Само да припомня ,че мотор на 18 години и над 200 000км зад гърба си със напълно оргинални и заводски вътрешности във доволно лошо състояние ,със заводските injectors (работещи на налягане ПО-НИСКО от заводското!) , със турбо което си изглежда на външен вид досущ като заводското направи не по-малко от 50% повече коне от тези с които е излезла от завода! (290 коня на колелата и почти 500НМ). Аи са намерете ми по-добра платформа за ТУНИНГ и веднага метам Дупрата у езерото
Експеримента беше да видим дали ,ча се счупи тоз мотор. Ами не проИска да се строши и тва си е ,2 години не беха достатъчни. Колата я карам главно за кеф ,ма не е като да не я ползвам да ходя да си върша работа със нея така че успях да врътна към 20 000км за тез 2 години. Та във крайна сметка не строши ни турбо ,ни мотор ,ни дявол. Повече не искам да чакам така ,че преминавам към следващата фаза - мотор които да може да понесе поне 700 коня...