Привет,
при последната диагностика с техстрийм, показанията на 3та дюза при студен двигател бяха +2,2 / +2,4. При загрял падна до +1,8.
Останалите три са в диапазона -0,5/-0,7.
Няма никаква промяна в начина на движение на колата, няма пушеци.
Въпросът ми е : до колко е належащ ремонт, подлежи ли на рециклиране, или направо смяна?
T25 D4D 2.2 - дюзи?
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
T25 D4D 2.2 - дюзи?
Ако няма чукане при ускорение, между 1400-1800 оборота, не е наложително.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
T25 D4D 2.2 - дюзи?
Никакво чукане не се чува, колата си върви съвсем нормално.
А по принцип ДЕНСО дюзи може ли да се рециклират, или задължително се минава на нови? Чета разнопосочни мнения и се обърках.
Има ли смисъл от добавки някакви? Като цяло винаги сипвам БДЦ, но някаква друга ?
А по принцип ДЕНСО дюзи може ли да се рециклират, или задължително се минава на нови? Чета разнопосочни мнения и се обърках.
Има ли смисъл от добавки някакви? Като цяло винаги сипвам БДЦ, но някаква друга ?
There is no dark side of the moon. As a matter of fact, its all dark!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
T25 D4D 2.2 - дюзи?
На 2,2 150кс евро4 се рециклират. На 2,2 177кс д-кат и на 2,2 150кс евро 5, не се рециклират, защото са пиезо-кристални. Дали рециклирането е по-добро от нови дюзи, всеки си преценява. На мен не ми се занимаваше и си поръчах нови.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
T25 D4D 2.2 - дюзи?
Да, не съм ДСАТ, и не съм Евро5, значи би могло да стане.
До колкото четох, положителното отклонение значи някакво зацапване, аз за това си мислех дали с добавка няма да се пооправят нещата?
Благодаря много.
До колкото четох, положителното отклонение значи някакво зацапване, аз за това си мислех дали с добавка няма да се пооправят нещата?
Благодаря много.
There is no dark side of the moon. As a matter of fact, its all dark!
- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
T25 D4D 2.2 - дюзи?
Разнопосочни мнения и за добавките ще прочетеш. Нищо не пречи да си сложиш, няма да навреди поне. Ако усетиш трудно палене или голяма разлика в работата на двигателя първите няколко минути и след това - сваляй ги за чистене, а ако финансово си подготвен, и на стенд е хубаво да се сложат. На самите дюзи имат номер и се проверява какви са точно. Дюзи с пиезо-кристал страдат от умора на кристала с времето и загуба на работен диапазон. Има магьосници, които го раздвижват пак, но повече оцапват нещата и се водят нерециклируеми по тази причина 




T25 D4D 2.2 - дюзи?
До колкото разбирам, моите не са пиезо-кристални, а магнитни? Но за момента като че ли ще я карам така. Така или иначе съм я пуснал за продажба, ще предупреждавам.
There is no dark side of the moon. As a matter of fact, its all dark!
T25 D4D 2.2 - дюзи?
Перфектни са ти дюзите! Какво казва Йовко, нищо не се пипа, докато не започнат проблеми с палене/вървене.
Моите са с подобни показания. От Мотор-Консулт Варна ми обясниха, че тези показания са ориентировъчни и показва само компенсацията на дадена дюза. А това не означава, че е зле.
Когато започнат симптомите /проблемите/, тогава се предприемат мерки с рециклиране/замяна.
Моите са с подобни показания. От Мотор-Консулт Варна ми обясниха, че тези показания са ориентировъчни и показва само компенсацията на дадена дюза. А това не означава, че е зле.
Когато започнат симптомите /проблемите/, тогава се предприемат мерки с рециклиране/замяна.
Corolla Verso
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта