AE86: Kapacite na makfersonite

El Camino

AE86: Kapacite na makfersonite

Мнение от El Camino » 27 Авг 2007 11:13

Aide seshtaite se kakwo imam w predwid:).

Ta na bqlata mi bqlata mi AE86ca bqha obyrnati nazad - t.e. dopirat zadnata chast na otwora na botusha gore. Na cherwenata sa obyrnati napred, a s na Jamie camberplatite sa w nqkakwo sredno polojenie mai. Wyw wseki sluchai samo s promqna na towa polojenie se poluchawat unikalni razliki w silata s koqto se zawiwa, kakto i obratnata wryzka.
Ta wyprosche - kak sa go mislili edno wreme w zawoda toq kapak da e? I kak se wodi na bulgarski?:)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 27 Авг 2007 11:37

Може би не разбрах напълно ама за "топ плейтс" ли говориш (плочките с гумения тампон които свързват предните амортисьори с купето)?
Ако са те - може би се променя "кастър" ъгъла, надлъжния наклон - оттам и ефектите при ниска скорост и маневри.

El Camino

Мнение от El Camino » 27 Авг 2007 13:45

Mi towa deto e na mqstoto na camber plates sigurno se kazwa top plates. Na nemski mu wikat Dom. Chugunena plochka s lagerche e.

A to qwno se promenq Castera, no razlikata e ogromna... ta za twa i mi e super mnogo interesno koi e zawodskiq ugul.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 27 Авг 2007 14:00


Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта