Температурата на двигателя според таблото е в чевената зона
Температурата на двигателя според таблото е в чевената зона
Мой приятел ми докара Карина Е 1995г. преди два дена.
Като се запали двигателя стрелката на термомеръра на таблото за около 2-3 минути влиза в червения сектор. Антифриз има в радиатора и двигателят работи добре.
Може ли някой, който е имал подобен проблем да ме посъветва какво да правя?
Като се запали двигателя стрелката на термомеръра на таблото за около 2-3 минути влиза в червения сектор. Антифриз има в радиатора и двигателят работи добре.
Може ли някой, който е имал подобен проблем да ме посъветва какво да правя?
Re: Температурата на двигателя според таблото е в чевената з
za nachalo, sled kato si ubeden, che naistina nyama problem s temperaturite, smeni samo datchika, toi e 5-10lv nov, zakachi buksata, i viz dali tova shte opravi neshtata.Caesar написа:Мой приятел ми докара Карина Е 1995г. преди два дена.
Като се запали двигателя стрелката на термомеръра на таблото за около 2-3 минути влиза в червения сектор. Антифриз има в радиатора и двигателят работи добре.
Може ли някой, който е имал подобен проблем да ме посъветва какво да правя?

Temperaturata на Карината e OK
Закарах Карината при мой познат, собственик на диагностичен сервиз BOSH в Дружба, близо до бившия сервиз Лада. Двигателят работи отлични. Вредните емиисии са в нормите. Ланда сондата работи. Вентилатора се включва на 95`С. Греки в компютъра няма. Само температурния индикатор на таблото е на MAX.
Може ли да ми каже някой каде е разположен на двигателя този температурен датчик, който е свързан към индикатора на таблото за да го сменя.
Балгодаря предварително
Може ли да ми каже някой каде е разположен на двигателя този температурен датчик, който е свързан към индикатора на таблото за да го сменя.
Балгодаря предварително
Re: Temperaturata на Карината e OK
kakvooooo: VENTILATORA SE VKLIUCHVA NA 95 GRADUSA??????Caesar написа:Закарах Карината при мой познат, собственик на диагностичен сервиз BOSH в Дружба, близо до бившия сервиз Лада. Двигателят работи отлични. Вредните емиисии са в нормите. Ланда сондата работи. Вентилатора се включва на 95`С. Греки в компютъра няма. Само температурния индикатор на таблото е на MAX.
Може ли да ми каже някой каде е разположен на двигателя този температурен датчик, който е свързан към индикатора на таблото за да го сменя.
Балгодаря предварително
tva ne e Opel!!!!!!!
i zatova i ti dava temperaturata v cherveno! ventilatora, tryabva da se vkliuchva kum 82-85 gradusa, vednaga sled kato otvori termostata!
neka tvoya poznat pogledne, purvo: termokliucha na ventilatora, i da go smeni, s normalen za TOYOTA, (ako toi ne vkliuchva na po-niska temperatura). nyama da otvori i vidi termostata, da ne bi da e slozen takuv deto otvarya na po 90-95 gradusa, ako e takuv, da smeni i nego s normalen 82 gradusa.
taka che ne pipai datchika za temperaturata na vodata, toi si raboti normalno, viz termostat i termo kliucha na ventilatora, ot tam ti idvat problemite!
uspeh,
punky

Re: Temperaturata на Карината e OK
kakvooooo: VENTILATORA SE VKLIUCHVA NA 95 GRADUSA??????Caesar написа:Закарах Карината при мой познат, собственик на диагностичен сервиз BOSH в Дружба, близо до бившия сервиз Лада. Двигателят работи отлични. Вредните емиисии са в нормите. Ланда сондата работи. Вентилатора се включва на 95`С. Греки в компютъра няма. Само температурния индикатор на таблото е на MAX.
Може ли да ми каже някой каде е разположен на двигателя този температурен датчик, който е свързан към индикатора на таблото за да го сменя.
Балгодаря предварително
tva ne e Opel!!!!!!!
i zatova i ti dava temperaturata v cherveno! ventilatora, tryabva da se vkliuchva kum 82-85 gradusa, vednaga sled kato otvori termostata!
neka tvoya poznat pogledne, purvo: termokliucha na ventilatora, i da go smeni, s normalen za TOYOTA (ako toi ne vkliuchva na po-niska temperatura). da otvori i vidi termostata, da ne bi da e slozen takuv deto otvarya na po 90-95 gradusa, ako e takuv, da smeni i nego s normalen 82 gradusa.
taka che ne pipai datchika za temperaturata na vodata, toi si raboti normalno, viz termostat i termo kliucha na ventilatora, ot tam ti idvat problemite!
uspeh,
punky

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Az sum 4uval, 4e normalnata rabotna temperatura na dvigatelq e ili 100*, ta daje i malko otgore, no tova temp. na masloto li e na antifriza li e, ne znam.ALTEZZA написа:az sto si mislia che termostata se otvaria pri 80*, pak ventilatora se vkluchva kam 100*
Ina4e po4ti na vsi4ki modeli ventilatora se vkl. predi strelkata da e dostignala sredata na skalata.
P.S.
Predi edna godina se vozih v edna Toyota Tercel, na koqto dvigatelq be6e zaminal. Po4ti vseki den i se naliva6e 1-2 litra maslo?!?

Ta poslednoto i putuvane(az bqh svidetel, vutre bqh) karahme okolo 12-13 mili BEZ malso v dvigatelq i BEZ antifriz?!? Kolata be6e pred pojar, edin ot pasajerite burza6e da sleze. Strelkata na temperaturata na dvigatelq na MAX parnoto duha studeno?!?(6toto nqma ve4e antifriz) i predniq kapak pu6i ... laugh.gif
Taka q karahme okolo 13 mili, no ni zakara do vku6ti s edno spirane! biggrin.gif
Abe TOYOTA, kakvo da vi kaja!

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
pri tvoyata moje i da e taka, ama carina E ili e s 4A, 7A, ili 3S dvigatel, taka chge termostata e 82 gradusa, ventilatora suvsem malko otgore.ALTEZZA написа:az sto si mislia che termostata se otvaria pri 80*, pak ventilatora se vkluchva kam 100*
zashto mislite na toyota dvigatelite, radiatorite i markuchite i izobshto vsichko v dvigatelnoto izdurzat tolkova godini? shtot ne sa podlozeni na visoki temperaturi, kakto Opel, ili citroen da kazem.
ot tam mu idva i problema s datchika na choveka, shtot nyakoi genii, e slozil drug (po-visok) gradus termostat i/ili termo kliuch na ventilatora.

Absolutno da si proverish termostata.
Na Karinata ohladitelnata sistema ne e pod visoko naliagane i ne e predvidena vodata da stiga do 100*.
Na men podobno mi se e sluchvalo i ot blokirala kapachka na radiatora.
Za proverka kapachkata ili termostata - na zagrial dvigatel stisni gumenata traba, koyato minava ot dvigatelia kam radiatora - triabva da ne e tvurda. Ako e - imash pone edno ot dvete za smiana.
Na Karinata ohladitelnata sistema ne e pod visoko naliagane i ne e predvidena vodata da stiga do 100*.
Na men podobno mi se e sluchvalo i ot blokirala kapachka na radiatora.
Za proverka kapachkata ili termostata - na zagrial dvigatel stisni gumenata traba, koyato minava ot dvigatelia kam radiatora - triabva da ne e tvurda. Ako e - imash pone edno ot dvete za smiana.
Колеги,
Много Ви благодаря за саветите, но нека пак да обясня какъв е проблема:
1. Карината е със студен двигател (температура на околната среда, да речем 15 градуса), при подаване на контакт от ключа за запалване, стрелката на температурния индикатор на таблото отива малко над средата от скалата, т.е има голямо отместване. До тук двигареля не е запален още.
2. При запалване на двигателя след около минута стрелката е на МАХ.
3. Измерената температура, за която говорих в началото мисля че е на корпуса на двигателя.
4. В ТМ Ауто ми казаха, че няма отделен датчик сварзан само към индикатора на таблото, но не сам сигурен в тази информация. Казаха, че може проблема да е в електронната платка на таблото, т.е. електрониката да се дъне. Диагностиката за това обаче е сравнително скъпа- около 60 лева.
Дайте свежи идеи какво да правя.
Мерси
Много Ви благодаря за саветите, но нека пак да обясня какъв е проблема:
1. Карината е със студен двигател (температура на околната среда, да речем 15 градуса), при подаване на контакт от ключа за запалване, стрелката на температурния индикатор на таблото отива малко над средата от скалата, т.е има голямо отместване. До тук двигареля не е запален още.
2. При запалване на двигателя след около минута стрелката е на МАХ.
3. Измерената температура, за която говорих в началото мисля че е на корпуса на двигателя.
4. В ТМ Ауто ми казаха, че няма отделен датчик сварзан само към индикатора на таблото, но не сам сигурен в тази информация. Казаха, че може проблема да е в електронната платка на таблото, т.е. електрониката да се дъне. Диагностиката за това обаче е сравнително скъпа- около 60 лева.
Дайте свежи идеи какво да правя.
Мерси
bi triabvalo da imash dva sensora za temperaturata na antifriza, edinia e za srelkata na tabloto(po princip v blizost do dvigatelia, det e markucha idvash ot radiatora), a drugia e det vkluchva perkite na radiatora(poprincip e na radiatora). ta s koi dvigatel e taz Carina? parvoto nesto koeto bih napravil e da izmeria saprotivlenieto na temperaturnia sensor pri uslovie che imash specifikaciite za nego, ako gi niamash, napravi edin barz trik, prosto izvadi buksata ot temp. sensora i vij strelkata kvo pokazva(ne si spomniam dali triabva da e na 0 ili Max), sled tova zemi edna jica i zakasi buksata(strelkata sega triabva da e v protivopolojnia krai ot tova det e bila predi).
->
tozi na radiatora ne mislia che e za strelkata, toi e za ventilatorite ako ne ti rabotiat. inache tova che drugia datchik podava signal na komputara ne oznachava che podava pravilen signal, moje da sa mu se promenili saprotivleniata, ste vidia ako moga da nameria specifikaciite za toz datchik na 4A-FE, nadiavam se che izpolzvat edin i sast na vsichki modeli.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта