Привет,
Видно от заглавието, върти ми се в главата да сваля и почистя дроселовата клапа.
Намирам противоречиви мнения по този въпрос.
Някои се оплакват, че след интервенцията трябва да се закача на компютър да се настройва, други споделят, че не трябва.
Колата няма проблеми, но има нещо, което ме дразни, а именно:
При потегляне има нещо като заглъхване - поносимо е.
Отделно от това, на 2к обороти работи малко нестабилно, което ме дразни повече, тъй като на тези обороти съм на 80км/ч и като е на темпомат е леко неприятно, защото усещам придърпване (доста често срещана скорост за шофиране)
По-осезаемо се усеща като зареждам 95 и по-малко със 100 октана, но го има.
На празен ход е стабилна, та даже понякога се чудя дали не е загаснала, тъй като няма никаква вибрация и не може да се разбере и чуе мотора.
Като начало мисля да отворя и да видя състоянието, но искам да чуя и мнения ако някой е правил тази процедура.
Разхода е съвсем в норми (около 7 градско и 6 и нещо извън), вървежа също, т.е. нямам симптоми с неравномерен празен ход или увеличен разход.
Промяна от както я взех преди 12к км няма - все си е едно и също.
Мотора е 2ZRFAE (1800CC 16-VALVE DOHC EFI), ако е от значение.
Или пък просто я карам на много ниски обороти - навик от дизелите ми.
Мерси ви!
Avensis T27 FLIII почистване на дроселова клапа
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 164 пъти
- Обратна връзка:
Avensis T27 FLIII почистване на дроселова клапа
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 1 гост