problem s dvigatelia
problem s dvigatelia
V4era kato putuvah kym selo na vryhtane pri zapalvane na dvigetelia mi svetna lampata na motora ugasihgo i pak go zapalih no pak svetna taka tri piti i nakraia trygnad da pytuvam sys svetnata lampa sled kato izminah 5- 6 km lampata izgasna no ina4e dokato svetehe dvigatelia ne mi napravi niakakvi vpe4itlenia imahe si mohtnos i kolata si vyrvehe dobre .Niakoi mojeli dami kaje ot kakvo moje da stane taka dali nehto ot komputyra ili ot dvigatelia ?
Ами първо според мен не е много уместно да се кара автомобила, когато ти свети този индикатор. Това означава, че компютъра е отчел някаква грешка, т.е. някакъв проблем по автомобила, който може и да е сериозен. Вариантите са сам да провериш каква е грешката, като по този начин разбереш и какъв е отчетения проблем/търси във форума има информация как се прави това/. Другият начин е да закараш колата на диагностика с компютър в сервиз.
Пожелавам ти да не ти е сериозен проблема
Пожелавам ти да не ти е сериозен проблема

Kato se razrovih iz foruma vidiah podoben problem kato moia . I tam pihehhe 4e ako otka4a akumulatora za 10-15 min komputyra hte se rastartira i taka hte iz4eznat vsi4ki grehki koito e ot4el i bi triabvalo ako vyrja na novo akumulatora i zapalia dvigatelia i ako svetne na novo indikatoa za dvigatelia zna4i naistina ima problem . Tova dalie viarno ?
Tazi sybota hodih za dignostika na dvigatelia i tam ustanoviha 4e lamda sondata raboti na 50% s edna duma po4ti e zaminala oba4e komputyra na kolata e zasiakal grehka v razpredilitelnia val v dat4ika . Niakoi moje li dami kaje dali tazi grehka detoia zasiakal komputyra da esvyrzana s lamda sondata ?
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
BOSCH имат универсални сонди, ако не ме лъже паметта, струваха около 150 лева
Но ако си търсиш оригинална, паричките ще са повече. Имаше инфо във форума за някакви учЕни, които почиствали стари сонди с ултразвук, или с някакви химически магии и ги връщали към нормална работа, но нямам конкретни впечатления.

Не режи кабела!
На новата сонда и сложи четири накрайника дето ги ползват за многожични кабели при връзка с автоматика,сплескай ги малко и влизат като фабрични в оригиналния куплунг и се дърват стабилно,плюс това са калайдисани!!!
Пробвал съм го!
Мисля че ще ги намериш по 5-6 стотинки в магазините за елктроника-представляват тръбичка с разноцветен изолатор в единия край.всеки цвят означава различно сечение.Търси сив-това е за кабел 1.5мм2 или 2.5 мм2-не съм сигурен.утре мога да кажа с точност,но по-просто е да вземеш по няколко от двата и да пробваш
На новата сонда и сложи четири накрайника дето ги ползват за многожични кабели при връзка с автоматика,сплескай ги малко и влизат като фабрични в оригиналния куплунг и се дърват стабилно,плюс това са калайдисани!!!
Пробвал съм го!
Мисля че ще ги намериш по 5-6 стотинки в магазините за елктроника-представляват тръбичка с разноцветен изолатор в единия край.всеки цвят означава различно сечение.Търси сив-това е за кабел 1.5мм2 или 2.5 мм2-не съм сигурен.утре мога да кажа с точност,но по-просто е да вземеш по няколко от двата и да пробваш
[quote="kristian"]Не режи кабела!
Ami tia samata lambda sonda si pristiga sys specialna kutiika i nehto kato hlaufki za snajdane na kabelite a svyrzanite kabeli se pyhat v tazi kutia ima si deje rykovodstvo za montaj i tam e opisano i narisuvano kak se svyrzvat kabelite .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта