Дюзи Rav4 D-CAT 2AD-FHV

creet
Мнения: 1
Регистриран на: 30 Авг 2019 15:43
Местоположение: Sofia
Автомобил: Rav4 D-CAT 2007 177bhp

Дюзи Rav4 D-CAT 2AD-FHV

Мнение от creet » 08 Окт 2020 11:08

Здравейте!

Имам нужда от малко помощ.
Преди година купих Rav4 2007 D-CAT 177bph. От началото на тази година рециклирах турбо, слагахме нов DPF и чистихме два пъти EGR-a (в рамките на два месеца, защото два пъти закъсвах на магистралата заради него).
При смяната на DPF-a им казах да извадят и почистят петата дюза, за да няма нагари и да не изпушва съответно. Човека не ме е разбрал и единствено са погледнали останалите 4 инжектора и са видели, че единия е с отклонение +1.4, като два бяха с отрицателни стойности, съответно за да го компенсират, а четвъртия стоеше на 0.0. Увериха ме, че положението не е страшно и че най-вероятно с добавка ще се оправи. ~1500км по-късно и 3 различни добавки (нормалната и концентрираната на Bardahl и Pro Tec) отклонението вече е +1.8, като останалите стойности също си мърдат съответно. (Трябва да подчертая, че това са данни от Techstream. Двама механици ми казаха, че не е добра идея да се свалят инжекторите от този двигател за тест на стенд, понеже шанса да не стават за нищо след това клони към 70%)

Уикенда бях извън София и на връщане при постоянна скорост или при ускорение от място бях като комин бълващ бял пушек, което съм почти сигурен, че е в следствие на дюзите.
Идната сряда ще ходя в друг сервиз, различен от досегашния ми, занимаващ се предимно с Тойота и Лексус и ще получа по-точна прогноза, но все пак искам да попитам от рано за да си премисля финансите - проблем ли е, ако отклонението все още е малко и в нормата, да заменя само проблемния трети инжектор и да си спестя 3к за останалите?
Доколкото съм чел, често на хората направили подобна манипулация, в близкото бъдеще им се налага да сменят всички четири дюзи. Това единични случаи ли са?

Благодаря ви:))

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта