Късно загасва червената лампа на маслото ?
Късно загасва червената лампа на маслото ?
Здравейте колеги отскоро забелязах че късно ми загасва червената лампа за налягането на маслото след като запаля, особено сутрин когато двигателя е студен. Карина Е 2.0 ТД . Маслото е полусинтетика 10W/40 филтъра е японски на Тойота. Отначало се усъмних че проблема е във филтъра нали има някакви клапани в тях но го смених и пак е така. След запалване лампата изгасва след около 3 сек. При вас как е и ако това е проблем къде да го търся . А след изгасяне на двигателя и отново запалване изгасва веднага.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Свети при контакт и ако нивото е нормално изгасва като запалиш. Ако нивото ти е стигнало зададения минимум, тогава светва да ти каже да го провериш и да долеешPetar написа:A niakoi mojeli da kaje koga se poiaviava vtorata lampa za maslo ot diasnata strana na tabloto i dali pri kopntakt triabva da svetva ili samo kogato ima problem / nisko nivo na masloto /-za pyrvite Avensisi
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Аз го сменям за първи път скоро купих Карината но налях същото масло с каквото е била преди и проблема като че ли възникна след смянатаaleksbr написа:От смяна до смяна губи ли се масло?Има ли теч и от къде е?Според мен възможно е да има някакъв проблем с маслената помпа.Нещо не е наред с налягането на маслото.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
подаване на газ при палене изобщо не означава да целиш червеното - само леко се чуква газта. 2000-2500 не са проблем за японски двигател дори да е студен. моят в момента като запаля отива на 2200 на пазен ход, като загрее пада на 900. точно като е студен двигателя е добре да има малко по-високи обороти за да е по-добро мазането.
тва масло титан какво е, за пръв път го чувам. има ли някакъв гарантиран произход и пробвал ли си с качествено масло от друга марка
тва масло титан какво е, за пръв път го чувам. има ли някакъв гарантиран произход и пробвал ли си с качествено масло от друга марка
status: за БАН
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
титан е оригиналното масло,с което излизат мерцедесите от завода.немски производител,много добро качество на
фирмата fuchs.
друг е въпроса дали колегата е налял оригинално.
http://shop.oelscheich24.de/epages/o24. ... en%C3%B6le
фирмата fuchs.
друг е въпроса дали колегата е налял оригинално.
http://shop.oelscheich24.de/epages/o24. ... en%C3%B6le
Точно такова е маслото но и аз това се чудя дали е оригиналното защото го купих от Авто + за 10лв литъра. На бутилката пише произведено в Германия но дали е вярно как да разбера. Същото масло налях и на Форд Транзит и сега забелязах че и там се появи тоя проблем с късното загасване на лампата. Започвам да си мисля какво да му е на това масло че налягането да се създава по късно.jim_beam написа:титан е оригиналното масло,с което излизат мерцедесите от завода.немски производител,много добро качество на
фирмата fuchs.
друг е въпроса дали колегата е налял оригинално.
http://shop.oelscheich24.de/epages/o24. ... en%C3%B6le
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта