Страница 1 от 1
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 02 Юли 2020 22:51
от rkulov
Здравейте колеги,
забележих наскоро, че имам проблем и вече е по задълбочен.
Днес един друг колега ме засече по улица с наклон и при потегляне по нагорника от място, натискам педала до долу на 1ва скорост и едвам тръгна. Ускори много много бавно до 1500-1600 оборота и после като се задейства турбото се изреза до 3000-4000 оборота. Това го прави на всяка предавка. между 1000 и 1700 оборота я няма никаква. Педала до долу а тя си набира бавно и равномерно докато дойде до оборити за турбо усилването. Колата си пали лесно. Казаха ми, че пуши малко при това бавно ускорение и натиснат педал до долу. По принцип не пушеше или съвсем малко при изрязване до 4000 оборота.
Обслужена е преди 6 месеца. Минал съм 7000км с нея. Забелязах, че ми харчи масло и съм долял досега 1.5 литра. Бяха ми сложили някакво NorthSea 10/40 и ще го сменям скоро.
Та от какво може да е проблема с оборотите?
Поздрави,
Росен
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 03 Юли 2020 11:00
от Kiki
Колега, ако не си чувал за "турбо дупка", прочети по нета и в търсачката на форума и ще ти стане ясно, че това е нормална ситуация.
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 03 Юли 2020 18:20
от rkulov
Колега дупката е вече до 2100 оборота изобщо не дърпа. Казаха ми че може да е от запушен катализатор или егр
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 04 Юли 2020 00:15
от mapamop
Или затлачен горивен филтър?
Освен горните причини.
Опитайте със смяната на горивния филтър. Дори и да не е той няма да се натоварите с кой знае какви разходи и няма да навреди на нищо. Така или иначе казвате че наближава време за масла и филтри - просто този път ще карате по-дълго с новият до следващата смяна.
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 06 Юли 2020 13:46
от rkulov
Здравейте отново.
Оправих този проблем като свалих ЕГР-а. Оказа се, че и той и колекторните траби бяха запушени доста. Та с една отвертка доста време стъргах докато паднат тия простотии от там. Изчистих ги хубаво и вече е ОК. Сега ми казват, че пушело доста, но само при потегляне. Черен дим изпушвал доста и после спирал. Според кибиците бил доста повече от нормалния уж за дизел. Дали не се получава богата смес при потегляне. Имам навика и да натискам повече педала при потегляне, но сигурно я дава и не изгаря горивото. Дали да не си почистя сензора на дебитомера?
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 06 Юли 2020 14:25
от Митхат
Погледни си стойностите на дюзите.
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 13 Юли 2020 19:48
от rkulov
Изтърбуших и катализаторите. Два на брой. Пуши доста и до 2200 не върви. Изпушва черен тежък дим и тръгва. Днес на наклон голям на първа не искаше да го качи. Чак след 2000 оборота върви. Няма грешки и не свети чек енджин лампата. Утре на диагностика да се видят дюзи, дебитомер и налягане ма турбото.
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 14 Юли 2020 13:28
от rkulov
И така. закачихме я на диагностика и се оказа, че е ЕГР клапана. Не затваря напълно и прави проблем.
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 16 Юли 2020 10:05
от rkulov
Затапихме го и тръгна перфектно
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 14 Сеп 2020 13:57
от geniya
rkulov написа: ↑16 Юли 2020 10:05
Затапихме го и тръгна перфектно
Колега след затапване разхода вдигна ли се?За вървежа е ясно че ще има голямо подобрение.Някакви други аномалии появиха ли се?
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 16 Сеп 2020 12:22
от donibrasco
Карам от 2,5 години със затапен ЕГР, налице е понижение на разхода с около половин литър средно.
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Публикувано на: 17 Сеп 2020 08:58
от valentin_1510
rkulov написа: ↑16 Юли 2020 10:05
Затапихме го и тръгна перфектно
След затапването на EGR има ли го оща черния пушек.