Страница 1 от 1

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 29 Юли 2022 09:49
от dongepi
Здравейте,

Автомобила е Toyota Rav4 2.0 D4D 116
Преди 3 месеца се появи проблем с паленето при загрял двигател. В началото нямаше никакъв проблем с паленето на студено, но вече се затруднява да пали и на студено (вероятно, защото вече скапах акумулатора от въртене).
Когато двигателят е загрял (поне 20-30 мин каране) върти, но не пали. Ако се подаде допълнително ток от друг автомобил също не пали, а чрез дърпане или бутане пали от раз. Проблемът се проявява всеки път, когато колата е загряла.
Премина през 3 сервиза и две диагностики, като не откриха нищо нередно. Стартера е рециклиран през 2021 лятото, а преди месец му правих профилактика, за да го изключим като източник на проблема. Акумулатора също беше проверен, когато проблема се появи и всичко с него е ОК, като опитахме и с чисто нов акумулатор нямаше разлика.
Меко казано ми писна да ме мотаят и искам да си реша проблема...
Моля, насочете ме към компетентен сервиз.

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 29 Юли 2022 18:24
от veso_hds
Вижте добре дюзите.

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 29 Юли 2022 22:45
от ufer
Я си направи един нов плюсов кабел, прегледай и минусовия или пусни още един... Човек никога не знае и се тръгва от най-простите и евтини решения... :thumbsup:

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 31 Юли 2022 09:47
от Georgistanchevski
Смени си датчик колянов вал и си готов

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 31 Юли 2022 22:02
от VladimirK
Стартер. Нов трябва. Рециклиране не върши работа. Същият двигател преди 4 години, същия проблем така оправих. Иначе VSN auto.

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 01 Авг 2022 13:46
от slowtraveler
VladimirK написа: 31 Юли 2022 22:02 Стартер. Нов трябва. Рециклиране не върши работа.
Правилното рециклиране го прави нов... Реално рециклирането представлява подмяна на дефектиралите и износените детайли..

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 01 Авг 2022 15:29
от ufer
Тъй де, те и кабелите се рециклират... :D

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 01 Авг 2022 15:45
от slowtraveler
Ами ако има окъсила намотка - е по изгодно да се 'рециклира' за вторични суровини, но при желание - може да си го рециклираш и конкретния корпус... От това има икономическа ефективност за по-големите двигатели - да....
Правили сме такова рециклиране - със смъкване на лак, миене на намотки, сушене в пещ, ново лакиране и т.н.... Но там двигателите бяха друг калибър - над половин мегават :)

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 02 Авг 2022 11:34
от dongepi
Здравйте,

Моля да ме извините, но искам да напомня, че търся компетентен сервиз където проблемът да бъде решен, защото да сменям датчици, кабели и дюзи без проблемът да бъде правилно диагностициран си е гадаене, а не мога да си позволя времето и парите за подобни догадки.
Стартера е веднъж рециклиран и сега отново е свалян и прегледан основно. Кабелите на акумулатора за замерени и напрежението и силата на тока при запалване е в норми. Автомобила работи нормално след запалване без да променя обороти, не се наблюдава треперене подскачане, ускорява нормално и не придърпва, като няма други индикации за проблем. При диагностиката техника каза че всички показатели са в норма и няма никаква индикация, защо се проявява проблема. Дори при впръскване на "Стартер" спрей отново не пали.

ПП Погледнах VSN auto, но искам още мнения.

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 02 Авг 2022 13:24
от ufer
Това е дилема! Има много компетентни сервизи с некомпетентни майстори, както некомпетентни сервизи с компетентни майстори. Търси верния човек... С риск да се повторя, защо не си пуснеш два допълнителни кабела (плюс и минус) и да пробваш дали няма да запали по-лесно. Това поне е лесна проба без сериозни финасови разходи... Не всичко може да се диагностицира със софтуеър, пък и не всички замервания винаги отговарят на действителността... Пустите му кабели оксидират след време и хем дават ток, хем не е достатъчен... :thumbsup:

Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116

Публикувано на: 02 Авг 2022 13:35
от memorex
TSB_starterproblem_EG6005-TOY.pdf