Асиметрия при осветяването на таблото -> Авенсис 2001 диз
Публикувано на: 04 Дек 2007 00:49
Привет на всички,
След "изненадващо" падане на акумулатора (най-скъпото ми ядене на дюнер досега в центъра на София, и поредното забравяне на фаровете) ми се наложи да го заменя с нов. Посъветваха ме да търся - "Искра", ама нали кофти ден си е неделя, пък палех само с бутане:( не намерих такъв и си взех - Starter (словенски били и били по-добри от Искра - поне така казаха майсторите от които го купих, и които ми го монтираха. Те донесоха един техен си (оборотен) , с които прихванаха клемите на моя-стария (обясниха ми че го правят това за да не се губи напрежението, защото електрониката на колата е чуствително нещо и в противен случай има вероятност да не запали въобще). Та всичко ОК. Платих и към 16h(по светло все още) си тръгнах доволен. На другия ден сутринта забелязах нещо доста неприятно:
ПРИБОРНОТО ТАБЛО СЕ ОСВЕТЯВА САМО НА 2/3 , Т.Е. СКАЛАТА ЗА ГОРИВОТО(най-отляво) и до нея - СКАЛАТА НА КИЛОМЕТРАЖА - ДО ПОКАЗАНИЕТО ЗА 80-90 КМ/Н включително ИЗОБЩО НЕ СВЕТЯТ. ПОДОБНО БЕ И ПОЛОЖЕНИЕТО ПРИ ИНДИКАТОРА НА РЕГУЛАТОРА ЗА ВЪЗДУШНИЯ ПОТОК, А ИМЕННО - ЛЯВАТА МУ ЧАСТ - НАСОЧВАНЕ НА ПОТОКА СЪОТВЕТНО:
1.В КРАКАТА
2.В КРАКАТА И НАПРЕД
3.НАПРЕД
СЪЩО НЕ СВЕТЯТ ВЪОБЩЕ.
Всички останали части от приборното табло си светят нормално.
Не знам дали е случайно това с подмяната на акумулатора, но преди да го сменя не бях забелязал такива явления в колата ми. Карам я всеки ден и подобно нещо няма как да ми убегне.
Нещо пове4е. Днес вечерта забелязах, че крушката на единия ми фар за късите е изгоряла и я смених с нова(а там на мястото,където смених акумулатора изпробвахме за изправност всички светлини и нямаше никакъв проблем). Просто не знам какво нередно направих или просто лош късмет.
Утре планирам да се уговоря с оторизиран сервиз на Тойота(но не ТМАуто - защотото там ще ми кажат сигурно да ида към края на януари) и в някой от идните дни(възможно най-скоро) да ида да го погледнат.
Ако все пак някой се е сблъсквал с подобен проблем ще се радвам да сподели опита си.
След "изненадващо" падане на акумулатора (най-скъпото ми ядене на дюнер досега в центъра на София, и поредното забравяне на фаровете) ми се наложи да го заменя с нов. Посъветваха ме да търся - "Искра", ама нали кофти ден си е неделя, пък палех само с бутане:( не намерих такъв и си взех - Starter (словенски били и били по-добри от Искра - поне така казаха майсторите от които го купих, и които ми го монтираха. Те донесоха един техен си (оборотен) , с които прихванаха клемите на моя-стария (обясниха ми че го правят това за да не се губи напрежението, защото електрониката на колата е чуствително нещо и в противен случай има вероятност да не запали въобще). Та всичко ОК. Платих и към 16h(по светло все още) си тръгнах доволен. На другия ден сутринта забелязах нещо доста неприятно:
ПРИБОРНОТО ТАБЛО СЕ ОСВЕТЯВА САМО НА 2/3 , Т.Е. СКАЛАТА ЗА ГОРИВОТО(най-отляво) и до нея - СКАЛАТА НА КИЛОМЕТРАЖА - ДО ПОКАЗАНИЕТО ЗА 80-90 КМ/Н включително ИЗОБЩО НЕ СВЕТЯТ. ПОДОБНО БЕ И ПОЛОЖЕНИЕТО ПРИ ИНДИКАТОРА НА РЕГУЛАТОРА ЗА ВЪЗДУШНИЯ ПОТОК, А ИМЕННО - ЛЯВАТА МУ ЧАСТ - НАСОЧВАНЕ НА ПОТОКА СЪОТВЕТНО:
1.В КРАКАТА
2.В КРАКАТА И НАПРЕД
3.НАПРЕД
СЪЩО НЕ СВЕТЯТ ВЪОБЩЕ.
Всички останали части от приборното табло си светят нормално.
Не знам дали е случайно това с подмяната на акумулатора, но преди да го сменя не бях забелязал такива явления в колата ми. Карам я всеки ден и подобно нещо няма как да ми убегне.
Нещо пове4е. Днес вечерта забелязах, че крушката на единия ми фар за късите е изгоряла и я смених с нова(а там на мястото,където смених акумулатора изпробвахме за изправност всички светлини и нямаше никакъв проблем). Просто не знам какво нередно направих или просто лош късмет.
Утре планирам да се уговоря с оторизиран сервиз на Тойота(но не ТМАуто - защотото там ще ми кажат сигурно да ида към края на януари) и в някой от идните дни(възможно най-скоро) да ида да го погледнат.
Ако все пак някой се е сблъсквал с подобен проблем ще се радвам да сподели опита си.