
miii za 3-4 hilki mojesh da si vzemesh napravo edin stock 3sgte i si gotov.
7A-FE
Публикувано на: 12 Яну 2008 18:32
от TOYOTA-SPORT

Браво на Борис за ентусиазма

,
а някои знае ли някъкви други варианти за подобряване на 7А-FE,освен изпускателните колектори за 7A-FE + High flow катализатор и разпределителни валове?А въпроса с чип-тунинга например,как точно стои

?Няма ли да се включат момчетата със Селиките Т20 във дискусията тук...?

7A-FE
Публикувано на: 12 Яну 2008 18:46
от TOYOTA-SPORT

Браво на Борис за ентусиазма

,
а някои знае ли някъкви други варианти за подобряване на 7А-FE,освен изпускателните колектори за 7A-FE + High flow катализатор и разпределителни валове?А въпроса с чип-тунинга например,как точно стои

?Няма ли да се включат момчетата със Селиките Т20 във дискусията тук...?
