Страница 1 от 2
Късно загасва червената лампа на маслото ?
Публикувано на: 30 Окт 2007 23:40
от Krasiko
Здравейте колеги отскоро забелязах че късно ми загасва червената лампа за налягането на маслото след като запаля, особено сутрин когато двигателя е студен. Карина Е 2.0 ТД . Маслото е полусинтетика 10W/40 филтъра е японски на Тойота. Отначало се усъмних че проблема е във филтъра нали има някакви клапани в тях но го смених и пак е така. След запалване лампата изгасва след около 3 сек. При вас как е и ако това е проблем къде да го търся . А след изгасяне на двигателя и отново запалване изгасва веднага.
Публикувано на: 31 Окт 2007 00:16
от agent dust
какво масло ползваш, марка? и какъв е филтъра, японски не значи нищо. откъде го купи?
пробвай като палиш да подадеш леко газ веднага след като двигателят развърти, да вдигнеш леко оборотите. не го чакай сам да изгаси лампата, а му помогни с газта.
Публикувано на: 31 Окт 2007 09:34
от Krasiko
Маслото с което съм е Titan 10W/40 а на филтъра пишеше Тойота аз първо бях сложил Man и набедих него ама пак е същото . Ще пробвам с малко газ но тя лампата трябва да си изгасва при запалване и на малки обороти.
Публикувано на: 31 Окт 2007 10:12
от Petar
A niakoi mojeli da kaje koga se poiaviava vtorata lampa za maslo ot diasnata strana na tabloto i dali pri kopntakt triabva da svetva ili samo kogato ima problem / nisko nivo na masloto /-za pyrvite Avensisi
Публикувано на: 31 Окт 2007 10:18
от TATI
Petar написа:A niakoi mojeli da kaje koga se poiaviava vtorata lampa za maslo ot diasnata strana na tabloto i dali pri kopntakt triabva da svetva ili samo kogato ima problem / nisko nivo na masloto /-za pyrvite Avensisi
Свети при контакт и ако нивото е нормално изгасва като запалиш. Ако нивото ти е стигнало зададения минимум, тогава светва да ти каже да го провериш и да долееш
Публикувано на: 31 Окт 2007 10:54
от Petar
Prin men pri kontakt ne sveti vyzmojnolie ako nee izgoriala lampata da e ot nehto drugo stava vypros za sinvola s lampata i svylni4kite
Публикувано на: 31 Окт 2007 12:03
от ceko26
По-добре не пали сутрин с подаване на газ.Никак няма да му хареса на двигателя студен без масло и на високи обороти.
Публикувано на: 31 Окт 2007 14:28
от jamie
3 секунди не са много, приемливо е.
На студена кола не прехвърляй 2000 оборота по принцип.
Публикувано на: 31 Окт 2007 19:56
от Krasiko
jamie написа:3 секунди не са много, приемливо е.
На студена кола не прехвърляй 2000 оборота по принцип.
Е да не са много но от какво може да е ? Сложих скъп филтър 22лв японски и пак така . Да наливам по гъсто масло пак не става

Публикувано на: 31 Окт 2007 21:18
от aleksbr
От смяна до смяна губи ли се масло?Има ли теч и от къде е?Според мен възможно е да има някакъв проблем с маслената помпа.Нещо не е наред с налягането на маслото.
Публикувано на: 31 Окт 2007 22:24
от Krasiko
aleksbr написа:От смяна до смяна губи ли се масло?Има ли теч и от къде е?Според мен възможно е да има някакъв проблем с маслената помпа.Нещо не е наред с налягането на маслото.
Аз го сменям за първи път скоро купих Карината но налях същото масло с каквото е била преди и проблема като че ли възникна след смяната
Публикувано на: 31 Окт 2007 23:38
от agent dust
подаване на газ при палене изобщо не означава да целиш червеното - само леко се чуква газта. 2000-2500 не са проблем за японски двигател дори да е студен. моят в момента като запаля отива на 2200 на пазен ход, като загрее пада на 900. точно като е студен двигателя е добре да има малко по-високи обороти за да е по-добро мазането.
тва масло титан какво е, за пръв път го чувам. има ли някакъв гарантиран произход и пробвал ли си с качествено масло от друга марка
Публикувано на: 01 Ное 2007 09:40
от ceko26
Погледна ли , че колегата е с дизел?
Публикувано на: 01 Ное 2007 13:05
от jim_beam
титан е оригиналното масло,с което излизат мерцедесите от завода.немски производител,много добро качество на
фирмата fuchs.
друг е въпроса дали колегата е налял оригинално.
http://shop.oelscheich24.de/epages/o24. ... en%C3%B6le
Публикувано на: 01 Ное 2007 20:00
от Krasiko
Точно такова е маслото но и аз това се чудя дали е оригиналното защото го купих от Авто + за 10лв литъра. На бутилката пише произведено в Германия но дали е вярно как да разбера. Същото масло налях и на Форд Транзит и сега забелязах че и там се появи тоя проблем с късното загасване на лампата. Започвам да си мисля какво да му е на това масло че налягането да се създава по късно.