Страница 1 от 1

CT26 Turbo UpGrade

Публикувано на: 09 Юни 2005 09:51
от LordDigital
Онзи ден ми прищтрака ,сложих турбото във един кашон и го пратих на Performance Techniques за Turbo UpGrade.

Явно е ,че нема да си смена Housinga щото ша ми требат не само изпускателни колектори (поне $200 за некви китаиски) а и супер Custom Ауспух за да може да имам външен WasteGate. Отделно и нямам планове някога да достигна със тази кола над 450 коня на колелата ,за която мошност CT26 Housinga е достатъчен.

Та със други думи ша го хибридизирам. Опциите за хибридизациа са ... Т3 ,Т3 и пак Т3. Рекламират го като 100% Garett Internals (как па са го измислили...)

Единствения Research беше колко да е Trim-a ,ма реших да сложа наи-големия възможен които има за T3 ,именно 60 trim. На теория T3 го дават ,че е само до 325 коня ,но по форумите има много хора които без никакви проблеми правят от това турбо до 430-440 коня ,а като му боднат и един Клип (което ми се струва доста ГЕЙ) удрят и до 480 коня на колелата.

Развъртането дори и със наи-големия triм си е почти като заводското (което е към 40) ,явно преди 15 години лагерите определено не са били Ceramic Ball Bearing пак може и да има и други причини...

Ето и "Картата" на тази комбинациа (във малко по-различен Housing ,но е доста близа до това което ша бъде във CT-26).

Изображение

Публикувано на: 09 Юни 2005 11:05
от jamie
T4 няма ли да влезе ?

Ами

Публикувано на: 09 Юни 2005 11:39
от LordDigital
Т4 се слага ,само че със друг Хаузинг ,от там и друг Flange и накрая духам супата със поне 1000 долара ... нема начин във CT26 може само Т3.

Сега обаче след разговор със келеша започвам да се замислям за Clip ,поне около 10 градуса... не знам кви ша са разликите ,дано постман да намине да обясни какви са Теоритичните обстоятелства около Clip-а ,щото точно половината хора слагат между 7 и 10 градуса а другата половина не слагат. При мене ,ауспуха нема да е безкраино отпушен (даже и DownPipe ми е ефтин със 2.5 инча Flex Peace) ,ча е големо колебание имам около седмица да реша unsure.gif wacko.gif

Публикувано на: 09 Юни 2005 15:42
от ugabuga
a kakav engine management shte izpolzvash? ili ti si kupil veche :)

btw idi tuka www.turbosaturns.net ili .com ta neshto takova. ima mnogo articles napisani dosta kulturno. ima i 2 za compressor maps. az ottam sa obichavam. samo edinia urok sam prochel. vav vtoria moje i da pishe za uglite.

Публикувано на: 09 Юни 2005 18:27
от LordDigital
ugabuga написа:a kakav engine management shte izpolzvash? ili ti si kupil veche :)

btw idi tuka www.turbosaturns.net ili .com ta neshto takova. ima mnogo articles napisani dosta kulturno. ima i 2 za compressor maps. az ottam sa obichavam. samo edinia urok sam prochel. vav vtoria moje i da pishe za uglite.
Za sega oste ne sym kupil ,veroqtno cha vzema SAFC II za da moga da monitorvam i Timinga stoto Data Logera za Timing ne mozah da go podkaram .

kato za nachalo obache cha go dyrza po-bogato i sha sledq EGT ,stoto ne sta da otvarqm motora

Публикувано на: 09 Юни 2005 22:13
от ugabuga
az dokoloto znam SAFC-to ne kotrolira timinga. moje novia model da go kontrolira no ponachalo znam che tova e edna ot osnovnite razliki m/u nego i emanage. btw emanage kazvat bil po-dobar, ne znam kolko e viarno. ... a za PowerFC zamislial li si se?

e verno che e 3-4 puti po skupo ama vse pak zvuchi dobre :))
znam che niakoi hora izpolzvat RRFPR ama pak lean-vali i garmiali dvigatelite poniakoga :)

Мии

Публикувано на: 10 Юни 2005 01:59
от LordDigital
Контролирането на Timinga ,pri moita elektronika e bezmisleno... poradi prostata prichina che nikoi ne e uspql da nameri nacin da sledi kakyv tocno e timinga i da go logva (osven basovia razbirase ,ma tva ne ti dava nikakvo info).

Ta ot tam golemia benefit na E-Manage otpada - drugia variant e naprao AEM ima gi za tez motori ,ma cenata mu e prekaleno solena ne vizdam kak cha si zasluzava ,ta izbora cha e e SAFC II.