
https://www.motor1.com/news/702945/2024 ... inum-tape/
Личното ми мнение бе, че това е повече търговски трик, който може и да позволи на Тойота да каже 'спестихме еди-колко си СО2 - трябват ни карбон кредити' (а и продадохме алуминиеви лентички по цена на злато)

Но няма да бъде забележимо по никакъв начин при ежедневна експлоатация в нашите режими..
Защото влошаването на аеродинамиката е в рамките на милиметри (от аеродинамична гледна точка това би било аналог на увеличаване на ширината на автомобила с 2-3мм) при идеални условия и продължително шофиране (за да се натрупа заряд)...
Докато например страничен вятър по време на пътуване от аеродинамична гледна точка 'увеличава ширината' с метри - увеличавайки сериозно въздушното съпротивление...
Какво мислите по въпроса?