преди седмица Toyota Corolla 2009 1.6 124 к.с. (1ZR-FE) на над 180 хил. км изпищя с грешка за бобината на втори цилиндър - P0352 Ignition Coil B Primary/Secondary Circuit Malfunction.
На следващия ден сменихме 4-те свещи с нови Denso, понеже колата беше все още със заводските...

Въпросът е дали е възможно да не прави добър контакт и евентуално едно почистване на контактите на бобината и запалителните кабели да помогне? Няма никакви признаци за загуба на мощност, работа на 3 цилиндъра и т.н. Дори според баща ми след смяната на свещите работата на двигателя се е подобрила (примерно при потегляне на светофар е трябвало да се подаде повече газ, за да "отлепи").
Не ме разбирайте като мизерник, който се опитва да се хване като удавник за сламка и да не смени бобината, просто ми е интересно технически как стоят нещата. Нямам омметър и необходимите уреди, за да направя детайлна диагностика, ще е интересно, ако някой е пинал по този път.