
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
Здравейте.Има ли някой който е ремонтирал такава кутия или да знаете сервиз който ги ремнтира в Бг.Има нещо като виене ,по скоро е заминал диференциала но лошото е че е вътре при кутията
,модела е бензин с 4 скорости

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
много здрави тези кутии... никой ли не е правил 

-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
Всъщност наистина са здрави , но първите версии имат един проблем, който се проявява, когато не се сменя маслото. А то не се сменя, защото тойота казват, че е lifetime, което естествено не е вярно. Да за производителя е lifetime, защото дори с оригиналното масло си избутват 200-250 хиляди, което е след като колата трябва да е скрапирана( според производителя ) пък бил той и тойота. Ако не се сменя маслото , а то не се сменя защото оригиналното е скъпо около 50лв литъра без отстъпки пък те трябват 10л, което е 500лв без труда само за маслото и много хора просто не го сменят. Афтърмаркет еквивалентите им липсва един фрикционен модификатор , който е важен за японските автомати и се получава един феномен наречен torque converter shudder и затова никой сервиз не се наема да сменя с неоригинални масла. Та да се върнем на проблема, понеже не се сменява и му пада вискозитетата, а той на Atf си е нисък по-принцип и няма мазане достатъчно на планетарния механизъм. От там се износват едни пинове които държат планетите и тея пинове се опитват да се изхлузят и почват да трият метал в метал и тия стружки тръгват из цялата кутия и става мармалад. На ъпдейтваната версия пиновете са заварени и не могат да се изхлузят и това увеличава живота на кутията дори и с оригиналното масло.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
Чувал съм за този проблем със сателитните оси на U140F, основно при Lexus RX300, защото предполагам там натоварването е по-голямо. Чел съм и че има някаква промяна в планетните блокове, но официална информация за това не съм намерил. Ти знаеш ли, кога са правени промени/модернизации, защото кутията се използва на практика от 1998 година? Има я в ХА20 и в ХА30. Интересно ми е, защото моята 2007-ма ХА30 е с такава кутия и се чудя дали нещо е подобрено, или да очаквам включване (счупване) скоро. 

Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
продават преработени обновени с щифт има и нови който трябва да завариш преди да сложиш има клипове как си правят кутиите ,но никй ли не прави тези кутии може би няма части,то ясно че всички си правят мерцедес и бмв
https://www.ebay.com/itm/Toyota-Transmi ... 286?_ul=IL
https://www.ebay.com/itm/Toyota-Transmi ... 286?_ul=IL
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
Двигателист написа: ↑13 Яну 2024 21:27 Интересно ми е, защото моята 2007-ма ХА30 е с такава кутия и се чудя дали нещо е подобрено, или да очаквам включване (счупване) скоро.![]()
Твоята е от последните, вероятно е с промените. Сменяй си маслото редовно и си карай.
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
явно проблема не е оправен ,моята е 2008 годинаvfr800 написа: ↑13 Яну 2024 16:40 Всъщност наистина са здрави , но първите версии имат един проблем, който се проявява, когато не се сменя маслото. А то не се сменя, защото тойота казват, че е lifetime, което естествено не е вярно. Да за производителя е lifetime, защото дори с оригиналното масло си избутват 200-250 хиляди, което е след като колата трябва да е скрапирана( според производителя ) пък бил той и тойота. Ако не се сменя маслото , а то не се сменя защото оригиналното е скъпо около 50лв литъра без отстъпки пък те трябват 10л, което е 500лв без труда само за маслото и много хора просто не го сменят. Афтърмаркет еквивалентите им липсва един фрикционен модификатор , който е важен за японските автомати и се получава един феномен наречен torque converter shudder и затова никой сервиз не се наема да сменя с неоригинални масла. Та да се върнем на проблема, понеже не се сменява и му пада вискозитетата, а той на Atf си е нисък по-принцип и няма мазане достатъчно на планетарния механизъм. От там се износват едни пинове които държат планетите и тея пинове се опитват да се изхлузят и почват да трият метал в метал и тия стружки тръгват из цялата кутия и става мармалад. На ъпдейтваната версия пиновете са заварени и не могат да се изхлузят и това увеличава живота на кутията дори и с оригиналното масло.
Ремонт на скорости автомат Toyota rav 4 2.0 vvti 152 2008г
Един колега който успешно си е ремонтирал кутията на скоро при тях плюс хидро ми даде номера на тези,но явно не им се поръчва части ,не им се занимава и ми отказаха,отговора беше ,Няма части
https://kptransmission.com/
https://kptransmission.com/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта