Страница 1 от 5

Кои са другите ви любими марки автомобили?

Публикувано на: 10 Ное 2007 11:11
от Superchief
Здравейте Тойота фенове,

тъй като се интересувам много от автомобилният бранш ми хрумна всеки от нас да сподели кои са другите марки автомобили които харесва, уважава и желае да притежава освен любимата ни TOYOTA!

При мен ситуацията е следната:
Супер голям фен съм на автомобилите и техниката на БМВ поради:

- Невероятни динамични и разходни характеристики на двигателите както дизелови така и бензинови
Тази година 3 литровият бензинов агрегат на БМВ с 2 турбокомпресора и каскадно пълнене спечели наградата за Двигател на 2007 г., освен това двигателите на БМВ взеха 6 първи места от 11 категории за Двигател на годината.

- Страхотно младежко и спортно излъчване в дизайна на автомобилите им /дизайнерът Крис Бенгъл създаде революция в дизайна на новите модели на БМВ/

- Иновационни решения във всички технически характеристики на автомобилите им - оставяме настрана двигатели и купе, но окачване, трансмисия, скорстни кутии, особено автоматичните и др.

Освен БМВ симпатизирам много и на следните марки:
1. Тъй като джиповете са ми страст: LAND ROVER /защото имат отлични 4х4 и офроуд характеристики на джиповете си и чудесна возия, добри двигатели/

2. Jeep /заради излъчването за свобода и американски дух/ в своите автомобили/ въпреки че напоследък американците като цяло губят позции и изостават в развитието на автомобилите си в сравнения с европейците и японците

Това е от мен засега! Ако има интерес към темата ще се включа допълнително..

Публикувано на: 10 Ное 2007 11:30
от El Camino
Стана ясно, че си фен на дизела и на БМВ.
НО карал ли си дизела на БМВ или си по скоро интернет състезател? Щото не би говорил по този начин ОПРЕДЕЛЕНО ако си го карал.
Теорията я остави на Ауто Билд.

Аз не съм фен на нито една марка. Но съм на мнение, че за да оплюеш нещо, то трябва да го опознаеш първо. И по тая логика смятам, че Тойота имат 3 или 4 модела от цялата им история дето си заслужават. Останалото е комерсиално задоволяване на пазарни Дупки.
Същото важи за почти всички автомобилни марки с ЕДНО ГОЛЯМО изключение: БМВ.
Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).

Публикувано на: 10 Ное 2007 11:35
от diver
СУБАРУ, като единствен проблем до скоро беше липсата на дизел, но както си говорим за иновации:

http://www.youtube.com/watch?v=-G5TcWg0TMc


сега чакам мазда на пуснат дизелов ванкел.....

Публикувано на: 10 Ное 2007 11:41
от El Camino
[Самоцензура]

БМВ са супер коли и ти пожелавам един ден да имаш по една от всичките им актуални модели!

[/Самоцензура]

П.С. Нали с нещо требе да си поддържаме олдтаймерите biggrin.gif

Публикувано на: 10 Ное 2007 12:58
от Scott
El Camino написа:Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Примери има много, но може би най-важния представител е 507, бащата на всички Z-cars.

Публикувано на: 10 Ное 2007 13:17
от El Camino
Scott написа:
El Camino написа:Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Примери има много, но може би най-важния представител е 507, бащата на всички Z-cars.
Ценя мненията ти - би ли изброил и останалите от многото примери плс?

Публикувано на: 10 Ное 2007 13:48
от diver
Scott написа:
El Camino написа:Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Примери има много, но може би най-важния представител е 507, бащата на всички Z-cars.
хихиих, този нужник модел 60-та година ли според теб е бащата на родстерите или само на ЗЕТсерията? Щото ако се върнеш 10 години назад и погледнеш Ягуар ХК120 може да намериш бая общи черти....Погледни и порше 550 спайдър, или 356 от 48-ма....

Публикувано на: 10 Ное 2007 13:59
от jamie
Мамалиии пак ли подкарахте старата тема ?
Туй че има хора с пристрастия към други марки едва ли е такъв проблем. Ама ще ми се някак да пишем наистина за неща усетени - а не прочетени.

ПП: Пък специално дуела Ел & БМВ ми е бил много забавен има няма от година насам biggrin.gif Но няма да скрия че и аз харесвам едно БМВ (то малко музеен експонат само де) - М1. Нищо че като цяло е италианско вместо немско - сигурно затова....

Публикувано на: 10 Ное 2007 14:03
от Scott
El Camino написа:Ценя мненията ти - би ли изброил и останалите от многото примери плс?
Няма смисъл да изброявам, защото всички коли в добро състояние над 30-35 години започват да си покачват цените, но като наистина класически модел ще спомена още М1.
Имам пред мен отворен TopGear бр. 123. В него има статия наречена Ultimate M-car. Ето цените на някой от автомобилите: 1972-73 3.0 CSL - 12-18k GBP, 1988-91 M3 Cabrio - 9-12k GBP, 1989-90 M3 Sport Evo - 8-20k GBP, M1 1979-81 - 40-55k GBP. трябва да се съгласиш, че добре си 'държат' или увеличават цената.

Публикувано на: 10 Ное 2007 14:05
от Scott
diver написа:хихиих, този нужник модел 60-та година ли според теб е бащата на родстерите...
Ами само като факт, създателя на този 'нужник' е научил Тойота и Ямаха как да направят GT2000.

Публикувано на: 10 Ное 2007 14:07
от Troshko
аз съм метнал мерак на една колица :whistle:

Изображение

Публикувано на: 10 Ное 2007 14:10
от diver
Scott написа:
diver написа:хихиих, този нужник модел 60-та година ли според теб е бащата на родстерите...
Ами само като факт, създателя на този 'нужник' е научил Тойота и Ямаха как да направят GT2000.
Това не дава отговор на въпроса ми?!

Публикувано на: 10 Ное 2007 15:07
от Superchief
El Camino написа:Стана ясно, че си фен на дизела и на БМВ.
НО карал ли си дизела на БМВ или си по скоро интернет състезател? Щото не би говорил по този начин ОПРЕДЕЛЕНО ако си го карал.
Теорията я остави на Ауто Билд.
Camino,
не успях да разбера точно репликите ЗА или ПРОТИВ .. БМВ машините си, но за две неща си прав.. фен съм на дизела и на БМВ /не мисля повече да се връщам към бензин/ освен ако не се сдобия с новата М3 /М5 :thumbsup:

За това дали съм карал дизела на БМВ .. ще кажа ДА /3 литровият дизел на новата 5-серия - невероятен двигател във всяко отношение/. Разбира се нямам хиляди км. опит с тази кола.. но имам достатъчно впечатления.. Имам впечатление от бензиновият 1.8 / на 3-ката/.. също много положителни.

Струва ми се като цяло, че темата отива в ДРУГА ПОСОКА, а не е по-същество ... Какви други марки коли харесваме? .. unsure.gif ... но от друга страна нека да си кажем какво мислим wink.gif

Публикувано на: 10 Ное 2007 16:55
от sashoskiora
От новите модели автомобили Шкода доста ми допадат съотношение цена-качество. :thumbsup:

Публикувано на: 10 Ное 2007 20:45
от Japanese_fever
El Camino написа: Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Ami M-kite, ne e li vskqa edna ot tqh klasika?

Primerno tova ne e li klasiak mellow.gif :
Изображение