1100 оборота при празен ход
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 05 Юли 2021 06:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис t27 D4D 150 ph 2AD-FTV
1100 оборота при празен ход
Колеги днес беше -4 градуса и забелязах, че като спра на светофар оборотите си падаха, както си работи нормално колата и после веднага скачаха на 1100 оборота. Колата беше загряла почти до работен режим, но на празен ход си държеше високи обороти. Трябва ли да се притеснявам? Авенсис D4D 150 коня
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
1100 оборота при празен ход
Парно/климатик, фарове, подгреви на седалките (ако има), подгреви на стъклата и огледалата бяха ли спрени?
Алтернатора за да ги захрани тия "гладници" по-горе, му трябват обороти ...
Алтернатора за да ги захрани тия "гладници" по-горе, му трябват обороти ...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 05 Юли 2021 06:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис t27 D4D 150 ph 2AD-FTV
1100 оборота при празен ход
не се сетих да ги спра, за да видя как ще е. Подгрев нямам, но всичко друго бичеше.Благодаря
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
1100 оборота при празен ход
Спираш климатроника и оборотите падат на 800.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
1100 оборота при празен ход
Моят авенсис го прави същото . Като намаля климатроник и се нормализира.
1100 оборота при празен ход
На светофар при пуснат климатик оборотите играят за момент, не е за притеснение.
Toyota Avensis T 25, 1.8 VVTI, 129 к.с. 2004 г. - комби
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 05 Юли 2021 06:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис t27 D4D 150 ph 2AD-FTV
1100 оборота при празен ход
Днес при -5 градуса нарочно спрях всички консуматори освен радиото и на светофарите на празен ход за момент спадат до към 850 и после си заковава пак на 1100 оборота. Преди дни при по-меко време си държеше нормални обороти. Прави го при почти достигнала нормална работна температура. До работата ми не може да загрее до край, защото е близо до нас. ?? Оборотите не играят , а си стоят . Възможно ли е да е датчик . Преди седмица ми беше умрял акумулатора защото е дърт вече, възможно ли е и това да е причина? Алтернатора да се опитва да наваксва ?
- karatista
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12 Май 2018 15:14
- Местоположение: СЕВЕРОЗАПАД
- Автомобил: T25 2.0 d4d 126
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
1100 оборота при празен ход
Така е и при мен. Без парно държи 1000, с парно 1100. Като загрее спада на 800
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 25 Авг 2022 17:58
- Местоположение: България
- Автомобил: Корола
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
1100 оборота при празен ход
Група виждам че коментирате оборотите, а аз като пълен лайк да питам.
Колата е корола хибрид 2.0 и сутрин на студено държи 1300-1400 оборота, но след 30мин пак са толкова когато е на бензин.
Това нормално ли е? никога не съм карал CVT автомат.
Включено парно,подгрев и фарове. Благодаря
Колата е корола хибрид 2.0 и сутрин на студено държи 1300-1400 оборота, но след 30мин пак са толкова когато е на бензин.
Това нормално ли е? никога не съм карал CVT автомат.
Включено парно,подгрев и фарове. Благодаря
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 11 Юни 2019 19:45
- Местоположение: габрово
- Автомобил: тойота авенсис д-кат 08г.
1100 оборота при празен ход
питаш ли ме мене като съм големоия двигател,177 коня ,няма загряване,температурата падне ли на 10 градуса октомври и дига оборотите на 1000,пуснеш ли духалка 1100,казано друго яче всичко ти е ОК!! Оборотите падат когато влезе в режим,за да я вкараш в режим си трябват километри или режеш едно парче картон ,боядисваш го черно да не разваляш репутацията на тойота и го тургаш зад маската пред радиатора .Едно време ако се сешташ всички лади и москвичи имаха едни кожени отпред на маските ,ай зарад туи са били да го е*еш,и гледаш да не го забрайш ако тръгнеш на дълго че ша питаш кой шлайфа главиWHITE написа: ↑21 Дек 2022 08:39 Днес при -5 градуса нарочно спрях всички консуматори освен радиото и на светофарите на празен ход за момент спадат до към 850 и после си заковава пак на 1100 оборота. Преди дни при по-меко време си държеше нормални обороти. Прави го при почти достигнала нормална работна температура. До работата ми не може да загрее до край, защото е близо до нас. ?? Оборотите не играят , а си стоят . Възможно ли е да е датчик . Преди седмица ми беше умрял акумулатора защото е дърт вече, възможно ли е и това да е причина? Алтернатора да се опитва да наваксва ?

- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
1100 оборота при празен ход
Москвича имаше (мисля присадени) жалузи които се отваряха със жило от купето, да не измръзват ръцете на водача. Чак толкова ТНТМ за тези обороти не знам дали си струва.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
1100 оборота при празен ход
Има начини да се редуцират тези обороти чисто механично. Писано е по този въпрос. Просто всеки трябва да си открие мястото, където може да редуцира входящия въздух за празния ход. Вероятно не за всички модели може да стане, но за доста е възможно. Обикновено входът се намира някъде в или около дросела, а след като двигателят загрее, това стеснение вече не играе никаква роля... 

- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
1100 оборота при празен ход
Дросела ми няма никакъв допълнителен отвор, освен "големия кюнец". Има винт който е за калибрация на максимално затвореното положение, в "нулево състояние" има лек отвор между клапата и стената на дросела, която през моторчето компютъра ако реши може да я затапи тотално със обратна посока на тока. Отделно че при стоплен мотор, започва да играе и със VSV клапана за бензиновите пари от резервоара и през вентилациите на резервоара и на самия канистър (възгленовия филтър за почти 700 лева нов), и да добавя въздух при нужда (обикновено idle-up ситуация и вероятно на препрограмирани в ECU интервали).
Когато "отпуших" филтъра откъм дъното му с компресора, карах 2-3 дни със затапени маркучи и после със отворени маркучи - ефекта е деградивен и в двата случая. Мотора работеше една идея по-стабилно с отстранен и запушен VSV клапан, но си се усети леко че стана по-ленив при ускорение. Като цяло бензинките след 09.2004 са с по-малко части, но са усложнили логиката за да компенсират премахнатите части, и ще е голяма играчка да се свалят само първоначалните обороти, без да се отрази на тези в другите работни режими на двигателя. Ако на някой му е дерт да пречи на бензиновия двигател да си вдига оборотите, по-лесният вариант е да се изскубне релето DEFOGGER RELAY (90080-87019), обаче това реле при мен е на супер забито място и се свалят интеграционно реле и горната част на таблото за достъп до него. Поне доколкото аз разбрах от ел.схемата DEF I/UP (#10 във второто малко табло, до педала на спирачката в купето) отиваше в него, а климатичния компютър и предполагам подгревите на стъклата през него вдига оборотите. Дизелите обаче го нямат тоя предпазител по спомен. Отделно не съм сигурен подгреите дали ще работят като липсва релето (вероятно не).
Не съм сигурен в момента как изглеждаше дроселовата клапа на печките, но мисля че беше с подобна конструкция. Не съм и съвсем наясно дали компютъра играе с дросела на дизела за да променя сместа и да играе с оборотите или директно играе със клапана на ГНП и дюзите. Но и там ще е трудно да се излъже компютъра да намали оборотите само на празния ход, без да се омажат в другите режими.
Не знам доколко си струва кушията, и защо още я дъвчем тая тема, при условие че всичко си работи нормално, вероятно както е проектирано от производителя.
Картинки на бензиновия дросел след 09.2004г.:
► Виж съдържание
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
1100 оборота при празен ход
Явно при новите конструкции почти всичко е сведено до електронно управление и няма шанс да се намали прохода на някое каналче. Възможно ли е да има някой отвор след клапата, който да има подобна функция? От друга страна, все отнякъде трябва да влиза допълнително въздух за idle-up, ама да е добре маскирано, а не като при старите мотори...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта