Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
-
- Мнения: 5101
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Нима не бяхте вие - които заключи темата "митове за надеждността на тойотите"? Скоро и от дачия ще започнат да протестират - че ги сравняваме с тойотите
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- mapamop
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 121 пъти
- Получена благодарност: 407 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Не виждам да е заключена темата... Дори и да съм я заключил е много вероятно, да е било по линия голямото количество кофти поведение от потребител(ите). И пак излизаме от темата, и вероятно ще бъде заключена.
Пак казвам - обикновен, евтин найлон, изрязан по форма и размер, залепен с евтин материал. Всичко предназначено за селското стопанство от магазина, ще е 2 идеи с повече материал и устойчивост. Ако не вярваш - разкоствай една кора на вратите и направи разни проби на извънземния найлон от Тойота за 2 лева.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 5101
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Не е заключена, загуби актуалност откак развенчаването на митовете около тойота плъзна по десетки теми
Найлона за оранжерии си има своите качества - като добра светопропускливост и устойчивост на "ултравиолет", които в случая не са необходими. Според мен - паронепропускливата мембрана за покриви е по-подходяща. Предвидена е за десетилетия експлоатация - въпреки че и въздействат външни условия, когато е монтирана под керемиди. А в случая ще е относително по-защитена от тях. Също по-добре се лепи, но евентуално - може да е по-дебела. Може да се използва вероятно и алуминиево фолио - то си има своите предимства, според мен - в случая, но с него ще се работи по-трудно, а и може да създава шум.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Ивайло Димов
- Мнения: 1209
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Няма нужда от паропропусклувост ,врата си има дренажни отвори .Кви мембрани кви 5 лев .Досега да съм накъсал 2-3 чувала за смет и да съм ги облепил с двойнозалепваща монтажна лента и отгоре с гафер.Армирания политилиен за парници е идеално реление
-
- Мнения: 5101
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Парите от купето биха прониквали през корите и ще кондензират върху студената ламарина на вратите създавайки условия за интензивна корозия. А с мембраната (както и с найлона) - тези кори стават газоплътни. Чувалите за смет относително бързо се разпадат и стават на "дреб".
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Ивайло Димов
- Мнения: 1209
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Моята кола е на 23 години и е с алуминиеви кори които държат стъклоповдигачите.....Не виждам как ще кондензира при качествено парно зимата
-
- Мнения: 5101
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Когато корите са "газоплътни" - няма да преминават. (Не бихме искали и да ни "духа" през корите - от "вентилационните отвори" на вратите.) Но ако не са - независимо колко е добро парното - абсолютната влажност в купето (поради много фактори) зимата е значително по-висока и преминалите пари биха кондензирали интензивно на силно обухваната при движение студена ламарина на вратите.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- mapamop
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 121 пъти
- Получена благодарност: 407 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Hursa, пак се отплесна и ще има ключ и метла на темата ....
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 5101
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Май се увличате - а?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- mapamop
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 121 пъти
- Получена благодарност: 407 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
За тези които искат да знаят "в какво се набъркват" - ето ви сглобена врата със разлепен вече найлон:
Hursa, прати ми на лично един адрес и ще ти пратя свален от някоя Тойота "специален найлон", даже за моя сметка. После да кажеш обаче кое му е специалното?
Тойотата ще е или Авенсис Т25, или Аурис 2008, или Корола-Версо 2007 - от който донор намеря найлон, но са еднакви навсякъде, гарантирано.
Тойотата ще е или Авенсис Т25, или Аурис 2008, или Корола-Версо 2007 - от който донор намеря найлон, но са еднакви навсякъде, гарантирано.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 5101
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Че аз да не би да съм твърдял - че има нещо специално в тойота А че според мен изпълнява ролята на "паронепропусклива мембрана", както и прави кората "газонепропуслива". Вярно, че всеки найлон (е не буквално - всеки) го може, но след като ще се заменя, защо да не е с нещо по качествено (от "найлон").
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 05 Сеп 2023 10:12
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Corolla 2006 1.6i
- Благодарил/а: 2 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Ако някой случайно се сеща за човек, който би извършил такава услуга във Варна нека да пише
- mapamop
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 121 пъти
- Получена благодарност: 407 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
mkoev,
Ако ти се разкарва до Русе, ще ти ги направя в хубаво време пред гаража, за цената на материалите, няколко часа и 2 бутилки Фанта от големите. Труда да кажем че ще е без пари.
За тая елементарната история ме е срам да си искам пари...
Ако ти се разкарва до Русе, ще ти ги направя в хубаво време пред гаража, за цената на материалите, няколко часа и 2 бутилки Фанта от големите. Труда да кажем че ще е без пари.
За тая елементарната история ме е срам да си искам пари...
