Съскането
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26 Юни 2022 21:30
- Местоположение: United Kingdom
- Автомобил: Toyota Corolla VVTI,1,6,2003
- Благодарил/а: 2 пъти
Съскането
Мнение от Ивайло Петров » 02 Май 2023 21:25
Ивайло Петров
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Съскането
Мнение от mapamop » 02 Май 2023 21:51
Гарнитура на входящ колектор - остаряла и се е смачкала. Изпуска
Маркучите за картерните газове и за маслените пари на клапаните - напукани и сцепени.
Големия маркуч между въздушния филтър и дросела - охлабен, съсан
Маркучите между входящия колектор и сервото на спирачките - напукан, сцепен.
Маркучите между входящия колектор и VSV клапана, след това от него към canister-a, след канистъра (филтъра с активния въглен) маркуча към тръбичката под купето към резервоара за бензиновите изпарения. Напукани, сцепени.
По-малко вероятни причини, но не са невероятни:
Спукан входящ колектор
Проблемна мембрана на сервото за спирачките или гуменото уплътнение на тръбичката за вакуума към входящия колектор.
Маркучите и гумените изделия се пробват най-лесно като ги напръскаш с контактен спрей примерно и следиш дали ще се повишат оборотите....
Картинка трябва ли ти? Или ще ги намериш? (без заяждане, но чак утре най рано ще снимам и оцветя снимката). Не е ясно от профила какви са годината на производство и кода на мотора на тая кола. По презумпция няма газова уредба, и мотора е 3ZZ-FE.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26 Юни 2022 21:30
- Местоположение: United Kingdom
- Автомобил: Toyota Corolla VVTI,1,6,2003
- Благодарил/а: 2 пъти
Съскането
Мнение от Ивайло Петров » 02 Май 2023 23:09
Ивайло Петров
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Съскането
Мнение от mapamop » 02 Май 2023 23:51
За да съска при засмукване е нещо с голям пробив - виж дали е стегнат, уплътнен и не е скъсан "кюнеца" между филтъра и дросела. Има един маркуч посредата му на "щуцер" - виж дали е плътно вкаран и да не сцепен. Това е маркуча на маслените пари от капака на клапаните. Маркуча за картерните газове е в вътрешния ляв ъгъл на мотора (десен като си се навел пред мотора в коша), излиза от един щуцер който се развива с ключ 19 - виж да не е сцепен.
Вероятно тая кола прави и сериозен разход на бензин.... Аз съм с 1.8 мотора и в момента градския ми разход е от рода на 8.3-9.2/100.
Поне на "Автомобил" добави че е 1.6 след VVT-i и година....
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26 Юни 2022 21:30
- Местоположение: United Kingdom
- Автомобил: Toyota Corolla VVTI,1,6,2003
- Благодарил/а: 2 пъти
Съскането
Мнение от Ивайло Петров » 03 Май 2023 13:47
- Прикачени файлове
-
- IMG_20230503_111920.jpg (503.24 KiB) Преглеждано 3620 пъти
Ивайло Петров
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26 Юни 2022 21:30
- Местоположение: United Kingdom
- Автомобил: Toyota Corolla VVTI,1,6,2003
- Благодарил/а: 2 пъти
Ивайло Петров
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Съскането
Мнение от mapamop » 03 Май 2023 14:18
2 - липсва болт и има теч на масло от гарнитурата. Може и да е сцепена, но липсващия болт предполага маслото надолу.
3. Маркуча е сцепен - сменя се с нов.
4. Виж тоя маркуч да не е напукан или сцепен. Съдейки по маслото горе - да.
5. Виж тия краища дали са прилепнали плътно и смени скобите ако трябва. Виж и тоя "кюнец" дали не е скъсан някъде.
Ромбовете - проследи ги тия маркучи и ако са нацепени ги смени - 6мм вътрешен диаметър, маркчуч за масла и горива с вътрешна оплетка от текстил. Аз ги купих от магазин за селскостопанска техника за общо 18 лева всичките.
Около капачката за маслото е яко олято с масло. Измий и смени или капачката или поне уплътнението с ново при наличието на нов теч.
От снимката толкова. За дросел и гарнитура на вх. колектор + чистене на дебитомера все още съм твърдо да се направи. Тая кола има и IACV на дросела, там има И гарнитура! 17-18 лева бяха преди година гарнитурите на дросела и на IACV.
- 3zzfe.png (1.76 MiB) Преглеждано 3608 пъти
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ивайло Димов
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Съскането
Мнение от mapamop » 03 Май 2023 15:31
Тойота? Моята го имаше и се мъчеше да гасне по светофарите, и похапваше 11.5/100 бензин. Спрямо сегашните 8.3-9.0 си е доста генерална разликата. Има го и на Т22-ката на приятел и гасне ако не ѝ дава газ на празен ход - 1ZZ-FE, eквивалентен на тоя, само че 1.8. Съскането не трябва да го има със сигурност, особено на бензин.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ивайло Димов
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Съскането
Мнение от mapamop » 03 Май 2023 16:14
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ивайло Димов
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Съскането
Мнение от mapamop » 03 Май 2023 16:25
Даже и на клипа се вижда разпорения маркуч, зад дросела който влиза в колектора.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26 Юни 2022 21:30
- Местоположение: United Kingdom
- Автомобил: Toyota Corolla VVTI,1,6,2003
- Благодарил/а: 2 пъти
Съскането
Мнение от Ивайло Петров » 03 Май 2023 17:12
Ивайло Петров
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ивайло Димов
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта