Здравейте.Имам следното питане.Вече втори път колата ми гасне по време на път.И в двата случая приближавам сфетофар, освобождавам от скорост и докато стигна до него всчики лампи по таблото светят волана се е вдървил.Първия път се изплаших бая като си видях таблото. Някои има ли представа защо става така. Този номер започна да ми го прави след като смених съединителя, може и да няма общо.
Благодаря ви предварително
въпросче
Забелязал ли си дали на свободна не ти падат оборотите до толкова, че да угасне? Защото това което описваш - губене на серво и светване на лампите е такова. Предполагам че и спорачки немаш laugh.gif
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
А да си забелязъл дали не е започнала да ти харчи повечко гориво колата? Да не би да караш с много богата смес и затова да се дави и да гасне при много ниски обороти... Ламда сондата проверявал ли си в какво състояние е?dap написа:е нямамда ама това защото е угаснала колата. иначе на място държи обороти. вярно доста ниски но държи. забравих да спомена че след гасненето и двата пъти запалих много ама много трудно, чак си помагас с газ, нещо което нормално не правя!!!
Или пък обратното - да не идва достатъчно бензин от помпата.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Ами според мен е важно, като се има предвид как газовите инсталацииdap написа:ами не не съм забелязал да се е дигнал разхора.за ламбда не съм я проверявал. не знам дали е важно да кажа че карам с газов инжекцион.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта