Би трябвало да се вижда кое точно си ударил... Обикновено тези удари изглеждат много тежки ако удариш нещо по силовата конструкция (няма никакъв демпфериращ елемент), но не винаги са с големи поражения...
Но и винаги се вижда какво точно си ударил (по 'тебешира' по удареният детайл

)...
Разбира се е добре да се преценява добре просвета, защото в други случаи е възможно дребен удар да доведе до по-тежки последици...
► Виж съдържание
Май преди около 30г бях закачил една ламарина на един понтон (с колата се смъквах по 'моста', по който могат да вървят и танкове, а между двете яки метални стъпки имаше заварена една ламаринка да не пропадне МПС между двете стъпки, която се бе скъсала от едната страна. Явно колата когато настъпи стъпките, ламарината се е повдигнала с 4-5см и удари отдолу... Ламаринката - около 1см дебела, удара уж не бе тежък, но откъсна ауспуха от изпускателния колектор. Колектора също имаше поражения, а малко след това счупи и разпределителен вал, като съмненията ми бяха, че може главата леко да е била усукана от удара - реално цялата инерция на автомобила е била поета от тези детайли, които не са разчетени на такова натоварване..