Страница 1 от 1

Вибрации в купето на Карина 3

Публикувано на: 30 Ное 2007 22:11
от Krasiko
Здравейте колеги откакто купих Карината усещам вибрации в купето. Знам че дизелите често късат тампони и ги разгледах предния и задния бяха закъсани и ги смених подобри се малко но вибрациите пак са силни и осезаеми. Не мога да разбера как да установя дали страничните тампони са за смяна като не се виждат ? Отдясно мотора ми се струва леко пропаднал но дали е от тампона как да разбера ?

Публикувано на: 01 Дек 2007 20:09
от ceko26
като си изцапаш ръцете

Публикувано на: 01 Дек 2007 20:21
от Krasiko
Не ме притеснява цапането но как ?

Публикувано на: 07 Дек 2007 14:57
от ing
Имах същия проблем до скоро-вибрации само на празен ход, свалих напорните клапани и ги "сварих" в утразвукова вана с един разтвор който се дава като добавка към горивото за почистване на дюзи и т.н.
ВАЖНО !!!! НЕ МОЖЕ ДА СЕ РАЗМЕНЯТ ПЛУНЖЕРНИТЕ ДВОЙКИ !!! пружините и външните тела може да се разменят Телата са с калибрирани отвори !

Публикувано на: 09 Дек 2007 18:33
от Krasiko
ing написа:Имах същия проблем до скоро-вибрации само на празен ход, свалих напорните клапани и ги "сварих" в утразвукова вана с един разтвор който се дава като добавка към горивото за почистване на дюзи и т.н.
ВАЖНО !!!! НЕ МОЖЕ ДА СЕ РАЗМЕНЯТ ПЛУНЖЕРНИТЕ ДВОЙКИ !!! пружините и външните тела може да се разменят Телата са с калибрирани отвори !
Искаш да кажеш че проблема е в дюзите ли ? Не е ли по лесно да сменя тази която не работи добре ? Защо да ги отварям всичките и да им чистя клапаните ?

Публикувано на: 21 Дек 2007 10:21
от ing
Не в дюзите (но може и тедаискат почистване аз на мойте отдавна се каня) ,става въпрос за клапаните който са между тръбите(към дюзите) и нагнетателната помпа .Намерих картинка с червените стрелки съм ги посочил

Публикувано на: 21 Дек 2007 16:34
от Night'sB
Здрасти колеги,
Получих същият проблем, когато реших да сиу сменям задният и преден тампони на двигателя(2л ТД 2С-Т Carina E 1997г). Бяха напукани. Майстора добре ми казваше, че не са за смяна, но аз на своя глава ги смених. Е.а и се ма..та на колата. Работи на празен ход като стар Камаз.
Извод: Ако двигателя не се е опитал неколкократно да избяга от естествената си среда на обитание, не пипайте оригиналните си тампони. Същото от собствен горчив опит се разпространява и върху останате части на автомобила.
P.S. Не разбирам къде е хумора да се пише на латиница?!

Публикувано на: 21 Дек 2007 16:40
от Night'sB
А по повод на японците, които не спят и мислят: след моите перипетии с колата ми ( Карина Е 2л ТД 2С-Т) мисля, че изнурени от тези бдения са наели банда негодници, които да мислят за тях ( подозирам китайци, имащи опит в съвсем друга област, като строенето на безумно големи Китайски стени например).
Резултатът е недуразумението в двигателостроенето, а именно моят двигател!

Публикувано на: 21 Дек 2007 20:07
от Krasiko
ing написа:Не в дюзите (но може и тедаискат почистване аз на мойте отдавна се каня) ,става въпрос за клапаните който са между тръбите(към дюзите) и нагнетателната помпа .Намерих картинка с червените стрелки съм ги посочил
Благодаря за инфото. Утре ше отивам при един майстор в Троян заради дюзите и ще го карам да надникне и там. А част от вибрациите установих че са от десния тампон. Пропаднал е и силикона вътре в него е изпуснал и двигателя беше легнал на ланжерона. За сега го рехабилитирахме малко но ще си търся друг а чувам че не е и евтин.

Публикувано на: 24 Дек 2007 11:48
от ing
Ей тука:
http://japancar.pp.ru/category/engine
братушките пишат разни работи има и картинки. Днес съм се наканил да си чистя дюзите и ще вида каква ще я свърша.
При мен самия двигател работи неравномерно на ниски и от там е тресенето компресията е добра 29-30кг/см2 като по учебник ,но 1 и 2 цилиндър свещите бяха мокри ,масло не гори и мисля че дюзите не затварят плътно . А нови дюзи да се купуват те пак трябва да се регулират преди да се сложат.