Проблем със запалването в студено време - рав4
Проблем със запалването в студено време - рав4
Здравейте, моля ви за съдействие! Собственичка съм на раф4д4 2006 и имам следния проблем - когато захладнее времето, сутрин започва много трудно запалването. След 4,5 завъртания на ключа започва да запалва и веднага изгасва. Подавам газ и това изобщо не повлиява и пак гасне. Когато най-накрая запали, след 10 минути въртене (така замина стартера в края на зимата), изкарва един голям черен пушек. Колкото по-студено става времето, толкова по-трудно става паленето. В най-студените дни под -10 градуса няма палене. През зимата смениха подгряващи свещи, диагностика се прави на три места, дюзи се гледаха, горивен филтър се смени и нищо. Късмет , че дойде пролетта и времето се затопли и проблемът изчезна. Тези дни, когато започна леко захлаждане и всичко започва отначало. Рафа си е много хубав, но този проблем е отчайващ и разочароващ от марката. Моля за помощ и информация, ако някой е имал такива проблеми да помага.
- WoLF
- Мнения: 3442
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 268 пъти
Проблем със запалването в студено време - рав4
Дюзи са основен заподозрян... Дай им стойностите. Рано е подгревните свещи да правят проблем 




- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Проблем със запалването в студено време - рав4
Странен проблем, знае ли се на колко км. е колата горе-долу?
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблем със запалването в студено време - рав4
Дюзи - от диагностиката е хубаво да видим корекциите.
SCV клапан/и - от диагностиката се гледа Commonrail pressure (или както е наименовано) и ако има показание Target commonrail pressure. При позаминал клапан тия стойности имат разлика с над 10% помежду си.
Тия двете стойности се засичат на:
- контакт, на незапален и студен мотор
- веднага след запалването на студен двигател на празен ход без консуматори
- веднага след запалване на студен двигател на 2500 оборота
- на напълно загрял двигател на празен ход без консуматори
- на напълно загрял двигател на 2500 оборота
Референтните стойности при липса на Target commonrail pressure се гледат в сервизното ръководство за съответния двигател.
Всичко останало навлиза в зоната догадките, които може и да излязат скъпо, при смяна наред на разни части.
SCV клапан/и - от диагностиката се гледа Commonrail pressure (или както е наименовано) и ако има показание Target commonrail pressure. При позаминал клапан тия стойности имат разлика с над 10% помежду си.
Тия двете стойности се засичат на:
- контакт, на незапален и студен мотор
- веднага след запалването на студен двигател на празен ход без консуматори
- веднага след запалване на студен двигател на 2500 оборота
- на напълно загрял двигател на празен ход без консуматори
- на напълно загрял двигател на 2500 оборота
Референтните стойности при липса на Target commonrail pressure се гледат в сервизното ръководство за съответния двигател.
Всичко останало навлиза в зоната догадките, които може и да излязат скъпо, при смяна наред на разни части.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Проблем със запалването в студено време - рав4
Една несветеща крушка и три пъти да я смениш с нова пак няма да светне ако няма напрежение до нея
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Проблем със запалването в студено време - рав4
Благодаря за съдействието ви и вашите отговори. Сигурно проблемът идва от клапана, ще направим необходимите действия, за да го проверим и ще споделим крайния резултат.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта