Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
- Местоположение: Sandanski
- Автомобил: Verso 2.2 D4D
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Здравейте колеги,
забележих наскоро, че имам проблем и вече е по задълбочен.
Днес един друг колега ме засече по улица с наклон и при потегляне по нагорника от място, натискам педала до долу на 1ва скорост и едвам тръгна. Ускори много много бавно до 1500-1600 оборота и после като се задейства турбото се изреза до 3000-4000 оборота. Това го прави на всяка предавка. между 1000 и 1700 оборота я няма никаква. Педала до долу а тя си набира бавно и равномерно докато дойде до оборити за турбо усилването. Колата си пали лесно. Казаха ми, че пуши малко при това бавно ускорение и натиснат педал до долу. По принцип не пушеше или съвсем малко при изрязване до 4000 оборота.
Обслужена е преди 6 месеца. Минал съм 7000км с нея. Забелязах, че ми харчи масло и съм долял досега 1.5 литра. Бяха ми сложили някакво NorthSea 10/40 и ще го сменям скоро.
Та от какво може да е проблема с оборотите?
Поздрави,
Росен
забележих наскоро, че имам проблем и вече е по задълбочен.
Днес един друг колега ме засече по улица с наклон и при потегляне по нагорника от място, натискам педала до долу на 1ва скорост и едвам тръгна. Ускори много много бавно до 1500-1600 оборота и после като се задейства турбото се изреза до 3000-4000 оборота. Това го прави на всяка предавка. между 1000 и 1700 оборота я няма никаква. Педала до долу а тя си набира бавно и равномерно докато дойде до оборити за турбо усилването. Колата си пали лесно. Казаха ми, че пуши малко при това бавно ускорение и натиснат педал до долу. По принцип не пушеше или съвсем малко при изрязване до 4000 оборота.
Обслужена е преди 6 месеца. Минал съм 7000км с нея. Забелязах, че ми харчи масло и съм долял досега 1.5 литра. Бяха ми сложили някакво NorthSea 10/40 и ще го сменям скоро.
Та от какво може да е проблема с оборотите?
Поздрави,
Росен
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Колега, ако не си чувал за "турбо дупка", прочети по нета и в търсачката на форума и ще ти стане ясно, че това е нормална ситуация.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
- Местоположение: Sandanski
- Автомобил: Verso 2.2 D4D
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Колега дупката е вече до 2100 оборота изобщо не дърпа. Казаха ми че може да е от запушен катализатор или егр
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Или затлачен горивен филтър?
Освен горните причини.
Опитайте със смяната на горивния филтър. Дори и да не е той няма да се натоварите с кой знае какви разходи и няма да навреди на нищо. Така или иначе казвате че наближава време за масла и филтри - просто този път ще карате по-дълго с новият до следващата смяна.
Освен горните причини.
Опитайте със смяната на горивния филтър. Дори и да не е той няма да се натоварите с кой знае какви разходи и няма да навреди на нищо. Така или иначе казвате че наближава време за масла и филтри - просто този път ще карате по-дълго с новият до следващата смяна.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
- Местоположение: Sandanski
- Автомобил: Verso 2.2 D4D
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Здравейте отново.
Оправих този проблем като свалих ЕГР-а. Оказа се, че и той и колекторните траби бяха запушени доста. Та с една отвертка доста време стъргах докато паднат тия простотии от там. Изчистих ги хубаво и вече е ОК. Сега ми казват, че пушело доста, но само при потегляне. Черен дим изпушвал доста и после спирал. Според кибиците бил доста повече от нормалния уж за дизел. Дали не се получава богата смес при потегляне. Имам навика и да натискам повече педала при потегляне, но сигурно я дава и не изгаря горивото. Дали да не си почистя сензора на дебитомера?
Оправих този проблем като свалих ЕГР-а. Оказа се, че и той и колекторните траби бяха запушени доста. Та с една отвертка доста време стъргах докато паднат тия простотии от там. Изчистих ги хубаво и вече е ОК. Сега ми казват, че пушело доста, но само при потегляне. Черен дим изпушвал доста и после спирал. Според кибиците бил доста повече от нормалния уж за дизел. Дали не се получава богата смес при потегляне. Имам навика и да натискам повече педала при потегляне, но сигурно я дава и не изгаря горивото. Дали да не си почистя сензора на дебитомера?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
- Местоположение: Sandanski
- Автомобил: Verso 2.2 D4D
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Изтърбуших и катализаторите. Два на брой. Пуши доста и до 2200 не върви. Изпушва черен тежък дим и тръгва. Днес на наклон голям на първа не искаше да го качи. Чак след 2000 оборота върви. Няма грешки и не свети чек енджин лампата. Утре на диагностика да се видят дюзи, дебитомер и налягане ма турбото.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Юли 2020 22:37
- Местоположение: Sandanski
- Автомобил: Verso 2.2 D4D
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
И така. закачихме я на диагностика и се оказа, че е ЕГР клапана. Не затваря напълно и прави проблем.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Колега след затапване разхода вдигна ли се?За вървежа е ясно че ще има голямо подобрение.Някакви други аномалии появиха ли се?
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24 Юли 2016 12:51
- Местоположение: пазарджик
- Получена благодарност: 1 път
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
Карам от 2,5 години със затапен ЕГР, налице е понижение на разхода с около половин литър средно.
Т25 Комби 2ADFTV non dpf
- valentin_1510
- Мнения: 64
- Регистриран на: 12 Окт 2019 16:25
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Получена благодарност: 2 пъти
Корола Версо 2.2 Д4Д пробем при ускорениедо 2000обр.
След затапването на EGR има ли го оща черния пушек.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта