Късно загасва червената лампа на маслото ?

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Късно загасва червената лампа на маслото ?

Мнение от Krasiko » 30 Окт 2007 23:40

Здравейте колеги отскоро забелязах че късно ми загасва червената лампа за налягането на маслото след като запаля, особено сутрин когато двигателя е студен. Карина Е 2.0 ТД . Маслото е полусинтетика 10W/40 филтъра е японски на Тойота. Отначало се усъмних че проблема е във филтъра нали има някакви клапани в тях но го смених и пак е така. След запалване лампата изгасва след около 3 сек. При вас как е и ако това е проблем къде да го търся . А след изгасяне на двигателя и отново запалване изгасва веднага.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 31 Окт 2007 00:16

какво масло ползваш, марка? и какъв е филтъра, японски не значи нищо. откъде го купи?

пробвай като палиш да подадеш леко газ веднага след като двигателят развърти, да вдигнеш леко оборотите. не го чакай сам да изгаси лампата, а му помогни с газта.
status: за БАН

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 31 Окт 2007 09:34

Маслото с което съм е Titan 10W/40 а на филтъра пишеше Тойота аз първо бях сложил Man и набедих него ама пак е същото . Ще пробвам с малко газ но тя лампата трябва да си изгасва при запалване и на малки обороти.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 31 Окт 2007 10:12

A niakoi mojeli da kaje koga se poiaviava vtorata lampa za maslo ot diasnata strana na tabloto i dali pri kopntakt triabva da svetva ili samo kogato ima problem / nisko nivo na masloto /-za pyrvite Avensisi

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 31 Окт 2007 10:18

Petar написа:A niakoi mojeli da kaje koga se poiaviava vtorata lampa za maslo ot diasnata strana na tabloto i dali pri kopntakt triabva da svetva ili samo kogato ima problem / nisko nivo na masloto /-za pyrvite Avensisi
Свети при контакт и ако нивото е нормално изгасва като запалиш. Ако нивото ти е стигнало зададения минимум, тогава светва да ти каже да го провериш и да долееш
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 31 Окт 2007 10:54

Prin men pri kontakt ne sveti vyzmojnolie ako nee izgoriala lampata da e ot nehto drugo stava vypros za sinvola s lampata i svylni4kite

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 31 Окт 2007 12:03

По-добре не пали сутрин с подаване на газ.Никак няма да му хареса на двигателя студен без масло и на високи обороти.
Авенсис 3S-FE

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 31 Окт 2007 14:28

3 секунди не са много, приемливо е.
На студена кола не прехвърляй 2000 оборота по принцип.

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 31 Окт 2007 19:56

jamie написа:3 секунди не са много, приемливо е.
На студена кола не прехвърляй 2000 оборота по принцип.
Е да не са много но от какво може да е ? Сложих скъп филтър 22лв японски и пак така . Да наливам по гъсто масло пак не става :help:

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 31 Окт 2007 21:18

От смяна до смяна губи ли се масло?Има ли теч и от къде е?Според мен възможно е да има някакъв проблем с маслената помпа.Нещо не е наред с налягането на маслото.

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 31 Окт 2007 22:24

aleksbr написа:От смяна до смяна губи ли се масло?Има ли теч и от къде е?Според мен възможно е да има някакъв проблем с маслената помпа.Нещо не е наред с налягането на маслото.
Аз го сменям за първи път скоро купих Карината но налях същото масло с каквото е била преди и проблема като че ли възникна след смяната

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 31 Окт 2007 23:38

подаване на газ при палене изобщо не означава да целиш червеното - само леко се чуква газта. 2000-2500 не са проблем за японски двигател дори да е студен. моят в момента като запаля отива на 2200 на пазен ход, като загрее пада на 900. точно като е студен двигателя е добре да има малко по-високи обороти за да е по-добро мазането.

тва масло титан какво е, за пръв път го чувам. има ли някакъв гарантиран произход и пробвал ли си с качествено масло от друга марка
status: за БАН

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 01 Ное 2007 09:40

Погледна ли , че колегата е с дизел?
Авенсис 3S-FE

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 01 Ное 2007 13:05

титан е оригиналното масло,с което излизат мерцедесите от завода.немски производител,много добро качество на
фирмата fuchs.
друг е въпроса дали колегата е налял оригинално.

http://shop.oelscheich24.de/epages/o24. ... en%C3%B6le

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 01 Ное 2007 20:00

jim_beam написа:титан е оригиналното масло,с което излизат мерцедесите от завода.немски производител,много добро качество на
фирмата fuchs.
друг е въпроса дали колегата е налял оригинално.

http://shop.oelscheich24.de/epages/o24. ... en%C3%B6le
Точно такова е маслото но и аз това се чудя дали е оригиналното защото го купих от Авто + за 10лв литъра. На бутилката пише произведено в Германия но дали е вярно как да разбера. Същото масло налях и на Форд Транзит и сега забелязах че и там се появи тоя проблем с късното загасване на лампата. Започвам да си мисля какво да му е на това масло че налягането да се създава по късно.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта