Страница 1 от 1

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 12:39
от Димитър
При смяна на горивен филтър установих че тялото на което се навива филтъра не е оригиналното на мойта кола.Имам два маркуча вход и обратна нафта,а от тялото излиза и трети маркуч който са го запушвали с болт.Искам да питам дали е възможно по трудно палене от този запушен болт ако взима въздух от него?Така съм карал вече 2 години.Благодаря на отзовалите се

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 13:48
от Hursa
Филтъра би трябвало да е под налягането на помпата "ниско налягане" (така, че може да тече евентуално покрай този болт - според мен - но не и да всмуква въздух). (Укрепен ли е този маркуч с болта.) Но ако, като цяло, този филтър и корпуса му създават по-голямо хидравлично съпротивление - може и да е причина (поне според мен).

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 14:02
от Димитър
Маркуча на входа на нафтата е добре,но на обратната нафта излизат 2 тръби едната ми е хваната обратната нафта а другата е запушена с болт.Некапи немирише на нафта.Няма теч от никъде.Поръчах си днес втора ръка оригинално тяло с вход и изход на гориво само.Без допълнителни приставки каквито са правили в автосалона :whistle:

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 14:05
от Димитър
D631AD2E-5FD8-474D-8E60-92A4C91B9D50.jpeg
D631AD2E-5FD8-474D-8E60-92A4C91B9D50.jpeg (84 KiB) Преглеждано 5055 пъти
на тръбата за обратна нафта има и трета запоена мисля че е и сложен маркуч с болт

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 14:56
от TATI
Като гледам снимката, нищо неоригинално не виждам.
Ти как разбра, че не е?
И къде е този болт, за който говориш?
Ако беше казал и колата каква е...

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 15:09
от Димитър
Това е оригиналното което ще взимам мойто е на колата ще го снимам и ще го сложа тук като ги смена.Колата е Корола Версо д4д 116 коня

Горивна система

Публикувано на: 20 Фев 2021 16:30
от memorex
Димитър написа: 20 Фев 2021 12:39 При смяна на горивен филтър установих че тялото на което се навива филтъра не е оригиналното на мойта кола.Имам два маркуча вход и обратна нафта,а от тялото излиза и трети маркуч който са го запушвали с болт.Искам да питам дали е възможно по трудно палене от този запушен болт ако взима въздух от него?Така съм карал вече 2 години.Благодаря на отзовалите се
Колега като любител се замислих в/у това което описвате и според мен ако не е уплътнена излишната тръба както трябва ,наистина може да взема системата въздух от там и от това да има трудност при паленето.Доколкото сэм информиран този автомобил и конкретния двигател няма подкачваща помпа в резервоара.Тази функция се изпэлнява от горивната помпа която се движи от двигателя.Тя има две части ниско и високо налягане .Тялото което вие имате монтирано е от друг по-нов тип където ги има допълнителните тръби за обратното гориво от горивна помпа и дюзи към резервоар.Точно те при вас са запушени с болт или както е там.Стига да е добре уплътнено не би трябвало да е проблем ,но явно не е или има друга отделна причина

Горивна система

Публикувано на: 27 Фев 2021 08:23
от Димитър
Малко помощ за това което съм снимал и оградил в червено

Горивна система

Публикувано на: 27 Фев 2021 11:37
от memorex
Подгревател за филтърното тялоТова така да се каже е (+) ако го има и функционира.

Горивна система

Публикувано на: 27 Фев 2021 12:25
от Димитър
Мерси колега

Горивна система

Публикувано на: 29 Май 2021 10:13
от Vladipo
За да не отварям тема реших да се включа тук. Управлявам Корола Е12 с двигател 1ND-TV 1.4 D-4D 2006 г. и имам нужда от помощ. Търсих из нета сервизно ръководство за този тип двигатели и не найдох! Проблема ми се появи от скоро. Когато двигателят е студен се стартира безпогрешно (от четвърт :)), но след продължително каране върти като чекрък ала не ще! При първият случай напомпих принудително помпата на горивния филтър и запали, но при втория случай и това не помогна. Колега ми каза - филтърът ти е задръстен. Свалих маркуча от филтъра и при помпене хвърля нафта изобилно. Освен това филтърът има датчик за замърсеност (работещ) и не отчита нищо! Филтърното тяло е като на колегата Димитър,

Горивна система

Публикувано на: 30 Май 2021 13:14
от Двигателист
Vladipo написа: 29 Май 2021 10:13 За да не отварям тема реших да се включа тук. Управлявам Корола Е12 с двигател 1ND-TV 1.4 D-4D 2006 г. и имам нужда от помощ. Търсих из нета сервизно ръководство за този тип двигатели и не найдох! Проблема ми се появи от скоро. Когато двигателят е студен се стартира безпогрешно (от четвърт :)), но след продължително каране върти като чекрък ала не ще! При първият случай напомпих принудително помпата на горивния филтър и запали, но при втория случай и това не помогна. Колега ми каза - филтърът ти е задръстен. Свалих маркуча от филтъра и при помпене хвърля нафта изобилно. Освен това филтърът има датчик за замърсеност (работещ) и не отчита нищо! Филтърното тяло е като на колегата Димитър,
Тoва е най-изчерпателното, което мога да предложа. Понеже файла е голям го качих в DOX. Линкът ще е валиден 14 дни. Ако има вариант някой от администраторите да го помести във форума (в раздела за ръководства).

1ND-TV manual

Горивна система

Публикувано на: 25 Юли 2021 09:55
от Vladipo
Благодаря много, колега! :cheers: Ще опитам да се справя.