Здравейте!
Благодарение на темата за ретрофит на КК си сложих преди повече от година въпросната екстра на Приус-а.
Последната есен почна да прави проблеми и да се включва само при навит волан и т.н. Отдадох го на лентов кабел и монтирах нов.
Тръгнаха наработещи копчета по волана, но не и КК. Отворих пак да видя дали не съм закачил нещо при монтажа, но всичко изглежда наред.
Нямам Техстрийм, но се замислям сериозно за настройка на една машинка.
Как и къде е най-добре да замеря лоста ли е или лентовия кабел?
Проблем КК
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем КК
Обикновено тези лостчета са едни обикновени съпротивления. Демек мериш директно на буксата му преди лентовия кабел.
Пробваш позициите - +, -, ресет, он-оф. Едната позиция трябва да даде директна верига, другите позиции определени съпротивления, различаващи се значително едно от друго - 200 - 500 - 1000 Ома или някакви такива стойности. Ако ти даде някакви стабилни стойности на съпротивление, то най-вероятно лоста работи.
За да провериш след това, то трябва да измериш съпротивлението на другия край - мисля, че влиза в хибридното ЕКУ. Кажи ако стигнеш до там вече да търся нещо конкретно като напътствие.
Виж и лостчето през лентовия кабел дали получава масата. Демек от единия пин получава маса, която маса я пуска през другия пин, или модулира някакво съпротивление. Натисни он-оф копчето, то трябва да дава масата (късото на лостчето) и по този начин укъсява веригата. Може да го симулираш като ти директно окъсиш двата пина на буксата също така.
Пробваш позициите - +, -, ресет, он-оф. Едната позиция трябва да даде директна верига, другите позиции определени съпротивления, различаващи се значително едно от друго - 200 - 500 - 1000 Ома или някакви такива стойности. Ако ти даде някакви стабилни стойности на съпротивление, то най-вероятно лоста работи.
За да провериш след това, то трябва да измериш съпротивлението на другия край - мисля, че влиза в хибридното ЕКУ. Кажи ако стигнеш до там вече да търся нещо конкретно като напътствие.
Виж и лостчето през лентовия кабел дали получава масата. Демек от единия пин получава маса, която маса я пуска през другия пин, или модулира някакво съпротивление. Натисни он-оф копчето, то трябва да дава масата (късото на лостчето) и по този начин укъсява веригата. Може да го симулираш като ти директно окъсиш двата пина на буксата също така.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: whitenose и 2 госта