Горивна система

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 12:39

При смяна на горивен филтър установих че тялото на което се навива филтъра не е оригиналното на мойта кола.Имам два маркуча вход и обратна нафта,а от тялото излиза и трети маркуч който са го запушвали с болт.Искам да питам дали е възможно по трудно палене от този запушен болт ако взима въздух от него?Така съм карал вече 2 години.Благодаря на отзовалите се

Hursa
Мнения: 5666
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 26 пъти
Получена  благодарност: 169 пъти

Горивна система

Мнение от Hursa » 20 Фев 2021 13:48

Филтъра би трябвало да е под налягането на помпата "ниско налягане" (така, че може да тече евентуално покрай този болт - според мен - но не и да всмуква въздух). (Укрепен ли е този маркуч с болта.) Но ако, като цяло, този филтър и корпуса му създават по-голямо хидравлично съпротивление - може и да е причина (поне според мен).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 14:02

Маркуча на входа на нафтата е добре,но на обратната нафта излизат 2 тръби едната ми е хваната обратната нафта а другата е запушена с болт.Некапи немирише на нафта.Няма теч от никъде.Поръчах си днес втора ръка оригинално тяло с вход и изход на гориво само.Без допълнителни приставки каквито са правили в автосалона :whistle:

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 14:05

D631AD2E-5FD8-474D-8E60-92A4C91B9D50.jpeg
D631AD2E-5FD8-474D-8E60-92A4C91B9D50.jpeg (84 KiB) Преглеждано 5807 пъти
на тръбата за обратна нафта има и трета запоена мисля че е и сложен маркуч с болт

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Горивна система

Мнение от TATI » 20 Фев 2021 14:56

Като гледам снимката, нищо неоригинално не виждам.
Ти как разбра, че не е?
И къде е този болт, за който говориш?
Ако беше казал и колата каква е...
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 20 Фев 2021 15:09

Това е оригиналното което ще взимам мойто е на колата ще го снимам и ще го сложа тук като ги смена.Колата е Корола Версо д4д 116 коня

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Горивна система

Мнение от memorex » 20 Фев 2021 16:30

Димитър написа: 20 Фев 2021 12:39 При смяна на горивен филтър установих че тялото на което се навива филтъра не е оригиналното на мойта кола.Имам два маркуча вход и обратна нафта,а от тялото излиза и трети маркуч който са го запушвали с болт.Искам да питам дали е възможно по трудно палене от този запушен болт ако взима въздух от него?Така съм карал вече 2 години.Благодаря на отзовалите се
Колега като любител се замислих в/у това което описвате и според мен ако не е уплътнена излишната тръба както трябва ,наистина може да взема системата въздух от там и от това да има трудност при паленето.Доколкото сэм информиран този автомобил и конкретния двигател няма подкачваща помпа в резервоара.Тази функция се изпэлнява от горивната помпа която се движи от двигателя.Тя има две части ниско и високо налягане .Тялото което вие имате монтирано е от друг по-нов тип където ги има допълнителните тръби за обратното гориво от горивна помпа и дюзи към резервоар.Точно те при вас са запушени с болт или както е там.Стига да е добре уплътнено не би трябвало да е проблем ,но явно не е или има друга отделна причина
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 27 Фев 2021 08:23

Малко помощ за това което съм снимал и оградил в червено
Прикачени файлове
Това за какво служи и как мога да го проверя дали работи?
Това за какво служи и как мога да го проверя дали работи?
39A78252-F21C-40F9-B9BB-E026F4CE64B3.jpeg (106.58 KiB) Преглеждано 5634 пъти

Аватар
memorex
Мнения: 1063
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 90 пъти
Получена  благодарност: 67 пъти

Горивна система

Мнение от memorex » 27 Фев 2021 11:37

Подгревател за филтърното тялоТова така да се каже е (+) ако го има и функционира.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming

Аватар
Димитър
Мнения: 45
Регистриран на: 11 Ное 2018 07:01
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Тойота Корола Версо

Горивна система

Мнение от Димитър » 27 Фев 2021 12:25

Мерси колега

Vladipo
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Май 2021 09:19
Местоположение: Варна
Автомобил: toyota corolla

Горивна система

Мнение от Vladipo » 29 Май 2021 10:13

За да не отварям тема реших да се включа тук. Управлявам Корола Е12 с двигател 1ND-TV 1.4 D-4D 2006 г. и имам нужда от помощ. Търсих из нета сервизно ръководство за този тип двигатели и не найдох! Проблема ми се появи от скоро. Когато двигателят е студен се стартира безпогрешно (от четвърт :)), но след продължително каране върти като чекрък ала не ще! При първият случай напомпих принудително помпата на горивния филтър и запали, но при втория случай и това не помогна. Колега ми каза - филтърът ти е задръстен. Свалих маркуча от филтъра и при помпене хвърля нафта изобилно. Освен това филтърът има датчик за замърсеност (работещ) и не отчита нищо! Филтърното тяло е като на колегата Димитър,

Двигателист
Мнения: 555
Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
Местоположение: София
Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
Благодарил/а: 23 пъти
Получена  благодарност: 62 пъти

Горивна система

Мнение от Двигателист » 30 Май 2021 13:14

Vladipo написа: 29 Май 2021 10:13 За да не отварям тема реших да се включа тук. Управлявам Корола Е12 с двигател 1ND-TV 1.4 D-4D 2006 г. и имам нужда от помощ. Търсих из нета сервизно ръководство за този тип двигатели и не найдох! Проблема ми се появи от скоро. Когато двигателят е студен се стартира безпогрешно (от четвърт :)), но след продължително каране върти като чекрък ала не ще! При първият случай напомпих принудително помпата на горивния филтър и запали, но при втория случай и това не помогна. Колега ми каза - филтърът ти е задръстен. Свалих маркуча от филтъра и при помпене хвърля нафта изобилно. Освен това филтърът има датчик за замърсеност (работещ) и не отчита нищо! Филтърното тяло е като на колегата Димитър,
Тoва е най-изчерпателното, което мога да предложа. Понеже файла е голям го качих в DOX. Линкът ще е валиден 14 дни. Ако има вариант някой от администраторите да го помести във форума (в раздела за ръководства).

1ND-TV manual

Vladipo
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Май 2021 09:19
Местоположение: Варна
Автомобил: toyota corolla

Горивна система

Мнение от Vladipo » 25 Юли 2021 09:55

Благодаря много, колега! :cheers: Ще опитам да се справя.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта