Явно е ,че нема да си смена Housinga щото ша ми требат не само изпускателни колектори (поне $200 за некви китаиски) а и супер Custom Ауспух за да може да имам външен WasteGate. Отделно и нямам планове някога да достигна със тази кола над 450 коня на колелата ,за която мошност CT26 Housinga е достатъчен.
Та със други думи ша го хибридизирам. Опциите за хибридизациа са ... Т3 ,Т3 и пак Т3. Рекламират го като 100% Garett Internals (как па са го измислили...)
Единствения Research беше колко да е Trim-a ,ма реших да сложа наи-големия възможен които има за T3 ,именно 60 trim. На теория T3 го дават ,че е само до 325 коня ,но по форумите има много хора които без никакви проблеми правят от това турбо до 430-440 коня ,а като му боднат и един Клип (което ми се струва доста ГЕЙ) удрят и до 480 коня на колелата.
Развъртането дори и със наи-големия triм си е почти като заводското (което е към 40) ,явно преди 15 години лагерите определено не са били Ceramic Ball Bearing пак може и да има и други причини...
Ето и "Картата" на тази комбинациа (във малко по-различен Housing ,но е доста близа до това което ша бъде във CT-26).