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 05 Сеп 2023 10:12
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Corolla 2006 1.6i
- Благодарил/а: 2 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
Таратор, жив и здрав да си, братленце Един ден ако се засиля да ходя до Русе ще пиша да пием по нещо
Решил съм да говоря с човека, който ми прави прозореца и ще му предложа да му занеса здрав найлон (за парник дето се спомена) и да видим дали ще се навие Пък ако не, здраве да е. Те по едно време изтрещяха с тия Короли и ги гледах по 7000лв Може пък сега да я дам за 8 понеже е ретро
Решил съм да говоря с човека, който ми прави прозореца и ще му предложа да му занеса здрав найлон (за парник дето се спомена) и да видим дали ще се навие Пък ако не, здраве да е. Те по едно време изтрещяха с тия Короли и ги гледах по 7000лв Може пък сега да я дам за 8 понеже е ретро
- mapamop
- Мнения: 4542
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 121 пъти
- Получена благодарност: 407 пъти
Изолиращ найлон зад кората на вратата - Corolla E120
4 кори на Авенсис Т25, или Корола-Версо ~2005-2008 слизат за общо около 40 минути от вратите. 3 винта са и щипки които се разкопчават буквално с голи ръце. Корите на тая Корола от подписа ти са много подобни, да не кажа същите като на преди упоменатите модели, така че да кажем че отнема час за свалянето им.
Почистването на старата лепка със разредител и пистолета за горещ въздух да отнеме 2 часа, 3 да са със моткането за ФаФли,Цигари, кафета и т.н.
Още 1-2 часа "труд и творчество" да се налепи новата леплива гняс и найлона, заедно с изрязването с ножичката. Пак е включено плюнченето, цигари, ФаФли, кюфтета и каквото ти душа пожелае.
Още 40-50 минути за 4 врати да им се върнат обратно корите. Слагам малко повече време че ми отнема време да улуча отвора в канала за видиите под дръжката.
Това за сам човек излиза 6-7 часа, като са сметнати със много широка резерва.
За двама човека реално не би трябвало да отнеме повече от 2-3, нека да са 4 часа. Предполагаемо ще има двама да режат с ножичката и макетния нож. Точно корите, които те плашат толкова много отнемат най-малко време. На всичкото отгоре има поне 100 резултата с клипове в тубата как се махат - трябва си много талант да се обърка нещо.
Аз не бих дал пари за тая дреболия, която може да се изчеше за един следобед, в стегната програма, пред блока.
Материалите в много тежкия и скъп случай едва ли ще надхвърлят 30-40 лева примерно. Пак съм смятал със много широки пръсти, че една тубичка бутилово лепило е 13-14 лева на Практикер и ще остане много от нея, ако се действа внимателно. Битумната лента по спомен е 22-23 лева (скъпо!). Недостатъка на бутила в тубичката е че му трябва време да съхне, докато лентата не изисква такова време. Бутила трябва да се чака да хване стабилно за да може да не се мести лайнона докато се реже с макетния нож и/или ножичката. Но пък са си 10 кинта за ФаФли...
Моето мнение си е, че е смехотворно упражнение и пари над 10-20 лева за труд си е разхищение. Даже и те ми се виждат много, че съм "циция".
Почистването на старата лепка със разредител и пистолета за горещ въздух да отнеме 2 часа, 3 да са със моткането за ФаФли,Цигари, кафета и т.н.
Още 1-2 часа "труд и творчество" да се налепи новата леплива гняс и найлона, заедно с изрязването с ножичката. Пак е включено плюнченето, цигари, ФаФли, кюфтета и каквото ти душа пожелае.
Още 40-50 минути за 4 врати да им се върнат обратно корите. Слагам малко повече време че ми отнема време да улуча отвора в канала за видиите под дръжката.
Това за сам човек излиза 6-7 часа, като са сметнати със много широка резерва.
За двама човека реално не би трябвало да отнеме повече от 2-3, нека да са 4 часа. Предполагаемо ще има двама да режат с ножичката и макетния нож. Точно корите, които те плашат толкова много отнемат най-малко време. На всичкото отгоре има поне 100 резултата с клипове в тубата как се махат - трябва си много талант да се обърка нещо.
Аз не бих дал пари за тая дреболия, която може да се изчеше за един следобед, в стегната програма, пред блока.
Материалите в много тежкия и скъп случай едва ли ще надхвърлят 30-40 лева примерно. Пак съм смятал със много широки пръсти, че една тубичка бутилово лепило е 13-14 лева на Практикер и ще остане много от нея, ако се действа внимателно. Битумната лента по спомен е 22-23 лева (скъпо!). Недостатъка на бутила в тубичката е че му трябва време да съхне, докато лентата не изисква такова време. Бутила трябва да се чака да хване стабилно за да може да не се мести лайнона докато се реже с макетния нож и/или ножичката. Но пък са си 10 кинта за ФаФли...
Моето мнение си е, че е смехотворно упражнение и пари над 10-20 лева за труд си е разхищение. Даже и те ми се виждат много, че съм "циция".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта