Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Юли 2022 09:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Rav4 2.0 D4D 116
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Здравейте,
Автомобила е Toyota Rav4 2.0 D4D 116
Преди 3 месеца се появи проблем с паленето при загрял двигател. В началото нямаше никакъв проблем с паленето на студено, но вече се затруднява да пали и на студено (вероятно, защото вече скапах акумулатора от въртене).
Когато двигателят е загрял (поне 20-30 мин каране) върти, но не пали. Ако се подаде допълнително ток от друг автомобил също не пали, а чрез дърпане или бутане пали от раз. Проблемът се проявява всеки път, когато колата е загряла.
Премина през 3 сервиза и две диагностики, като не откриха нищо нередно. Стартера е рециклиран през 2021 лятото, а преди месец му правих профилактика, за да го изключим като източник на проблема. Акумулатора също беше проверен, когато проблема се появи и всичко с него е ОК, като опитахме и с чисто нов акумулатор нямаше разлика.
Меко казано ми писна да ме мотаят и искам да си реша проблема...
Моля, насочете ме към компетентен сервиз.
Автомобила е Toyota Rav4 2.0 D4D 116
Преди 3 месеца се появи проблем с паленето при загрял двигател. В началото нямаше никакъв проблем с паленето на студено, но вече се затруднява да пали и на студено (вероятно, защото вече скапах акумулатора от въртене).
Когато двигателят е загрял (поне 20-30 мин каране) върти, но не пали. Ако се подаде допълнително ток от друг автомобил също не пали, а чрез дърпане или бутане пали от раз. Проблемът се проявява всеки път, когато колата е загряла.
Премина през 3 сервиза и две диагностики, като не откриха нищо нередно. Стартера е рециклиран през 2021 лятото, а преди месец му правих профилактика, за да го изключим като източник на проблема. Акумулатора също беше проверен, когато проблема се появи и всичко с него е ОК, като опитахме и с чисто нов акумулатор нямаше разлика.
Меко казано ми писна да ме мотаят и искам да си реша проблема...
Моля, насочете ме към компетентен сервиз.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Я си направи един нов плюсов кабел, прегледай и минусовия или пусни още един... Човек никога не знае и се тръгва от най-простите и евтини решения... 

-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31 Юли 2022 08:53
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Авенсис
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 27 Фев 2018 15:41
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 5 пъти
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Стартер. Нов трябва. Рециклиране не върши работа. Същият двигател преди 4 години, същия проблем така оправих. Иначе VSN auto.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Правилното рециклиране го прави нов... Реално рециклирането представлява подмяна на дефектиралите и износените детайли..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Ами ако има окъсила намотка - е по изгодно да се 'рециклира' за вторични суровини, но при желание - може да си го рециклираш и конкретния корпус... От това има икономическа ефективност за по-големите двигатели - да....
Правили сме такова рециклиране - със смъкване на лак, миене на намотки, сушене в пещ, ново лакиране и т.н.... Но там двигателите бяха друг калибър - над половин мегават
Правили сме такова рециклиране - със смъкване на лак, миене на намотки, сушене в пещ, ново лакиране и т.н.... Но там двигателите бяха друг калибър - над половин мегават

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Юли 2022 09:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Rav4 2.0 D4D 116
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Здравйте,
Моля да ме извините, но искам да напомня, че търся компетентен сервиз където проблемът да бъде решен, защото да сменям датчици, кабели и дюзи без проблемът да бъде правилно диагностициран си е гадаене, а не мога да си позволя времето и парите за подобни догадки.
Стартера е веднъж рециклиран и сега отново е свалян и прегледан основно. Кабелите на акумулатора за замерени и напрежението и силата на тока при запалване е в норми. Автомобила работи нормално след запалване без да променя обороти, не се наблюдава треперене подскачане, ускорява нормално и не придърпва, като няма други индикации за проблем. При диагностиката техника каза че всички показатели са в норма и няма никаква индикация, защо се проявява проблема. Дори при впръскване на "Стартер" спрей отново не пали.
ПП Погледнах VSN auto, но искам още мнения.
Моля да ме извините, но искам да напомня, че търся компетентен сервиз където проблемът да бъде решен, защото да сменям датчици, кабели и дюзи без проблемът да бъде правилно диагностициран си е гадаене, а не мога да си позволя времето и парите за подобни догадки.
Стартера е веднъж рециклиран и сега отново е свалян и прегледан основно. Кабелите на акумулатора за замерени и напрежението и силата на тока при запалване е в норми. Автомобила работи нормално след запалване без да променя обороти, не се наблюдава треперене подскачане, ускорява нормално и не придърпва, като няма други индикации за проблем. При диагностиката техника каза че всички показатели са в норма и няма никаква индикация, защо се проявява проблема. Дори при впръскване на "Стартер" спрей отново не пали.
ПП Погледнах VSN auto, но искам още мнения.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
Това е дилема! Има много компетентни сервизи с некомпетентни майстори, както некомпетентни сервизи с компетентни майстори. Търси верния човек... С риск да се повторя, защо не си пуснеш два допълнителни кабела (плюс и минус) и да пробваш дали няма да запали по-лесно. Това поне е лесна проба без сериозни финасови разходи... Не всичко може да се диагностицира със софтуеър, пък и не всички замервания винаги отговарят на действителността... Пустите му кабели оксидират след време и хем дават ток, хем не е достатъчен... 

- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Не пали при загрял двигател Rav4 2.0 D4D 116
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Двигателист и 11 госта