Страница 1 от 1

obortomer na AE86

Публикувано на: 22 Сеп 2007 23:44
от slona
intersuva me kato zapalja kolata durji okolo 1000 oborota a obortomera mi pokazva 0 kato dam povechko gas murda no ne pokazva tochno

Публикувано на: 23 Сеп 2007 00:56
от agent dust
жилото

свали таблото с уредите и виж дали е наред пинчето. другият край влиза в кутията. извади го и виж дали жилото се върти нормално. има вариант и по някаква причина стрелката да се е завъртяла. като извадиш таблото можеш да я наместиш, тя се вади от осичката

Публикувано на: 23 Сеп 2007 01:56
от Xeku
Краси, май трябва да си лягаш вече! laugh.gif Момчето пита за оборотомер, какви жила, какви кутии...

he

Публикувано на: 23 Сеп 2007 08:41
от slona
ami toi i kilometraja mi ne bachka ama tam sus sigurnost znam che jiloto izobshto lipsva no obortomera mi e po vajen zasega

Re: he

Публикувано на: 23 Сеп 2007 11:11
от Japanese_fever
Proveri pi4eto ei, opa pin4eto deto vliza v skorostnata kutiq! wink.gif
Ama to i spidometura ti ne ba4ka, ami ti si jivo kamikdje be 4ovek! laugh.gif wacko.gif

he

Публикувано на: 23 Сеп 2007 12:23
от slona
ami kolata mi beshe pulna razvalina ne che sega ne e no se opitvam da ia stegna dosega beshe vav nasipno sustoianie i sega po malko se opitvam da dokaram neshto kato normalno nivo a za tova pinche deto e obortomera kude gore dolu se namira che neshto sum go propusnal toi obortomera si raboti ama ne pokazva vjarno

Публикувано на: 23 Сеп 2007 16:32
от agent dust
Xeku написа:Краси, май трябва да си лягаш вече! laugh.gif Момчето пита за оборотомер, какви жила, какви кутии...
wacko.gif понеже на мен километража не ми бачка и така smile.gif

пробвай да наместиш стрелката. може да са вадени уредите и после да не е наместена както трябва.

hy

Публикувано на: 23 Сеп 2007 23:09
от slona
men me interesuva kude se zakacha i otkude rabira kolko sa oborotite toi si raboteshe no sega ne raboti prosto pokazva greshno ne che sa mu murdani strelkite ili e bil razglobjavan prosto ne pokazva vjarno poradi otkache kabel ili neshto takova smo che ne sum zapoznat sus rabotata mu i neznam kude da tursja

Публикувано на: 24 Сеп 2007 11:49
от Troshko
Ти кабелите не можеш да ги объркаш те са две букси ,закачаш жилото на километража ,а оборотомера май имаше един вакум (една трабичка ако не се лъжа) и си О.К

Re: hy

Публикувано на: 24 Сеп 2007 14:40
от NIK_4E
slona написа:men me interesuva kude se zakacha i otkude rabira kolko sa oborotite toi si raboteshe no sega ne raboti prosto pokazva greshno ne che sa mu murdani strelkite ili e bil razglobjavan prosto ne pokazva vjarno poradi otkache kabel ili neshto takova smo che ne sum zapoznat sus rabotata mu i neznam kude da tursja
Незнам каква ти е колата но по принцип оборотомера взима импулс от бобината и от там разбира колко са оборотите

Re: hy

Публикувано на: 28 Сеп 2007 20:11
от b_d
NIK_4E написа:
slona написа:men me interesuva kude se zakacha i otkude rabira kolko sa oborotite toi si raboteshe no sega ne raboti prosto pokazva greshno ne che sa mu murdani strelkite ili e bil razglobjavan prosto ne pokazva vjarno poradi otkache kabel ili neshto takova smo che ne sum zapoznat sus rabotata mu i neznam kude da tursja
Незнам каква ти е колата но по принцип оборотомера взима импулс от бобината и от там разбира колко са оборотите
Най-после нещо близо до истината. По-точно, оборотомера взима сигнал от комутатора (който е над бобината). Жицата е тънка черна с червена ивица. Сигналът се състои от пикове от порядъка на 18 волта. Осреднения волтаж обаче ще е много по-нисък. Премери с мултицет напрежението и промяната му при различни обороти по кабелите поне, за да изолираш проблема - табло, комутатор или кабели.