Охладителна система
Охладителна система
Здравейте...
Колата е авенсис т25..2007г...2,2 -150к.с.
Проблема е че хвърля антфриз по някога от маркуча до капачката ...
Смених две капачки ...замерих я за газове в антфриза два пъти -не показва наличие на газове...
Едни майстори казват гарнитура други не са сигурни какво е ..
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем???
Колата е авенсис т25..2007г...2,2 -150к.с.
Проблема е че хвърля антфриз по някога от маркуча до капачката ...
Смених две капачки ...замерих я за газове в антфриза два пъти -не показва наличие на газове...
Едни майстори казват гарнитура други не са сигурни какво е ..
Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем???
Авенсис т25 .2007г. 2.2 150к.с.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Охладителна система
Малко инфо даваш, ще трябва да изчакаш и да наблюдаваш. Възможно е наистина начална фаза на проблем с гарнитурата и да пуска рядко и по малко. Затова не може да се хване. За по-сигурно не се отдалечавай много от къщи и без дълги пътувания, докато не се изясни, защото бръснат на сухо... 

Охладителна система
След 10 дена влиза в бокса за гарнитура така или иначе ..дано се оправи от смяната ..
Авенсис т25 .2007г. 2.2 150к.с.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Охладителна система
Може да притиснеш майстора да провери и главата, и блока с планметър, за да не сменяш след 2 години пак гарнитура. Аз преживях подобно "удоволствие", след като майстор, уж приятел, въобще не ревизира главата, въпреки че калкулира пълна ревизия... Е, след като изби отново, сам си направих повторния ремонт... 

Охладителна система
Колега при теб имаше ли газове в антифриза ..
Какво е планметър..
Майстора каза че сваля главата -главата се шлайфа ..до колкото разбрах и блока също се шлайфа ..+Нова гарнитура ..
Какво е планметър..
Майстора каза че сваля главата -главата се шлайфа ..до колкото разбрах и блока също се шлайфа ..+Нова гарнитура ..
Авенсис т25 .2007г. 2.2 150к.с.
-
- Мнения: 1430
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 340 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Охладителна система
Шлайфат се, след като се измерят за отклонения от равнинност на повърхностите.
И то минимално, за да се отстранят отклоненията, ако ги има.
И то минимално, за да се отстранят отклоненията, ако ги има.
Охладителна система
Аз не съм майстор ..и не разбирам много ..да не кажа хич..надявам се майстора да си разбира от работата и да я свърши качествено ..(препоричаха ми го )..
Един въпрос..
Може ли от нещо друго (не от гарнитура) да надува охладителната система и да хвърля антифриза ???
Един въпрос..
Може ли от нещо друго (не от гарнитура) да надува охладителната система и да хвърля антифриза ???
Авенсис т25 .2007г. 2.2 150к.с.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Охладителна система
Факта е че има свръхналягане в системата и поради тази причина клапана на капачката се отваря. Налягането мисля го имаше на капачката. Единият вариант го знаете - изгорели газове в антифриза, другият е запушване някъде по системата. Ама това "някъде" освен в радиаторчето на парното в купето и самия радиатор отпред, не се сещам къде другаде може да бъде. Парно има ли като хората тази кола?
Запушен радиатор на купето води до никакво, много хладко парно и в началната фаза "топлото" зависи от оборотите на двигателя. Предполагаемо ще го усетите. Гарнитурата май по спомен в началната фаза не духаше на градско каране с малки обороти - може би трябва да се "подгони" автомобила, примерно на магистрално каране и да се провери дали разляла антифриза. На познат дизеловото "Версо" 2011-2012 година му разляхме антифриза като вкарахме мотора в режим на принудителна регенерация на място и го държахме на 2500 оборота - на петата минута казанчето изкипя, но при него си беше почти ясно че мотора е духнал гарнитурата.
Това са си мои размисли и страсти - може да ме отсвирите с чиста съвест.
Запушен радиатор на купето води до никакво, много хладко парно и в началната фаза "топлото" зависи от оборотите на двигателя. Предполагаемо ще го усетите. Гарнитурата май по спомен в началната фаза не духаше на градско каране с малки обороти - може би трябва да се "подгони" автомобила, примерно на магистрално каране и да се провери дали разляла антифриза. На познат дизеловото "Версо" 2011-2012 година му разляхме антифриза като вкарахме мотора в режим на принудителна регенерация на място и го държахме на 2500 оборота - на петата минута казанчето изкипя, но при него си беше почти ясно че мотора е духнал гарнитурата.
Това са си мои размисли и страсти - може да ме отсвирите с чиста съвест.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Охладителна система
Благодаря за мнението ...
Колата има парно , радиатора отпред си загрява нормално ...колата държи нормална температура -срелката си стои на едно място като загрее..
Явно наистина като я настъпят малко повече тогава хвърля ...пробвал съм я на място със 3000 оборота за около 30 секунди ..не хвърля ..може малко да съм я държал..
Още веднъж благодаря на изказалите се..
Ако има и други мнения казвайте ..
Колата има парно , радиатора отпред си загрява нормално ...колата държи нормална температура -срелката си стои на едно място като загрее..
Явно наистина като я настъпят малко повече тогава хвърля ...пробвал съм я на място със 3000 оборота за около 30 секунди ..не хвърля ..може малко да съм я държал..
Още веднъж благодаря на изказалите се..
Ако има и други мнения казвайте ..
Авенсис т25 .2007г. 2.2 150к.с.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Охладителна система
Ако при каране по магистрала хвърля антифриз от маркучето, гарнитура на главата.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 01 Мар 2023 12:20
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Verso 2010 CVT
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Охладителна система
Маркучите как са? Твърди ли са? Има един голям маркуч от двигателя към радиатора, ако след загряване става твърд, като тръба почти сигурно е гарнитура. При мен беше така, но антифриза го хвърляше във втори цилиндър.
Охладителна система
Да маркучете са твърди ..азнифриза го хвърля от маркуча под капчкката дето е изведен на вън от съда ..
Авенсис т25 .2007г. 2.2 150к.с.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Охладителна система
ДПФ има ли тази кола? Вероятно да.
Пробвайте да я стоплите до 85-90 градуса на антифриза, спрете на дискретно място, и я вкарайте през Техстрийм в режим на регенерация на ДПФ на място. От софтуера се подават командите за регенерация, и в момента в който подадете командите трябва да вдигнете и да задържите оборотите в диапазона 2500-2800. Ще излязат брутални пушеци и сажди. Това с оборотите може и да не е на място - в момента в които запуши интензивно потегляте и не падате под 2500 оборота, докато не спре да пуши.
Накрая проверявате дали е изтекъл антифриз. Обикновено и като отворите казанчето вътре си мирише на изгорели газове. Може и да направите тест.
Но по симптоматика от горните ви писания си е гарнитура. Маркучите не трябва да са твърди...
Пробвайте да я стоплите до 85-90 градуса на антифриза, спрете на дискретно място, и я вкарайте през Техстрийм в режим на регенерация на ДПФ на място. От софтуера се подават командите за регенерация, и в момента в който подадете командите трябва да вдигнете и да задържите оборотите в диапазона 2500-2800. Ще излязат брутални пушеци и сажди. Това с оборотите може и да не е на място - в момента в които запуши интензивно потегляте и не падате под 2500 оборота, докато не спре да пуши.
Накрая проверявате дали е изтекъл антифриз. Обикновено и като отворите казанчето вътре си мирише на изгорели газове. Може и да направите тест.
Но по симптоматика от горните ви писания си е гарнитура. Маркучите не трябва да са твърди...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 01 Мар 2023 12:20
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Verso 2010 CVT
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Охладителна система
Ще използвам темата да попитам : защо ако е духнала гарнитура, при колегата антифриза се изхвърля през въпросното маркуче, докато пак при духнала гарнитура, при мен се изхвърляше през 2- ри цилиндър. Дали не е заради това, че мойта е бензинка, а неговата- дизелак.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Охладителна система
Същото е. През някой цилиндър прави връзка с охладителната система. Налягането в цилиндъра е десетки пъти по-високо и така вкарва газове в антифриза. Когато пробойната стане по-широка, когато налягането в цилиндъра е най-ниско, навлиза охладителна течност в цилиндъра и я вади през ауспуха.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], STEFAN_sliven и 7 госта